Oef, das wel veel ja. Wel heel lief van je moeder! Misschien dat mijn schoonouders ook wel een dag zouden willen oppassen...quote:Op dinsdag 25 februari 2014 10:06 schreef Cassandra87 het volgende:
Veel liever zo dan Tot de conclusie komen dat je t niet red toch?
Wij moesten drie dagen overbruggen, kom tochecht op ruim vijfhonderd euro voor drie dagen via de site die je geeft
Maar mn moeder wilt ook oppassen zei ze net dus hopelijk loopt t los.
quote:Op dinsdag 25 februari 2014 10:00 schreef Philomijn het volgende:
[..]
Had je al gekeken naar wat je eventueel zou krijgen aan kinderopvangtoeslag? Dit kun je hier berekenen: http://www.belastingdienst.nl/rekenhulpen/toeslagen/
Ik heb eens gekeken, en wij zouden 300 euro zelf moeten betalen voor 3 dgn. En dan hebben we een duurder kinderdagverblijf (kan 20 ct per uur goedkoper, maar die ene is zo leuk, met kinderboerderij er bij).
Soms schaam ik me een beetje, dat ik dit uit zit te puzzelen. Alsof ik een soort van arrogant ben, dat het lijkt alsof ik er vanuit ga dat het allemaal wel gaat lukken om kinderen te krijgen. Maar ik besef dondersgoed (ook uit eigen ervaring helaas) dat je dat niet weet van te voren. Maar hey, zo slecht kan een goede voorbereiding niet zijn toch?
Dat betekent dat je ook heel aardig verdient met z'n tweeën als je dat bedrag zelf moet betalenquote:Op dinsdag 25 februari 2014 10:06 schreef Cassandra87 het volgende:
Veel liever zo dan Tot de conclusie komen dat je t niet red toch?
Wij moesten drie dagen overbruggen, kom tochecht op ruim vijfhonderd euro voor drie dagen via de site die je geeft
Maar mn moeder wilt ook oppassen zei ze net dus hopelijk loopt t los.
Hahaha!! Zeg dat wel...... Leuke opmerking!quote:Op woensdag 26 februari 2014 20:36 schreef Malteser het volgende:
Super spannend Nolita! Maar zo leuk als het straks akkoord is en het echt jullie huis is.
Twist en Danaa binnenkort aan het foliumzuur, dat schiet al op!
Hebben ons dit weekend vermaakt met het uitzoeken van een trouwkaart. Vriendlief: "Misschien leuk als we iets kiezen waar we later met een geboortekaartje op verder kunnen borduren."
Ik zeg, hij is goed bezig!
We trouwen in juni dit jaar. Kijk ik echt naar uit! Het is hier al voorzichtig ter sprake gekomen om nadien definitief te stoppen met ac.quote:Op donderdag 27 februari 2014 10:36 schreef Nolita het volgende:
Malteser leuk dat jou vriend ook al verder denkt bij het uitzoeken vd trouwkaart! Wanneer gaan jullie ook alweer trouwen?
Ik denk dat ik maximaal nog 1 jaar wil wachten met er echt voor gaan als we verhuisd zijn. Maar weet niet hoe mn vriend er concreet over denkt. Dat gesprek knoop ik na de verhuizing wel aan. Maar met het huis bekijken hebben we het wel gehad over en als er kinderen zijn. En ikdenk dat mijn vriend haarfijn aanvoelt dat ik niet nog jaren ga wachten.
Ja, de tijd vliegt! Kleine 4 maanden is het al zover... Dat is nog maar 4 pil-rondes...quote:Op donderdag 27 februari 2014 20:19 schreef Nolita het volgende:
Malteser juni is al best snel! Zeker ook met alle voorbereidingen voor de bruiloft denk ik dat de tijd voorbij zal vliegen voor je...wat fijn!
Zolang ik stil lig en braaf mijn pijnstillers inneem is het te doen. Ik moet er maar even doorheen. Ik zit met een overbezorgd vriendje opgescheept ook, ik mag echt niks van hem, want "jij moet herstellen!". En ik ben niet zo'n stil-zit typetje..quote:Op vrijdag 28 februari 2014 13:03 schreef Malteser het volgende:
Dank voor alle leuke reacties!
Hoe gaat het silliegirl? Knap je al iets op?
Goed nieuws Nolita. En succes nog even met wachten. Hopelijk snel duidelijkheid voor jullie.
Leuk Cassandra, huizen kijken. Ik vond dat destijds best een spannende periode. Wel/niet? Welk gevoel hebben we bij het huis? Komt het allemaal goed? Maar ook een tijd van mooie veranderingen. Succes met het gesprek!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |