abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 5 mei 2014 @ 12:36:02 #251
149959 SQ
snelle trees
pi_139580771
quote:
0s.gif Op maandag 5 mei 2014 12:34 schreef Malteser het volgende:
Oeh, Kim en GotC, van jullie verhalen ga ik nog harder rammelen.... Wat mooi en eerlijk omschreven.

Over rammelen gesproken: foliumzuur is in huis! Brrrr, spannend.... Wanneer kan ik daar het beste mee beginnen? Ik heb google al met een bezoekje verblijd, maar dat schept vooral verwarring. Na het stoppen met de pil (nog maar 11 dagen te gaan)? Of gewoon nu alvast, onder het mom: baat het niet, dan schaadt het niet? Ik verwacht niet dat ik heel snel zwanger zal zijn i.v.m. voorgeschiedenis maar stel nu dat....
Even inbreken: een maand voor conceptie. Als je over 11 dagen stopt met de pil kun je in theorie over 25 dagen al een eisprong hebben. Gewoon vandaag beginnen dus :Y
disclaimer
  maandag 5 mei 2014 @ 12:36:30 #252
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_139580780
Nu alvast! Ze zeggen dat het beter is om al een spiegel op te bouwen (4 wk slikken geloof ik?) voor je zwanger wordt. Dus stel dat het in de eerste ronde raak is, kun je maar vast voorzien zijn :P
Één keer in de zoveel tijd komen dromen uit!
pi_139581071
Dank voor de snelle reacties! Ik ga vandaag beginnen! Ik verwacht niet dat het in ronde 1 raak zal zijn maar het kan geen kwaad en daarom volg ik jullie advies op.
Maakt het wel meteen weer een stuk concreter...
pi_139583786
O+ Lieve/leuke reacties Kimpossible en GotC!
Ik weet dat het heel zwaar is/kan zijn, maar het is zo moeilijk inschatten of je daar klaar voor bent hè. :D Vind het altijd heel leuk en interessant om te horen hoe moeders het moederschap ervaren. En ook de minder leuke kanten.

Malteser, wat gaaf dat je vriend er voor wil gaan! Succes :D ^O^

Barreltje, al verhuisd? :)
Dit, dat, alles.
  maandag 5 mei 2014 @ 14:48:37 #255
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_139584206
quote:
0s.gif Op maandag 5 mei 2014 14:34 schreef Philomijn het volgende:
O+ Lieve/leuke reacties Kimpossible en GotC!
Ik weet dat het heel zwaar is/kan zijn, maar het is zo moeilijk inschatten of je daar klaar voor bent hè. :D Vind het altijd heel leuk en interessant om te horen hoe moeders het moederschap ervaren. En ook de minder leuke kanten.

Malteser, wat gaaf dat je vriend er voor wil gaan! Succes :D ^O^

Barreltje, al verhuisd? :)
aankomend weekend O+
en van de week nog maar eens bevestigd wanneer we gaan beginnen :D
zoo leuk en zooo zin in
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_139586658
quote:
7s.gif Op maandag 5 mei 2014 14:48 schreef Barreltje het volgende:

[..]

aankomend weekend O+
en van de week nog maar eens bevestigd wanneer we gaan beginnen :D
zoo leuk en zooo zin in
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Woehoeee! Super leuk!

SPOILER
Dit, dat, alles.
  maandag 5 mei 2014 @ 16:18:34 #257
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_139586682
quote:
0s.gif Op maandag 5 mei 2014 16:17 schreef Philomijn het volgende:

[..]

Woehoeee! Super leuk!

SPOILER
SPOILER
pi_139586975
Succes met de verhuizing Barreltje!
  maandag 5 mei 2014 @ 16:44:26 #259
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_139587467
tnx!

overigens net een rammelaars paniek moment : m'n cyclus is de laatste tijd een beetje variabel en word steeds langer.. googlen is dan ECHT niet je vriend.. nu ben ik NOG banger dat ik al in de overgang ben! :o maar dat slaat echt nergens op :o 8)7

FF EDIT,
SPOILER

[ Bericht 40% gewijzigd door Barreltje op 05-05-2014 19:06:04 ]
pi_139588986
*O* *O* *O* Voor barreltje, leuk, spannend, samenwonen :D Dat en het wegdromen over later is echt een fijne tijd *;
pi_139612994
Hier gaat het rammelen onverminderd verder. Namen noemen (en afkeuren ;)) en vriend vroeg gisteren ook van welke van de twee slaapkamers die we 'over' hebben op de eerste verdieping we de babykamer zouden maken als het ooit zo ver is.
Ook gaf hij aan het wel heel erg spannend te vinden. En dat herken ik, want dat vind ik ook. Zal het ons gegund zijn? Wat doet het met onze relatie (die heel erg goed is)? Hoe gaat ons leven er dan uit zien? Om vervolgens tot de conclusie te komen dat je dat vooraf toch niet precies kunt invullen.
pi_139644483
*O* *O* *O* Ik heb mijn eerste reguliere cyclus zonder een week spotting vooraf, netjes 27 dagen zoals voorspeld. Inclusief pijnscheuten op dag 1, dat belooft wat.. Maar toch. *O* *O* *O*
pi_139651869
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 mei 2014 22:52 schreef Cassandra87 het volgende:
*O* *O* *O* Ik heb mijn eerste reguliere cyclus zonder een week spotting vooraf, netjes 27 dagen zoals voorspeld. Inclusief pijnscheuten op dag 1, dat belooft wat.. Maar toch. *O* *O* *O*
*O* Fijn Cassandra! *O*
  woensdag 7 mei 2014 @ 10:31:35 #264
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_139654041
*O* voor cassandra!

hier gaan de ontwikkelingen snel.. gister hadden we " het gezellig" zegt O+ ineens :" ik wou dat we nu een baby aan het maken waren " ik viel zowat uit bed! :P dus.. morgen naar de huisarts, spiraaltje er uit en ik ga een topic opschuiven..
vanmiddag maar eens foliumzuur gaan halen enzo :o :o !

ik ben nog steeds een beetje in shock geloof ik 8)7
  woensdag 7 mei 2014 @ 10:39:12 #265
149959 SQ
snelle trees
pi_139654201
quote:
11s.gif Op woensdag 7 mei 2014 10:31 schreef Barreltje het volgende:
*O* voor cassandra!

hier gaan de ontwikkelingen snel.. gister hadden we " het gezellig" zegt O+ ineens :" ik wou dat we nu een baby aan het maken waren " ik viel zowat uit bed! :P dus.. morgen naar de huisarts, spiraaltje er uit en ik ga een topic opschuiven..

nou hup opschieten dan, misschien kunnen we nog samen in 1 topic posten :P

*O*
disclaimer
pi_139654208
Whoa Barreltje spannend!! *O* Dat is toch hard gegaan ineens :D

Ons huis gaat over een maandje/anderhalf in de verkoop, even afwachten hoe lang het gaat duren voor het verkocht is en we een nieuw huis gevonden hebben, maar dan gaat de anticonceptie hier ook de deur uit O+
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
pi_139654632
quote:
11s.gif Op woensdag 7 mei 2014 10:31 schreef Barreltje het volgende:
*O* voor cassandra!

Wow, dat is nog eens een leuke verrassing! Super! Hop, eruit met dat spiraaltje :).
Misschien posten we binnenkort wel samen in wohts. Wanneer 'moet' je eigenlijk doorschuiven?

Kirb: Ook een spannende tijd... Wat verwacht je van de verkoop? En hebben jullie al een ander huis op het oog?
pi_139656053
Yeah voor barreltje!
  woensdag 7 mei 2014 @ 12:22:46 #269
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_139656726
Spannend Barreltje! Wel heel erg toffe actie zo ineens van O+!
pi_139657239
quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2014 10:59 schreef Malteser het volgende:

[..]

Kirb: Ook een spannende tijd... Wat verwacht je van de verkoop? En hebben jullie al een ander huis op het oog?
Ik heb echt geen idee hoe het gaat lopen met de verkoop, we vraag in ieder geval geen hoofdprijs als staat ons huis wel wat "onder water". We willen sowieso pas gaan kopen als ons huis verkocht is, maar we houden onze ogen wel open tuurlijk :)
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
pi_139661001
Ik word gek van het rammelen. Ik zag gisteren in een tv-programma een huilende baby en elke vezel een mijn lijf reageerde daarop. Nog nooit zo sterk gehad, heel bizar.
Plus dat ik denk dat mijn Mirena uitgewerkt raakt. Ik ben opeens weer regelmatig ongesteld (dat was voorheen zo goed als weg) en ik heb KRAMPEN af en toe. Zo regelmatig dat het bijna op een hele cyclus lijkt (Flink kramp en dan twee weken later ineens bloed, dan was die eerste kramp misschien een eisprong?).

Anyway, volgens de huisarts beschermt 'ie nog wel (hij zit ruim 4 jaar nu, dus ik heb nog bijna een jaar), maar ik twijfel daar dus gevoelsmatig aan. Nu weet ik niet wat wijsheid is; dat ding laten zitten, eruit halen en andere anticonceptie, toch een nieuwe mirena.. (Eigenlijk wil ik hem er gewoon uit en zien hoe het loopt, maar zover is vriend nog even niet.)
  donderdag 8 mei 2014 @ 09:29:46 #272
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_139689094
ik heb last van koudwatervrees :o

SPOILER
pi_139689287
Haha Barreltje, heel herkenbaar hier! Toen ik 'mocht' heb ik 't nog maar een half jaar uitgesteld (vanwege goede argumenten hoor, ik wil eerst nog iets verder zijn met mijn studie). En dat half jaar is inmiddels al best een eindje om en dat twijfelen of we het wel allemaal zullen kunnen en of het echt een goede beslissing is veel sterker is dan het uitkijken er naar. Gelukkig heb ik geen haast, dus mocht dit niet overgaan dan wacht ik nog wat langer ;)

Super leuk dat je vriend ineens om is! 't Is ook wel lekker als de verhuizing achter de rug is voor je begint, denk ik. Veel plezier/succes in deze nieuwe fase!
freedom is just another word for nothing left to lose
pi_140017589
Ehm, nu mijn huis is verbouwd, heb ik wel weer plek voor een box :+ .
  Moderator vrijdag 16 mei 2014 @ 13:47:26 #275
5428 crew  miss_sly
pi_140017710
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 mei 2014 13:43 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Ehm, nu mijn huis is verbouwd, heb ik wel weer plek voor een box :+ .
O, haha, ik zei hetzelfde tegen B over ons nieuwe huis :D
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')