SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Diverse linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Apps voor op telefoonsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wedstrijdtijden voorspellenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2014 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Verlopen ChallengesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: PRs bijhoudenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ten commandments for the runnerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Why we runOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door YUR op 19-02-2014 10:22:06 ]F means you're fucked![]()
ik zit nog te twijfelen of ik mijn kloffie mee zal nemen naar Eurodisney.. Ben bang dat ik er 's avonds toch te uitgeblust voor ben na een dag slenteren, maar het lijkt me wel gewoon tof om daar een rondje gelopen te hebben..I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.![]()
Ah, okquote:Op woensdag 19 februari 2014 10:10 schreef motorbloempje het volgende:
Ik loop al een tijdje volgens mijn rustig opbouwende marathonschema.Beetje zin in de echt lange duurlopen?
F means you're fucked![]()
Ja. Heb al meerdere clubgenoten die aangeboden hebben om samen mee te lopen, en wil er ook twee alleen doen aangezien ik het straks ook alleen moet doen. Enige waar ik 'tegenop zie' is de mogelijkheid/kans op blaren (en dan niet de kleine 'logische', maar zoals die in december). Daar ben ik echt heel bang voor.Ja doei.![]()
Het is echt heel fijn om de duurlopen samen met anderen te kunnen doenquote:Op woensdag 19 februari 2014 10:12 schreef motorbloempje het volgende:
Ja. Heb al meerdere clubgenoten die aangeboden hebben om samen mee te lopen, en wil er ook twee alleen doen aangezien ik het straks ook alleen moet doen. Enige waar ik 'tegenop zie' is de mogelijkheid/kans op blaren (en dan niet de kleine 'logische', maar zoals die in december). Daar ben ik echt heel bang voor.
En blaren....kan me goed voorstellen dat je daar nu bang voor bent, gezien je eerdere ervaringen. Ben blij dat ik er geen last van heb iig
Ik geniet echt van het steeds verder gaan en kunnen lopen, en zie er ook echt naar uit om het Salland te lopen: 25K, wéér een mijlpaal! En dan ook nog eens door zo'n mooie omgeving. Het lopen an sich is echt puur genieten, en het zicht op hardloopvakanties, later wellicht een ultra, ik verslind artikelen/foto's/filmpjes! Dromen! Maandagtraining was ook niet makkelijk na de wedstrijd van zondag. Ik was écht stuk na die 18km met in totaal iets van 300m stijging, maar wát was ik blij toen we terug waren en niet ómdat we terug waren, maar omdat ik gewoon door heb gebikkeld. Fijn gevoel geeft dat.
Maar het genot tijdens het lopen kan zo onderuitgeschoffeld worden door lopen met constante pijn door blaren...pijn in de spieren/kuiten/etc. kan ik mee leven, goed rusten, goed naar lichaam blijven luisteren, maar de blarenplaag is écht energieslurpend
![]()
Had er maandag weer een, dit keer onder m'n voetzool, na 18km. Maar gelukkig is die plek beter te handlen (voor mij dan) dan op m'n voetboog.Ja doei.![]()
Lijkt me heel kut inderdaad Moblo, ik heb er ook een tijd last van gehad maar dat is nu over.
Ik zou zeggen; nu is misschien nog het moment om te experimenteren met andere schoenen/sokken whatever, voor je de echte marathontraining in gaat.. al heb je natuurlijk al heel wat geprobeerd.
Zelf ben ik lekker aan het crosstrainen, nog een paar weekjes schaatsen en dan is het seizoen weer over
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Als je de ruimte in je koffer hebt: Gewoon meenemenquote:Op woensdag 19 februari 2014 10:07 schreef E.T. het volgende:
ik zit nog te twijfelen of ik mijn kloffie mee zal nemen naar Eurodisney.. Ben bang dat ik er 's avonds toch te uitgeblust voor ben na een dag slenteren, maar het lijkt me wel gewoon tof om daar een rondje gelopen te hebben..Je weet maar nooit!
Of gewoon niet slenteren maar van attractie naar attractie hobbelen
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Blarenklotedingen, ben ik nog blij dat ik ze eigenlijk alleen op mijn tenen krijg.
Ik had gisteren ook geen zin/tijd. Dus ook lekker gerust. Vanavond wel een 'leuke' training op'het programma. 3x 2km op 3'55/km met 500m rust. Wordt lekker bikkelen. Hoop dat het droog blijft
Moblo en Wolve, wat zijn jullie van plan bij de Sallandtrail? Lopen en weer weg of blijven jullie nog even plakken?
[ Bericht 0% gewijzigd door Jero_nimo op 19-02-2014 11:05:52 ]![]()
Na de start lopen we weg, en dan blijven we ook wel even weg. Maar dat bedoelde je vast niet.
Hoe laat begon onze afstand ook alweer? Ik gok dat we nog wel even blijven plakken. Is toch meer een sociaal event ook. En we hebben niet direct een volgende afspraak waar we heen moeten.NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
quote:Op woensdag 19 februari 2014 11:38 schreef Swetsenegger het volgende:
Met mijn loopje van zojuist over de 300KM heen dit jaar![]()
BAM!quote:Op woensdag 19 februari 2014 11:38 schreef Swetsenegger het volgende:
Met mijn loopje van zojuist over de 300KM heen dit jaar
Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Die marathon ga je ownen!quote:Op woensdag 19 februari 2014 11:38 schreef Swetsenegger het volgende:
Met mijn loopje van zojuist over de 300KM heen dit jaar
"The miracle isn't that I finished. The miracle is that I had the courage to start."![]()
Een HM in 2:30 is juist heel goed, je hebt dan langer gesport dan de meesten. Wat dat betreft is een HM in sub 1:25 of zo eigenlijk een vrij lullig kort loopje voor luie honden die zich er snel vanaf willen maken. Doe dan een hele.![]()
quote:Op woensdag 19 februari 2014 12:52 schreef Zwabberhark het volgende:
Een HM in 2:30 is juist heel goed, je hebt dan langer gesport dan de meesten. Wat dat betreft is een HM in sub 1:25 of zo eigenlijk een vrij lullig kort loopje voor luie honden die zich er snel vanaf willen maken. Doe dan een hele.![]()
![]()
Dit inderdaad!quote:Op woensdag 19 februari 2014 12:52 schreef Zwabberhark het volgende:
Daarom ga ik ook maar die 50km lopen waar ik een uur of 7+ over ga doen. Dan heb je er tenminste wat aan.
Ik heb na de Sallandtrail ook nog niets, dus was sowieso ook van plan om nog daar te relaxen. Stream wou ook nog wel een drankje doen, maar lag ook aan zn vrouw. Daywalk3r heeft thuiswedstrijd dus geen excuus.
Waar is Tarahumara nou weer gebleven eigenlijk?
En Swets!Dat doe je snel! Benieuwd naar je ervaring straks met de marathon!
![]()
![]()
En dan ga je op de Sallandtrail een lullige 25km doen?
NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
Psies! Het maximale uit je inschrijfgeld halen!quote:Op woensdag 19 februari 2014 12:52 schreef Zwabberhark het volgende:
Een HM in 2:30 is juist heel goed, je hebt dan langer gesport dan de meesten. Wat dat betreft is een HM in sub 1:25 of zo eigenlijk een vrij lullig kort loopje voor luie honden die zich er snel vanaf willen maken. Doe dan een hele.I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: