abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_137178974
Zo herkenbaar.
Kijk Ernie, kijk kittypoes (Hello Kitty), kijk ...
Vanaf de eettafel haar vork omhoog houden voor een duploHK 2 meter verderop. Lief.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_137191997
O+

Mijn peuter staat te dansen...op sinterklaas liedjes.... :')
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
  donderdag 27 februari 2014 @ 11:31:30 #178
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_137193065
Die van mij zingt (poging tot) sinterklaas liedjes... :+
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
  donderdag 27 februari 2014 @ 11:32:19 #179
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_137193093
Ze zit nu met de tappol te spelen ;)
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
pi_137193308
_O-
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_137211410
Heerlijk die bijdehante peuterverhalen O+

Peutergym is hier echt een dikke hit. Hij vindt het echt superleuk. Ook veel kindjes die wat voorzichtig/angstig/onzeker zijn dus dat is wel fijn. Wat ik wel leuk vond om te zien is dat bij M zich dat eigenlijk alleen uit in het klimmen/klauteren en zo. Hij staat wel overal met zijn neus voor aan en hij vloog echt alle kanten op (ik heb hem 3 keer terug moeten halen bij de bejaardengym in de zaal ernaast :D ).
Merk ook echt dat het hem goed doet. Hij klimt en klautert nu ook thuis wat meer. Hij krijgt steeds meer vertrouwen in zijn fysiek. En het is ook heel leuk om het samen met hem te doen. Echt even wat quality time O+

Daarnaar naar de kapper. Hij mocht in de politieauto zitten en steeds "kapper schaar, knipknip" O+
En hij kreeg een spekje: mmmmm, lekker spekje, mjammjam. Hij heeft hem alleen niet opgegeten :D
pi_137212088
Hier hoor ik ook nog bijna elke dag sinterklaasliedjes. ook tekent ze regelmatig een stoomboot en vandaag had ze een mijter geknipt.

Vond m. het spekje niet lekker Kyara?

vanyel O+ ze wilde nog even bouwen?
  donderdag 27 februari 2014 @ 20:19:21 #183
318546 Mevr_Mus
Met Mini_Musjes
pi_137212816
Wat klinkt dat toch leuk, dat peutergym! Toch maar eens kijken of er hier ook zoets is!

En Sinterklaas... :X Wij dachten dat we er even vanaf zouden zijn maar de beste man belt S. regelmatig sinds hij weer in Spanje zit :7
Oude (on)bekende.
pi_137213541
Kyara wat tof dat M. (en jij zelf ook) zo geniet van peutergym en er motorisch nog profijt van lijkt te hebben ook! Lijkt me ook fijn voor M. om jou of man af en toe helemaal voor zichzelf te hebben.
Knap dat hij het bij de kapper zo leuk vindt. Mijn L. vindt de kapper nog steeds niet echt leuk. Maargoed, ze is ook pas een keer of 3 geweest, want ze was twee jaar lang zo goed als kaal. :')

Ik heb sinds deze week ineens een heel andere bijna kleuter dan in de periode ervoor. Ik denk echt dat het te maken heeft met het feit dat ik nu niet werk en veel tijd en aandacht voor haar heb. Ze is ontzettend gezellig, kletst de hele dag, wil me uit zichzelf overal mee helpen en is enorm bijdehand. In tegenstelling tot afgelopen periode hoef ik eigenlijk helemaal niet meer boos te worden op haar omdat ze simpelweg niet meer vervelend is/niet wil luisteren. We hebben het echt zo enorm gezellig samen en ik ben er zo ontzettend van aan het genieten, van mij mag het best nog eventjes duren voor de broertjes worden geboren. Eerst nog eventjes genieten van het feit dat ik alle tijd heb voor mijn gezellige lieve kleine meisje. O+
pi_137213605
Het is algemeen bekend dat hello Kitty's dol zijn op vorken, toch? :Y) :P

Ik vind ook dat je best het hele jaar sinterklaas kunt vieren!

Leuk Kyara, wat goed dat hij ook wat meer vertrouwen in zijn eigen kunnen krijgt!

Wij waren vandaag zwemmen, en na wat afwachtend gereageerd te hebben (mijn M durft fysiek dan weer vrij veel maar is in nieuwe situaties vaak wat overweldigd) is hij eindeloos van de kant gesprongen, hij vond het geweldig O+ En daarna naar de pizzeria. M zag de mevrouw die bediening en meldde: "Isse Ria"

En hij wordt steeds stelliger in wat hij niet wil. Gisteren waren we op bezoek en die mensen hadden een hond. M vond 'm een beetje eng, en toen ik de hond ging aaien, stond hij een heel betoog te houden:" nee mama, niet aaien! Nee, is klaar. Deur dicht mama, is klaar, dag hond! Kom mama!" Ik hoorde mezelf terug ;) _O-
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_137230224
Isse Ria _O- brijant!
En dat van jezelf terughoren is ook herkenbaar :@

Klinkt leuk Nikki. Nog even genieten van alle tijd samen O+

Van dat Sinterklaas komen wij ook niet af. Hij heeft een boek met een zwemmende "sinterklaas" op de voorkant (een cowboy op een een paar die door het water banjert... :') ).
  vrijdag 28 februari 2014 @ 10:25:08 #187
318546 Mevr_Mus
Met Mini_Musjes
pi_137230983
Dat teurg horen van jezelf ja :@ "even wachten mama, ik ben bijnnnnnnnna klaar *treuzel treuzel*" :@

Vroeger hè ( :+ ), toen dacht ik dat kinderen van ons heel rustig en (vooral) fysiek wat voorzichtig en afwachtend zouden zijn... :') Zojuist betrapte ik meneer toen hij met behulp van een krukje over het traphekje klom, op weg naar de zolder om even te kijken of de wasmachine al klaar was :o
Oude (on)bekende.
pi_137231108
Het is weer vuilnisophaaldag. Meestal met een volledig geautomatiseerde vuilniswagen maar zojuist eentje met vuilnismannen. En een oplettende vuilnisman zag een klein jongetje met grote ogen voor het raam staan en nam de moeite om even naar hem te zwaaien. Made his day O+
  vrijdag 28 februari 2014 @ 10:36:05 #189
318546 Mevr_Mus
Met Mini_Musjes
pi_137231231
quote:
2s.gif Op vrijdag 28 februari 2014 10:30 schreef Kyara het volgende:
Het is weer vuilnisophaaldag. Meestal met een volledig geautomatiseerde vuilniswagen maar zojuist eentje met vuilnismannen. En een oplettende vuilnisman zag een klein jongetje met grote ogen voor het raam staan en nam de moeite om even naar hem te zwaaien. Made his day O+
Wat fijn hè, dat er toch nog mensen zijn met oog voor kleine kinderen, ik word zelf ook altijd helemaal blij van dat soort dingen O+

Wij hadden laatst wel een heel bijzondere. S zwaait altijd naar de bussen die we op de fiets tegenkomen. Soms zwaait er iemand terug en op goede dagen toetert de chauffeur. Maar laatst zwaaide een halve bus terug O+ :D O+ Denk dat de chauffeur iets gezegd had? Vond het zo mooi, zat gewoon met tranen in m'n ogen op de fiets :@ O+
Oude (on)bekende.
pi_137231351
Ooh wat lief Mevr_Mus O+ O+ O+
Daar zou ik ook bijna om moeten huilen.

M roept ook altijd tegen iedereen Hallo als we wandelen. En het zijn vaak de mensen waar je het niet van verwacht die wat terugzeggen: een groepje opgeschoten pubers die rondhangen bijvoorbeeld. Terwijl oude mensen amper wat terugzeggen. Ik ben er nu ook altijd wat alerter op als ik kleine peutertjes zie. Laatst ook een leuk gesprekje met een meisje in een winkelwagentje gehad O+

Dat "hallo" roepen kwam gister ook goed van pas. Was bij de drogist en een meisje was iemand aan het helpen en ze hadden blijkbaar alle tijd van de wereld. Maar ik stond er inmiddels dus ook aan minimaal minuten duidelijk te wachten terwijl achter iemand aan het rommelen was. Dus toen M "halloo" door de winkel schalde vond ik dat helemaaaaaal niet erg. Net zomin dat ik het erg vond dat de meiden net op dat moment gingen huilen..... er kwam toen heeel snel iemand aangerend in elk geval :D
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL vrijdag 28 februari 2014 @ 11:37:12 #191
147316 crew  DJMO
#trut
pi_137232969
oops .. sinterklaas :@ ik was een week of geleden het gedoe om sinterklaas zo ontzettend zat dat ik me liet ontglippen dat klaas niet bestaat .. hopelijk hebben ze het niet gehoord :X
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_137233877
quote:
2s.gif Op vrijdag 28 februari 2014 10:30 schreef Kyara het volgende:
Op 'onze' vuilniswagen rijden altijd drie stoere kerels (eentje met één oog :o ) die vol overgave naar M zwaaien O+ Ik merk dat veel chauffeurs van allerhande voertuigen altijd erg gecharmeerd zijn van zo'n klein ventje, ik denk omdat ze hun eigen fascinatie als kind terug zien. Zo'n hele terugzwaaiende bus is wel heel vertederend Mus! Ik kan ook slecht tegen mensen die stuurs op M reageren. Hij gaat hier elke morgen met opa boodschappen doen en iedereen in de winkel kent hem al. 'Altijd goed gehumeurd' zeiden ze vandaag O+
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_137282938
Daan vindt de vuilnisauto ook gaaf, maar helaas zijn we dan meestal niet thuis. De oudste had dat ook elke vrijdagochtend. Jongens eigen misschien?

Hier een midweek landal lommerbergen achter de rug. Heerlijk weer gehad, en de jongens in een goed humeur. Lekker dus.
Daan sliep lekker in de auto/buggy of het bed van het huisje. Het maakte hem niks uit. Gek eten, maar hij at wel of niet, maar miepte daar niet om. Eten bij de wok duurde bijna 2 uur, maar hij vond het prima (met kroepoek en ijs als zijn avondmaal). Lekker in het zwembad gespetterd en buiten achter grote broer aan op de speeltuin. Echt heerlijk.. O+
  zaterdag 1 maart 2014 @ 20:23:04 #194
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_137283243
Vuilniswagen obsessie: check.

Klinkt als een fijne vakantie df!
pi_137283512
Dot is ook dol op de vuilniswagen.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_137283516
Hier ook een obsessie voor vuilniswagens en vrachtwagen/trekkers in het algemeen. Als ik ging wandelen in de buurt van een drukkere weg waren er ook altijd een aantal chauffeurs die terugzwaaiden.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zaterdag 1 maart 2014 @ 20:29:34 #197
147316 crew  DJMO
#trut
pi_137283569
Geert vind de vuilniswagen wel leuk, maar stadsbussen zijn het helemaal. Hij (én Jan) zijn alletwee steevast verontwaardigd als de chauffeurs niet terugzwaaien :')

morgen wordt mijn peuter al weer drie jaar O+
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  zaterdag 1 maart 2014 @ 20:31:22 #198
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_137283659
Klinkt als een fijne vakantie DF!

Ik heb ook een hele leuke foto van mijn M met M van Soempie. 2 jongetjes samen op de bank met hun neus bijna tegen het raam om naar de vuilnisauto te kijken O+

Fijne dag morgen DJMO!
pi_137283708
Vuilniswagens komen niet door onze straat dus geen idee wat ze er van vindt. Vliegtuigen die laag vliegen vindt ze erg tof en bussen zijn ook interessant.
  zaterdag 1 maart 2014 @ 20:42:02 #200
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_137284038
Laagvliegende vliegtuigen hebben we hier niet. Bussen vindt hij wel heel leuk inderdaad. En sowieso auto's. En putdeksels. En grind in voortuintjes.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')