Als je iig stopt met salsa.quote:Op woensdag 19 februari 2014 10:17 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
dwc en ik durven nog niet zo goed voor onze ware gevoelens voor elkaar uit te komen. Komt er snel genoeg wel van
Oploskoffie?! Shiiiit, die shit is nog erger dan senseo.quote:Op woensdag 19 februari 2014 10:21 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Heb meestal oploskoffie, maar hier staat zo'n ding. Veel te slap man.
En LOL @ brok speculaas, zit hier alleen op kantoor, maar buiten zit een collegasma, moest me kk hard inhouden.
niet gewoon pads vergeten te wisselen of 1 pad voor een dubbele gebruikt?quote:Op woensdag 19 februari 2014 10:21 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
En LOL @ brok speculaas, zit hier alleen op kantoor, maar buiten zit een collegasma, moest me kk hard inhouden.
Collegasmaquote:Op woensdag 19 februari 2014 10:21 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
mjaquote:Op woensdag 19 februari 2014 10:25 schreef Chloroform het volgende:
Ben ook zo vaak vergeten om een kopje eronder te zetten ofzo.Moest ik om 6.00 uur opstaan, half slapend nog natuurlijk.
Wat, zo'n DE pot met gouden deksel is kki lekker manquote:Op woensdag 19 februari 2014 10:22 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Oploskoffie?! Shiiiit, die shit is nog erger dan senseo.
Waarschijnlijk hebben ze daar gewoon de goedkoopste koffiepads die er zijn. Die smaken nergens naar.
Nah, enkele. En conjo, dacht zit wel snor, geen nieuwe pad erin gezet neequote:Op woensdag 19 februari 2014 10:22 schreef Murdera het volgende:
[..]
niet gewoon pads vergeten te wisselen of 1 pad voor een dubbele gebruikt?
Ik lach veel en graag, maar het is doodsstil dus en dan denkt zij ook van wtfquote:Op woensdag 19 februari 2014 10:26 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
CollegasmaWaarom houden mensen altijd hun lach in, is toch gezond.
Heb thuis gewoon persoonlijke barista, maar ben @ stage.quote:Op woensdag 19 februari 2014 10:28 schreef Dven het volgende:
Als je er geen moeite aan wil besteden, neem dan een nespresso of dolce gusto ofzo. Dat smaakt tenminste nog ergens naar
Oh, dat zie ik wel vaak op tijd.quote:Op woensdag 19 februari 2014 10:27 schreef Murdera het volgende:
[..]
mjaverse pads erin doen, even roken, verse pads wegtyfen, nieuwe pads erin doen. dat soort dingen ook vaak
Nee.quote:Op woensdag 19 februari 2014 10:28 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Wat, zo'n DE pot met gouden deksel is kki lekker man.
Haha kk, incompetent.quote:[..]
Nah, enkele. En conjo, dacht zit wel snor, geen nieuwe pad erin gezet nee.
je moeder¿quote:Op woensdag 19 februari 2014 10:31 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Heb thuis gewoon persoonlijke barista
Ik heb een dolce gusto gekocht voor op kantoor want die machinekoffie trekt al helemaal nergens opquote:Op woensdag 19 februari 2014 10:31 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Heb thuis gewoon persoonlijke barista, maar ben @ stage.
Flipje.quote:Op woensdag 19 februari 2014 10:37 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Je zuster in een Betuwe aardbeienjam-pak.
I can'tquote:Op woensdag 19 februari 2014 10:28 schreef MMGYMCMB het volgende:
Nah, enkele. En conjo, dacht zit wel snor, geen nieuwe pad erin gezet nee.
Welke oploskoffie thuis? Ik nescafe latte macchiatoquote:Op woensdag 19 februari 2014 10:41 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Gebruik zoiets toch nooit man. Thuis oplos gewend en automaat @ scorro/werk.
quote:Op woensdag 19 februari 2014 10:35 schreef Chloroform het volgende:
SEX / bitch / sletje genoemd worden tijdens seks
Dit wordt een mooi topic, ik voel het.
Hardop.quote:Op woensdag 19 februari 2014 10:43 schreef Murdera het volgende:
ik zeg altijd iets van "vuilgore tering tyfus aidshoer, hou je kenkerbek of ik breek je tyfusnek."
Dus ik hou het nog wel een beetje redelijk en romantisch. sletje vind ik net te ver gaan.
Nescafe Gold of die chocokoffiedoosjes weet je welquote:Op woensdag 19 februari 2014 10:42 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Welke oploskoffie thuis? Ik nescafe latte macchiato
Nee weet ik niet.quote:Op woensdag 19 februari 2014 10:46 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Nescafe Gold of die chocokoffiedoosjes weet je wel.
hindahemelquote:Op woensdag 19 februari 2014 10:19 schreef Murdera het volgende:
[..]
Die eerste keer anal met dWc zal goddelijk zijn. alsof je een rookworst in een hema-hotdog broodje propt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |