Moest lachen om vet gespierdquote:Op woensdag 19 februari 2014 08:33 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Misschien kan braddie wel 50x optrekken hij is nu vet sportief geworden al 12 kg afgevallen wow denk vet gespierd nu
trannies neukenquote:Op woensdag 19 februari 2014 00:27 schreef Modus het volgende:
ONZ / Trannytopic voor Sapstengel en Dreamerbulk. Inb4 CB.
wat is het verschil preciesquote:Op woensdag 19 februari 2014 08:21 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Weet ik eigenlijk niet. Chinups doe ik iets van 8 maar dat is lichter dan pullups
pullups handpalmen van je af, chinups handpalmen naar je toe.quote:
ah zo, ik dacht dat er meer verschil was.quote:Op woensdag 19 februari 2014 09:08 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
pullups handpalmen van je af, chinups handpalmen naar je toe.
Chinups vragen meer van je biceps
gvd gewoon googelen jij luie kraker.quote:Op woensdag 19 februari 2014 09:09 schreef Murdera het volgende:
[..]
ah zo, ik dacht dat er meer verschil was.
En met je handpalmen naar elkaar toe? zegmaar aan 2 uitstekende handvaten?
bubblebuttquote:
Hihi.quote:Op woensdag 19 februari 2014 09:11 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
gvd gewoon googelen jij luie kraker.
Dans voor me.quote:
Kan niet dansen johquote:
Je bent zelf een pullupquote:Op woensdag 19 februari 2014 09:12 schreef Murdera het volgende:
[..]
Hihi.
Lijkt onder pullups te vallen.
http://www.aworkoutroutine.com/pull-ups-vs-chin-ups/
kan ik m'n hand gwn stationary houden. Wel praktisch johquote:Op woensdag 19 februari 2014 09:14 schreef Murdera het volgende:
[..]
Je zou me aftrekken tijdens optrekken.
gvd, dat moet ik eens proberenquote:Op woensdag 19 februari 2014 09:15 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
kan ik m'n hand gwn stationary houden. Wel praktisch joh
te laatquote:Op woensdag 19 februari 2014 09:16 schreef Chloroform het volgende:
R&P / Kapot nadat vriendin relatie heeft beïndigd, wisselvallige meid
Voor als jullie nog een schijtverhaal willen lezen als jullie aan het kakken zijn.
Shit.quote:
fucking wall of text. En geen spannende ontknoping, fok jou chloroloroboroquote:Op woensdag 19 februari 2014 09:16 schreef Chloroform het volgende:
R&P / Kapot nadat vriendin relatie heeft beïndigd, wisselvallige meid
Voor als jullie nog een schijtverhaal willen lezen als jullie aan het kakken zijn.
Zei toch schijtverhaal. Lekker gepoept?quote:Op woensdag 19 februari 2014 09:40 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
fucking wall of text. En geen spannende ontknoping, fok jou chloroloroboro
Best opwindend dit.quote:Op woensdag 19 februari 2014 09:14 schreef Murdera het volgende:
[..]
Je zou me aftrekken tijdens optrekken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |