Niet normalquote:Op woensdag 19 februari 2014 09:59 schreef Salatrel het volgende:
Mensen die op dit tijdstip al bellen
Ja ga maar fflink oefenenquote:Op woensdag 19 februari 2014 09:58 schreef Murdera het volgende:
[..]
Sowieso dat ik dan meer dan 2 haal.
nog niet helaasquote:Op woensdag 19 februari 2014 09:42 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zei toch schijtverhaal. Lekker gepoept?
B en C.quote:Op woensdag 19 februari 2014 10:09 schreef MMGYMCMB het volgende:
Is Senseo nou echt waterig as fuck, is dat apparaat stuk of ben ik gewoon incompetent?
Nie so curious chlocloquote:Op woensdag 19 februari 2014 10:06 schreef Chloroform het volgende:
Hebben jullie nou ondertussen alweer geneukt of wat?
Hoi Veerquote:Op woensdag 19 februari 2014 10:09 schreef MMGYMCMB het volgende:
Is Senseo nou echt waterig as fuck, is dat apparaat stuk of ben ik gewoon incompetent?
Nee dus.quote:
quote:Op woensdag 19 februari 2014 10:06 schreef Chloroform het volgende:
Vind het wel een geil idee dat wij zo door je hoofd spokenquote:Op dinsdag 18 februari 2014 16:37 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Haha, wel eens een MI gehad van Vas en Mur terwijl ze seks hebben?
Nou. Nu wel.
Vas pls. Het is obvious dat jij je als gewillig neukerdje aan zijn voeten werpt en hij geniet duidelijk van de macht.quote:
quote:Op woensdag 19 februari 2014 10:14 schreef Murdera het volgende:
[..]
[..]
Vind het wel een geil idee dat wij zo door je hoofd spoken
Brok speculaas, wat?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 16:39 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Vas leek in die MI op een brok speculaas en jij op een dweil dus its all good.
Jij vooral, bby.quote:Op woensdag 19 februari 2014 10:14 schreef Murdera het volgende:
[..]
[..]
Vind het wel een geil idee dat wij zo door je hoofd spoken
quote:Op woensdag 19 februari 2014 10:14 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Vas pls. Het is obvious dat jij je als gewillig neukerdje aan zijn voeten werpt en hij geniet duidelijk van de macht.
quote:
Ook kots is een lichaamssap die los komt, still counts.quote:Op woensdag 19 februari 2014 10:15 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Jij vooral, bby.![]()
![]()
Beetje in m'n mond gekotst door die MI weer.
Eet jij ondertussen weer of graveer je nog steeds Murs naam in je aardappelpuree omdat je geen hap door je keel krijgt?quote:
dwc en ik durven nog niet zo goed voor onze ware gevoelens voor elkaar uit te komen. Komt er snel genoeg wel vanquote:Op woensdag 19 februari 2014 10:06 schreef Chloroform het volgende:
Dat je extra speeksel aanmaakt als je voelt dat je gaat nekken.quote:Op woensdag 19 februari 2014 10:17 schreef Murdera het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Ook kots is een lichaamssap die los komt, still counts.
Die eerste keer anal met dWc zal goddelijk zijn. alsof je een rookworst in een hema-hotdog broodje propt.quote:Op woensdag 19 februari 2014 10:17 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
dwc en ik durven nog niet zo goed voor onze ware gevoelens voor elkaar uit te komen. Komt er snel genoeg wel van
In CB's geval is het meer een partyknak.quote:Op woensdag 19 februari 2014 10:19 schreef Murdera het volgende:
[..]
Die eerste keer anal met dWc zal goddelijk zijn. alsof je een rookworst in een hema-hotdog broodje propt.
Ben dan toch wel blij met mijn bierbommetje.quote:Op woensdag 19 februari 2014 10:19 schreef Chloroform het volgende:
[..]
In CB's geval is het meer een partyknak.
Ga eens 1 sec naar FB.quote:
Allang weer hoor.quote:Op woensdag 19 februari 2014 10:17 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Eet jij ondertussen weer of graveer je nog steeds Murs naam in je aardappelpuree omdat je geen hap door je keel krijgt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |