Ah ja, slim om eten in te vriezen! Daarvoor ga ik m'n man lief aankijken. We hebben een grote vriezer, dus die kan hij vast wel vullen (ik kook eigenlijk nooit en zag daar al wat tegenop).quote:Op zondag 2 maart 2014 13:42 schreef Deepfreeze het volgende:
Soemp. Mijn man was laatst 5 dagen weg. Ik was ook wel "bang" voor dat laatste stukje dag. Maar ik denk doordat je weet dat je moet, wil het wel lukken, ik vond toch dat potje energie nog wel. Eigenlijk had ik nu minder gemopper bij het avondeten en naar bed brengen dan normaal. Nu is mijn oudste 6, dus die kan ook zelf genoeg doen. Met een kleintje is het wel weer even meer aanpoten misschien.
Daan heeft verder weinig gemerkt dat pap weg was. Alleen af en toe een "papa werken", maar dat was misschien 3 keer.
Ik had makkelijk eten, de week ervoor iets teveel gekookt voor nood in de vriezer gestopt. Eten voorbereid op de momenten dan Daan sliep en Chris op school zat.
Herkenbaar inderdaadquote:Op zondag 2 maart 2014 18:27 schreef Soempie het volgende:
En ik denk dat je gelijk hebt. Ik merk dat ik het vaak makkelijker vind als ik vooraf al weet dat ik het zelf moet doen. Het kost vaak meer energie als ik denk dat m'n man wel helpt, terwijl hij net iets anders heeft bedacht.
http://www.ikea.com/nl/nl(...)hte+matrasbeschermerquote:Op zondag 2 maart 2014 19:18 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik heb nog een vraag voor de mama's met al zindelijke peuters of die er mee bezig zijn.
Wat leggen jullie als bescherming op het matras? Er ligt nu een gewone molton onder het hoeslaken maar die houdt geen plas tegen. Nu heb ik nog wel de molton die helemaal waterdicht is van mijn kraamtijd maar die vond ik zelf onwijs zweten.
en dan welke van de 4?quote:Op zondag 2 maart 2014 19:30 schreef DJMO het volgende:
[..]
http://www.ikea.com/nl/nl(...)hte+matrasbeschermer
zijn ideaal!
in dat geval, de tweede laatste dusquote:Op zondag 2 maart 2014 19:31 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
en dan welke van de 4?
ze slaapt trouwens in een gewoon bed 90x200
de kinderen van Papabear (15 en 13) slapen er ook, en onlangs heb ik er zelf even op gelegen (omdat PB niet te stoppen was met snurkenquote:
de skydda gebruik je net als een gewone matrashoes, die andere moet je er met een elastiekje omheen vouwen. blijft niet zo fijn zitten als de skyddaquote:Op zondag 2 maart 2014 19:36 schreef ferrari_rood het volgende:
dat snap ik.
bedankt ik wil dinsdag toch naar de Ikea gaan.
skydda dus?
en wat is dan het verschil met de 2e? omdat daarbij staat voor kinderen vanaf 24mnd
ah oke.quote:Op zondag 2 maart 2014 19:41 schreef DJMO het volgende:
[..]
de skydda gebruik je net als een gewone matrashoes, die andere moet je er met een elastiekje omheen vouwen. blijft niet zo fijn zitten als de skydda
Zo herkenbaar.quote:Op zondag 2 maart 2014 19:18 schreef Kyara het volgende:
[..]
Herkenbaar inderdaad
Als je er op voorbereid bent dan lukt het prima maar als mijn man vertraging heeft dan ben ik aan het eind van mijn latijnen dat terwijl man om 18:30 uur thuis komt en de kinderen om 19:00 uur in bed liggen... Sowieso werkt bij mij alles een stuk beter als ik dingen van te voren plan (in mijn hoofd). Zoals FR al zegt maar ook hoe ik het wel aan pakken (wanneer de auto inruimen, kinderen een voor een naar de auto of met de buggy etc).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |