Als de huid verdikt is, dan niet dan moet ik echt aan die exceemzalf. Maar als het niet verdikt is dan helpt het vaak wel.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 10:24 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Dot heeft denk ik vooral jeuk, die krabde zich bijna open. Ik heb er hormoonzalf (tegen haar gebruikelijke eczeem) opgesmeerd.
Hielp de sudo? En bleef het daarna wel vanzelf weg?
ik reageer toch nog ff; dat doet onze selene zelfs nog, want wij wonen in de enige stoplichtloze gemeente in nederlandquote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:07 schreef Kyara het volgende:
wat knap van S!
Volgens mij zijn jongetjes sowieso wat langzamer dan meisjes....
Snel doen inderdaad.... vooral nu hij steeds meer zelf loopt..... Ik moest hem laatst bijna meesleuren om nog op tijd aan de overkant van de weg te komen bij zo'n stoplicht. Meneer vond het zo fascinerend dat hij midden op de weg met open mond naar het groene mannetje stond te kijken...
Daar is die van ons nog laaaang niet aan toe!quote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:05 schreef Mevr_Mus het volgende:
Hier lijkt trouwens de egocentrische fase over de piek heen. Opeens vraag peuter wat ik graag wil als we bijv. een boekje lezen: "oké, nu mama kiezen, welke verhaaltje wil je nu mama?"
Achterstevoren en binnenstebuiten?quote:Op zaterdag 22 februari 2014 13:04 schreef Susie het volgende:
Merde, Anouk kan zelf haar slaapzak open maken... ze wilde ook stellig niet slapen. Over met de rust?
oh ja, dat komt wel goed.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 14:17 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Achterstevoren en binnenstebuiten?
lol ja, dat dacht ik ook....helaas bruist er eentje van de energie.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 14:28 schreef bitterend het volgende:
Awww misschien wel erg moe maar niet kunnen slapen? als je een filmpje of iets aan zet? gaat ze misschien lekker rustig kijken en heb je ook rust
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oude (on)bekende.
dat is mijn mantra tegenwoordigquote:Op zaterdag 22 februari 2014 15:15 schreef danic het volgende:
Aaah Simon![]()
En Susie het is een faaaase (een vrij lange is mijn ervaring helaas).
Ohw ik ben ook heel benieuwd, wat leuk van die leiding dat dat mocht.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 10:55 schreef DJMO het volgende:
Breng ik net Jan naar de scouting, ze gingen bowlen dit keer, vraagt de leiding of Geert ook mag blijven![]()
dus mijn bijna drie jarige is nu aan het bowlen met de scouting
ben zo benieuwd hoe hij het vindt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |