Mwah. En toch mis ik Mart Smeets. Ik vond wel dat Schut erg veel leunde qua schaatsvragen op die Wennemars die teveel werd ingefluisterd middels zijn oortje. Ik vond ook Wennermars teveel op de prive/shownieuws toer ging met dat gezeil weer na de gouden plak bij de ploegenachtervolging.quote:Op zondag 23 februari 2014 10:27 schreef TheVulture het volgende:
Van alle "nieuwe" presentatoren blijft er werkelijk waar geen een overeind in mijn ogen... de enige die een echt compliment verdiend is Henry Schut
Gert is ook een goede.quote:Op zondag 23 februari 2014 10:27 schreef TheVulture het volgende:
Van alle "nieuwe" presentatoren blijft er werkelijk waar geen een overeind in mijn ogen... de enige die een echt compliment verdiend is Henry Schut
Hoor hem liever op de radio met Hugo Borst.quote:Op zondag 23 februari 2014 10:27 schreef TheVulture het volgende:
Vergeleken met de zomerspelen stellen de winterspelen dan ook niet veel voor dus dat vind ik geen verrassing.quote:Op zondag 23 februari 2014 12:11 schreef Montov het volgende:
Een aantal dingen kunnen beter, maar ten opzichte van Londen zijn ze er op vooruit gegaan.
Die komt over alsof hij zich wel verdiept in zijn gasten, of in elk geval er iets over leest.quote:Op zondag 23 februari 2014 10:27 schreef TheVulture het volgende:
Sjoerd?quote:Op zondag 23 februari 2014 12:13 schreef TheVulture het volgende:
Ja Gert heeft nog iets, ik erger me met name aan die ochtendploeg met mensen als Rivkah en die gozer die de broer van Toine van Peperstraten zou kunnen zijn
Dit dusquote:Op zondag 23 februari 2014 13:36 schreef heywoodu het volgende:
Wat mij enorm stoort aan alle andere presentatoren is dat ze bij elke aankondiging etc enorm haperen, alsof het een totaal onbekende sport is die alleen in de meest afgelegen regionen van de wereld wordt beoefend door de locals. Je bent presentator bij een sportprogramma, zorg dan verdomme dat je ook daadwerkelijk enige affiniteit hebt met iets anders dan voetbal.
http://nos.nl/artikel/614(...)n-adverteerders.htmlquote:Op zondag 23 februari 2014 13:42 schreef heywoodu het volgende:
"We gaan eerst even naar de reclame."
Een positieve drivequote:Op zondag 23 februari 2014 13:44 schreef Pino112 het volgende:
[..]
http://nos.nl/artikel/614(...)n-adverteerders.html
ja fijn. Maar je kunt het nauwelijks meer een publieke zender noemen met drie reclameblokken in een uurquote:Op zondag 23 februari 2014 13:44 schreef Pino112 het volgende:
[..]
http://nos.nl/artikel/614(...)n-adverteerders.html
Volgens mij wel ja... verschrikkelijke popiejopiequote:
Je ziet hem zweten om het gesprek gaande te houdenquote:
Inderdaad, maar vrees dat dat niet gaat gebeuren.quote:Op zondag 23 februari 2014 13:51 schreef Boezeidekoe het volgende:
Het zou toch fijn zijn als de NOS de volgende OS zich wat meer fixeert op live sport, en niet op herhalingen, studiogesprekjes, herhalingen, voorbeschouwingen, herhalingen, journaals, herhalingen, reclameblokken, herhalingen, nabeschouwingen en herhalingen.
Je hebt het wel over de NOS he.quote:Op zondag 23 februari 2014 13:51 schreef Boezeidekoe het volgende:
Het zou toch fijn zijn als de NOS de volgende OS zich wat meer fixeert op live sport, en niet op herhalingen, studiogesprekjes, herhalingen, voorbeschouwingen, herhalingen, journaals, herhalingen, reclameblokken, herhalingen, nabeschouwingen en herhalingen.
"Ja, de uhh spelers hebben, ja...uh weinig te uh klagen."quote:Op zondag 23 februari 2014 13:53 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Je ziet hem zweten om het gesprek gaande te houden
Dit roepen we al jaren bij grote evenementen als OS en EK/WK atletiek, maar gebeurt telkens niet dus dat zie ik in de toekomst ook niet gebeuren.quote:Op zondag 23 februari 2014 13:51 schreef Boezeidekoe het volgende:
Ja, als je last hebt van slapeloosheid misschien.quote:Op zondag 23 februari 2014 10:27 schreef TheVulture het volgende:
Die ouwe garde is sowieso alleen maar bezig met voetbal en voetbal, de rest interesseert ze geen fluit of ze weten het niet over te brengenquote:Op zondag 23 februari 2014 14:02 schreef kamikazebanaan het volgende:
Tom Egbers was gisteravond ook zo lekker bezigde onprofessionaliteit druipt er soms vanaf
Dat is het grootste probleem. Hun alternatieve benadering (waar misschien wat voor te zeggen valt, omdat niet iedereen die kijkt een hardcore volger is) is gewoon slecht. Ondeskundige presentatoren en veelal slechte 'experts' (er zijn een paar die het goed zijn), maken dat de programma's eromheen ook niet interessant zijn, dus laat dan lekker al die moeite en doe gewoon live sport zou je zeggen...quote:Op zondag 23 februari 2014 13:52 schreef TheVulture het volgende:
De dooddoener van de NOS is natuurlijk: Voor livesport hebben we de streams, en ik ben erg blij dat die er zijn maar wat minder lullen (de kennis is er toch niet) en meer laten zien zou geweldig zijn ja
Cees is de grootste baasquote:Op zondag 23 februari 2014 14:11 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Dat is het grootste probleem. Hun alternatieve benadering (waar misschien wat voor te zeggen valt, omdat niet iedereen die kijkt een hardcore volger is) is gewoon slecht. Ondeskundige presentatoren en veelal slechte 'experts' (er zijn een paar die het goed zijn), maken dat de programma's eromheen ook niet interessant zijn, dus laat dan lekker al die moeite en doe gewoon live sport zou je zeggen...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |