quote:Op woensdag 19 februari 2014 10:37 schreef Dven het volgende:
"Hier, pak aan. Slet."
Beetje Don en Ad niveau. Ik pas.
quote:Op woensdag 19 februari 2014 10:37 schreef Dven het volgende:
"Hier, pak aan. Slet."
Beetje Don en Ad niveau. Ik pas.
Niet eens op haar hoofd om het eraf te spuiten?quote:Op woensdag 19 februari 2014 10:38 schreef NoXia het volgende:
Ja lekker man. Ik leg ook een dikke fooi op dr kussen wanneer we klaar zijn.
quote:Op woensdag 19 februari 2014 10:38 schreef NoXia het volgende:
Eerst in haar gezicht knijpen en op het gezicht spugenquote:Op woensdag 19 februari 2014 10:38 schreef NoXia het volgende:
Ja doeiquote:Op woensdag 19 februari 2014 10:39 schreef awiebo het volgende:
Bij een one night stand........tsjah.....dan is het ook een beetje een sletje misschien. hangt ervan af.
Haha, ik zeg niet dat ze mij dan geen sletje mag noemen toch? :pquote:Op woensdag 19 februari 2014 10:41 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja doeiJij doet toch ook mee aan die one night stand, wat maakt haar minderwaardig aan jou om het als een sletje te bestempelen?
quote:Op woensdag 19 februari 2014 10:43 schreef Smack10 het volgende:
Toen ik een tijd lang met een sletje had deed ik dat inderdaad maar zij stuurde ook smsjes in de trend van "hoelaat kom je jouw sletje ophalen? " etc.
Dat zou echt zo'n enorme afknapper zijn zo'n berichtje.quote:Op woensdag 19 februari 2014 10:43 schreef Smack10 het volgende:
Toen ik een tijd lang met een sletje had deed ik dat inderdaad maar zij stuurde ook smsjes in de trend van "hoelaat kom je jouw sletje ophalen? " etc.
Is dat jouw stijl dan?quote:Op woensdag 19 februari 2014 10:37 schreef Vaseline_ het volgende:
Waarom staat de man een bitch/sletje noemen er niet bij?
Labiele meisjes t/m 20 jaar is natuurlijk wat iedereen moet hebben meegemaakt in zijn leven.quote:Op woensdag 19 februari 2014 10:43 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Dat zou echt zo'n enorme afknapper zijn zo'n berichtje.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |