Even inbreken: een maand voor conceptie. Als je over 11 dagen stopt met de pil kun je in theorie over 25 dagen al een eisprong hebben. Gewoon vandaag beginnen dusquote:Op maandag 5 mei 2014 12:34 schreef Malteser het volgende:
Oeh, Kim en GotC, van jullie verhalen ga ik nog harder rammelen.... Wat mooi en eerlijk omschreven.
Over rammelen gesproken: foliumzuur is in huis! Brrrr, spannend.... Wanneer kan ik daar het beste mee beginnen? Ik heb google al met een bezoekje verblijd, maar dat schept vooral verwarring. Na het stoppen met de pil (nog maar 11 dagen te gaan)? Of gewoon nu alvast, onder het mom: baat het niet, dan schaadt het niet? Ik verwacht niet dat ik heel snel zwanger zal zijn i.v.m. voorgeschiedenis maar stel nu dat....
aankomend weekendquote:Op maandag 5 mei 2014 14:34 schreef Philomijn het volgende:
Lieve/leuke reacties Kimpossible en GotC!
Ik weet dat het heel zwaar is/kan zijn, maar het is zo moeilijk inschatten of je daar klaar voor bent hè.Vind het altijd heel leuk en interessant om te horen hoe moeders het moederschap ervaren. En ook de minder leuke kanten.
Malteser, wat gaaf dat je vriend er voor wil gaan! Succes![]()
![]()
Barreltje, al verhuisd?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
quote:Op maandag 5 mei 2014 14:48 schreef Barreltje het volgende:
[..]
aankomend weekend
en van de week nog maar eens bevestigd wanneer we gaan beginnen
zoo leuk en zooo zin inWoehoeee! Super leuk!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit, dat, alles.
quote:Op maandag 5 mei 2014 16:17 schreef Philomijn het volgende:
[..]
Woehoeee! Super leuk!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 40% gewijzigd door Barreltje op 05-05-2014 19:06:04 ]Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
quote:Op dinsdag 6 mei 2014 22:52 schreef Cassandra87 het volgende:
![]()
![]()
Ik heb mijn eerste reguliere cyclus zonder een week spotting vooraf, netjes 27 dagen zoals voorspeld. Inclusief pijnscheuten op dag 1, dat belooft wat.. Maar toch.
![]()
![]()
nou hup opschieten dan, misschien kunnen we nog samen in 1 topic postenquote:Op woensdag 7 mei 2014 10:31 schreef Barreltje het volgende:
voor cassandra!
hier gaan de ontwikkelingen snel.. gister hadden we " het gezellig" zegtineens :" ik wou dat we nu een baby aan het maken waren " ik viel zowat uit bed!
dus.. morgen naar de huisarts, spiraaltje er uit en ik ga een topic opschuiven..
vanmiddag maar eens foliumzuur gaan halen enzo![]()
!
ik ben nog steeds een beetje in shock geloof ik![]()
Wow, dat is nog eens een leuke verrassing! Super! Hop, eruit met dat spiraaltjequote:Op woensdag 7 mei 2014 10:31 schreef Barreltje het volgende:
voor cassandra!
hier gaan de ontwikkelingen snel.. gister hadden we " het gezellig" zegtineens :" ik wou dat we nu een baby aan het maken waren " ik viel zowat uit bed!
dus.. morgen naar de huisarts, spiraaltje er uit en ik ga een topic opschuiven..
vanmiddag maar eens foliumzuur gaan halen enzo![]()
!
ik ben nog steeds een beetje in shock geloof ik![]()
Ik heb echt geen idee hoe het gaat lopen met de verkoop, we vraag in ieder geval geen hoofdprijs als staat ons huis wel wat "onder water". We willen sowieso pas gaan kopen als ons huis verkocht is, maar we houden onze ogen wel open tuurlijkquote:Op woensdag 7 mei 2014 10:59 schreef Malteser het volgende:
[..]
Kirb: Ook een spannende tijd... Wat verwacht je van de verkoop? En hebben jullie al een ander huis op het oog?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
O, haha, ik zei hetzelfde tegen B over ons nieuwe huisquote:Op vrijdag 16 mei 2014 13:43 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Ehm, nu mijn huis is verbouwd, heb ik wel weer plek voor een box.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |