Bij Ziggo is BBC2 niet meer analoog te ontvangen, maar wel digitaal. Net als ZDF.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 14:25 schreef Uccie het volgende:
[..]
Moet je die zenders wel hebben.
Mijn ouders hebben geen BBC 2 meer tegenwoordig![]()
Maar goed, als je echt wilt kom je een eind, mijn moeder heeft mijn ziggo account gebruikt om op haar tablet het kunstrijden te kunnen kijken.
Ik kijk dan ook veel op andere zenders, maar mijn ouders die nog analoog kijken dus niet.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 14:26 schreef Montov het volgende:
[..]
Bij Ziggo is BBC2 niet meer analoog te ontvangen, maar wel digitaal. Net als ZDF.
Maar dan heb je dus wel degelijk alternatieven, zoals je op de voorgaande pagina niet zegt te hebben...quote:Op vrijdag 21 februari 2014 14:33 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik kijk dan ook veel op andere zenders, maar mijn ouders die nog analoog kijken dus niet.
En aangezien hun prioriteit verder niet bij televisiekijken ligt, zijn zij vooralsnog niet van plan over te gaan. En via de app kunnen ze die zenders wel zien, dus als het iets is wat ze echt willen zien dan gebruiken ze die.
Ja ik wel, en mijn ouders ook. Maar ik kan me voorstellen dat er mensen zijn (misschien oudere mensen) die dat niet hebben.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 14:35 schreef marimbondo het volgende:
[..]
Maar dan heb je dus wel degelijk alternatieven, zoals je op de voorgaande pagina niet zegt te hebben...
Dat is zijn moeder niet, dat is Koen Verwij; ik zag het eerst ook verkeerd hoorquote:Op vrijdag 21 februari 2014 14:36 schreef TLC het volgende:
Weet je wat ook irritant is ? dat de moeder van Sven ook met haar kop op tv moet
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 14:38 schreef Alan_Bastard het volgende:
[..]
Dat is zijn moeder niet, dat is Koen Verwij; ik zag het eerst ook verkeerd hoor
NOS ZEND EEN KEER GEEN SCHAATSEN UIT????quote:Op zaterdag 22 februari 2014 14:58 schreef Pino112 het volgende:
"Er is een korte pauze in de Adler Arena" en de NOS laat nu snowboarden zien.
Toch wordt er gewoon geschaatst:
14.51 uur Schaatsen Ploegenachtervolging finale D mannen Nee
14.58 uur Schaatsen Ploegenachtervolging finale C mannen Nee
Ja ik snap er niks vanquote:Op zaterdag 22 februari 2014 15:01 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
NOS ZEND EEN KEER GEEN SCHAATSEN UIT????![]()
![]()
![]()
Welk snowboarden..., dat is vanochtend toch al geweest??quote:Op zaterdag 22 februari 2014 14:58 schreef Pino112 het volgende:
"Er is een korte pauze in de Adler Arena" en de NOS laat nu snowboarden zien.
Toch wordt er gewoon geschaatst:
14.51 uur Schaatsen Ploegenachtervolging finale D mannen Nee
14.58 uur Schaatsen Ploegenachtervolging finale C mannen Nee
Heel hun schema is in de war vanwege die "schaatsrel"quote:Op zaterdag 22 februari 2014 15:01 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ja ik snap er niks van
Liever het gefaal van Sauerbreij en Dekker nogmaals herhalen
quote:Op zaterdag 22 februari 2014 15:02 schreef marimbondo het volgende:
[..]
Welk snowboarden..., dat is vanochtend toch al geweest??
quote:Op zaterdag 22 februari 2014 15:01 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Liever het gefaal van Sauerbreij en Dekker nogmaals herhalen
Je moet al die interviews met een pot zout nemen want het is eigenlijk een geijkt verhaal altijd.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:18 schreef Mansjester het volgende:
Die interviews zijn echt vrij beschamend valt me de laatste dagen op
Juist, en dat dus allemaal van belastinggeld...quote:Op zaterdag 22 februari 2014 15:15 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Je moet al die interviews met een pot zout nemen want het is eigenlijk een geijkt verhaal altijd.
Allemaal tijdvulling,meer niet.
Ik ben nooit zo'n centenneuker maar ik vraag me wel af waarom er in Sotchi naast Dione en Henry 4 ex-schaatsers nodig zijn om analyses te doen.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 15:25 schreef marimbondo het volgende:
[..]
Juist, en dat dus allemaal van belastinggeld...
En wie er allemaal op kosten van de NOS zijn ingevlogen om een trucje te doen in NOS Sportwinter (of hoe heet het)...quote:Op zondag 23 februari 2014 10:30 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik ben nooit zo'n centenneuker maar ik vraag me wel af waarom er in Sotchi naast Dione en Henry 4 ex-schaatsers nodig zijn om analyses te doen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |