SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
Ik heb het gemist.quote:
Dat krijg je er van he Marco.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:51 schreef marcodej het volgende:
Ik zit nu vreselijk vieze Pringles van de Lidl te vreten.
Is Renske erbij?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:58 schreef tralalala het volgende:
http://rt.com/on-air/ukraine-central-kiev-protest/
Afterparty, ze hebben nu een gebouw in de fik gezet.
Je kunt daar gratis je innerlijke woede botvieren op die manquote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:57 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
[..]
Wat kwamen ze dan doen ? Benno steunen ?
Ik schakel wel in als ze in de halve finales zit ofzo, hoe laat is dat?quote:Op woensdag 19 februari 2014 00:00 schreef tralalala het volgende:
Iedereen morgen 6:00 weer present voor Sauerbreij?
Vanaf 10 uur de 1/8 finale, alleen Sauerbreij schijnt er geen reet meer van te kunnen dus denk niet dat ze dan nog mee doet.quote:Op woensdag 19 februari 2014 00:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik schakel wel in als ze in de halve finales zit ofzo, hoe laat is dat?
Dan laat ik het wekkertje mooi op 7 uur staan.quote:Op woensdag 19 februari 2014 00:03 schreef tralalala het volgende:
[..]
Vanaf 10 uur de 1/8 finale, alleen Sauerbreij schijnt er geen reet meer van te kunnen dus denk niet dat ze dan nog mee doet.
Lijkt me heerlijk als zij ruzie krijgenquote:Op woensdag 19 februari 2014 11:07 schreef Mike het volgende:
Verder vanavond natuurlijk DeMart en Paul de Leeuw.
nog nooit van gehoord, nog nooit gezien die seriequote:Op woensdag 19 februari 2014 11:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
Vanavond misschien.
Katja Herbers, bij tv-kijkers vooral bekend van de RTL 4-hitserie Divorce, zit vanavond aan tafel in Pauw & Witteman
[ afbeelding ]
Ik ook niet, maar ze ziet er niet verkeerd uitquote:Op woensdag 19 februari 2014 18:29 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
nog nooit van gehoord, nog nooit gezien die serie
RTL 4 Hitseriequote:Op woensdag 19 februari 2014 11:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
Vanavond misschien.
Katja Herbers, bij tv-kijkers vooral bekend van de RTL 4-hitserie Divorce, zit vanavond aan tafel in Pauw & Witteman
[ afbeelding ]
Heeft waarschijnlijk toch al een strafblad van een a4'tje of 10quote:Op woensdag 19 februari 2014 19:09 schreef ajacied4lf het volgende:
Kerel die een ultimatum stelde wordt vervolgd
ultimatum?quote:Op woensdag 19 februari 2014 19:09 schreef ajacied4lf het volgende:
Kerel die een ultimatum stelde wordt vervolgd
Opkkren uit de buurt of we komen je verkrachten.quote:
Heb ik blijkbaar gemist. Ik heb vandaag de uitzending teruggekeken en zag er niks van.quote:Op woensdag 19 februari 2014 22:56 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Opkkren uit de buurt of we komen je verkrachten.
Uitzending van maandag.quote:Op woensdag 19 februari 2014 22:56 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Heb ik blijkbaar gemist. Ik heb vandaag de uitzending teruggekeken en zag er niks van.
Gaat dit over een kindermisbruiker? Dan gun ik het hem wel, vindt ie namelijk vast leuk; verkracht wordenquote:Op woensdag 19 februari 2014 22:56 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Opkkren uit de buurt of we komen je verkrachten.
Ik heb nog een beetje koude sate van vanavond staan.quote:Op woensdag 19 februari 2014 22:59 schreef KingRoland het volgende:
Wie heeft de drank/snacks meegenomen?
Ik heb de fakkels en rookbommen.quote:Op woensdag 19 februari 2014 22:59 schreef KingRoland het volgende:
Wie heeft de drank/snacks meegenomen?
Ik heb koude pasta tot mijn beschikking.quote:Op woensdag 19 februari 2014 23:00 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik heb nog een beetje koude sate van vanavond staan.
De catering is er dankzij mij.quote:Op woensdag 19 februari 2014 23:02 schreef Grifte het volgende:
Gul als ik ben heb ik de wedstrijdtickets betaald voor de fans. Een belangrijke uitwedstrijd als deze verdient een maximaal aantal uitsupporters.
[ afbeelding ]
Gaan we dan weer onder onze stoel zitten?quote:Op woensdag 19 februari 2014 23:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De catering is er dankzij mij.
Met de terugreis ligt er een cadeautje onder jullie stoel.
Gaan we nog een extra rondje om de kuip?quote:Op woensdag 19 februari 2014 23:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 19 februari 2014 23:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Gaan we dan weer onder onze stoel zitten?
Dan denken onze ouders dat de buschauffeur ons heeft vergeten
dikke vinger voor jouquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Misschien is het leuk om bij terugkomst ons onder de stoelen te verstoppen zodat het net lijkt alsof de bus leeg is.quote:Op woensdag 19 februari 2014 23:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 19 februari 2014 23:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
dikke vinger voor jouMooi man, dat photobucket.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
We rijden de bus zo het maasgebouw binnen.quote:Op woensdag 19 februari 2014 23:04 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Gaan we nog een extra rondje om de kuip?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |