Nou Timejumper had de mini en dat ging dus nog niet zo goed begrijp ik.quote:Op maandag 24 februari 2014 21:54 schreef As1981 het volgende:
Zijn die grote 3+?
Ik heb nooit de grote gehad maar gelijk de kleine net na zijn derde verjaardag en dat ging prima.
Voor de net dreumesjes snap ik dat wel.
Inderdaad was een fiascoquote:Op maandag 24 februari 2014 22:02 schreef laziness het volgende:
[..]
Nou Timejumper had de mini en dat ging dus nog niet zo goed begrijp ik.
Ik denk dat volgens de gemiddelde ontwikkeling de motoriek van een net driejarige deze grote goed aan kan en die andere nog niet. Die mini's zou qua motoriek nog wel gaan hier maar het gepruts en geduld wil ook wat.
Een net dreumes (als in net 1 jaar) zou ik dit dus echt nog niet geven!
Bij het kruidvat hebben ze ze ook vaak.quote:Op maandag 24 februari 2014 22:06 schreef bitterend het volgende:
Ohhh kyara en lazi die zien er kei leuk uit!
Ben benieuwd of ze het hier hebben bij de Action...we hebben geen Marskramer
quote:Op maandag 24 februari 2014 22:02 schreef laziness het volgende:
[..]
Nou Timejumper had de mini en dat ging dus nog niet zo goed begrijp ik.
Ik denk dat volgens de gemiddelde ontwikkeling de motoriek van een net driejarige deze grote goed aan kan en die andere nog niet. Die mini's zou qua motoriek nog wel gaan hier maar het gepruts en geduld wil ook wat.
Een net dreumes (als in net 1 jaar) zou ik dit dus echt nog niet geven!
De leeftijdsaanduiding is wellicht ook ivm het in de mond stoppen van de kralen?
Als Yaro 100 en papa kan schrijven loopt hij wat fijne motoriek betreft juist erg voorquote:Op maandag 24 februari 2014 22:12 schreef As1981 het volgende:
[..]ik bedoelde net peuters ipv dreumessen.
en ben vooral verbaasd omdat ik dacht dat yaro op motoriek iets achter liep. Dus als hij het kan dan moeten andere het zeker kunnen. Dat idee. Maar misschien valt dat dan wel mee.
Ik zou ze ook nog niet aanraden bij net twee maar het waren wel de kralen die ik noemde eerderquote:Op maandag 24 februari 2014 21:54 schreef Kyara het volgende:
Oh dat zijn echt strijkkralen... ik dacht rijgkralen....
Daar is M nog net iets te klein voor denk ik..... (en dat vind ik voor nu ook nog niet zo tof met een peuter die het leuk vind om alles op grond te gooien en 2 dreumesjes die het leuk vinden om alles in hun mond te stoppen).
Nikki bedankt!Misschien maar eens kijken of het wat voor ons is
Intertoys heeft ze ook voor 5 euro voor een pot. Bij de Action heb ik alleen maar kleine kralen gezien tot nu toe.quote:Op maandag 24 februari 2014 22:22 schreef Kyara het volgende:
Ik had de indruk dat M qua fijne motoriek juist wat voor liep maar ik zie hem echt nog niet prutsen met die inimini strijkkraaltjes hooren ook niet met die grotere variant.
Eerst maar eens op zoek naar rijgkralen. Verkopen ze die bij de Action? Want die van Janod zijn heel mooi maar ook heel duur.....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |