Oh bah. Ze kan t beter zelf opeten, lekker zoutquote:Op dinsdag 4 maart 2014 09:43 schreef bitterend het volgende:
Mijn peuter vindt het hilarisch om snot op mijn kleding te smeren![]()
Is ook een faaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaseeeeeeeeeeee. Maar wel een langequote:Op dinsdag 4 maart 2014 20:16 schreef Susie het volgende:
Hoezo duimen? Gewoon bellen en zeggen dat je er nu aankomt met het geld op zak![]()
Kan iemand met een oudere peuter mij svp gerust stellen dat die driftbuien en gehuil echt eerder overgaat dan dat ze het huis uit gaan? Word er wat wanhopig van eigenlijk. Niets is goed, eten doet ze niet, maar wel een koekje willen die ze dan dus niet krijgt en opgevolgd door een flinke hysterische driftbui....Dus please vertel mij even dat het en faaaaaaaaseeeeeeee is
als ze haar brood niet opeet en vraagt om een koekje, boterham aanbieden. Weigert ze, antwoorden dat ze dan ook geen honger heeft, maar lekkere trek en dat ze die maar moet bewaren voor het avondeten. klaar. en ja het is een fase .. met een jaar of vijf is het wel over, maar dan blijven ze om brood of crackers zeuren omdat ze in een groeispurt zitten.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 20:16 schreef Susie het volgende:
Hoezo duimen? Gewoon bellen en zeggen dat je er nu aankomt met het geld op zak![]()
Kan iemand met een oudere peuter mij svp gerust stellen dat die driftbuien en gehuil echt eerder overgaat dan dat ze het huis uit gaan? Word er wat wanhopig van eigenlijk. Niets is goed, eten doet ze niet, maar wel een koekje willen die ze dan dus niet krijgt en opgevolgd door een flinke hysterische driftbui....Dus please vertel mij even dat het en faaaaaaaaseeeeeeee is
wat hier hielp is (vooral met truien met capuchons) is eerst jezelf aankleden en dan zeggen: kijk , mama ook trui over hoofd, nu jij je wil er toch net zo stoer uitzien?? en als dat niet helpt, dreigen dat je ze in de blote kont meeneemt .. dan willen die van mij ineens héél snel hun kleren aanquote:Op dinsdag 4 maart 2014 20:26 schreef bitterend het volgende:
Susieeinddatum hmmm 18?
![]()
Mijn peuter wordt hysterisch als iets over haar hoofd moet...shirtje/romper...ze wil echt niks hebben
Die van mij nietquote:Op dinsdag 4 maart 2014 20:35 schreef DJMO het volgende:
wat hier hielp is (vooral met truien met capuchons) is eerst jezelf aankleden en dan zeggen: kijk , mama ook trui over hoofd, nu jij je wil er toch net zo stoer uitzien?? en als dat niet helpt, dreigen dat je ze in de blote kont meeneemt .. dan willen die van mij ineens héél snel hun kleren aan![]()
![]()
De hele dag vermaakt willen wordenquote:Op dinsdag 4 maart 2014 12:09 schreef Cyntiaa het volgende:
Hier is het vooral "Wat gaan we nu doen?"
Hmmja maar er stond geen telefoonnummer bij. Alleen email. Daar moet ze dan wel op reagerenquote:Op dinsdag 4 maart 2014 20:16 schreef Susie het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |