Beter dan de zandgronden hier, mooi Hanzestadjequote:
Het is herkenbaar omdat het heel vaak gebeurt. En massa's mensen zijn er na een jaar of soms korter gewoon weer een beetje overheen. Het is geen competitie met je ex. Die trap na daarmee laat ze zich zelf het meest kennen. Wordt tijd dat je boos wordt en dan komt vanzelf die fase dat je het weer helemaal ziet zitten allemaal. Bij mij is het al heul lang geleden hoor.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:24 schreef yats het volgende:
[..]
Dat klinkt vrij herkenbaar. Ondanks dat ik dacht dat ik er compleet klaar mee was wist mijn ex me afgelopen weekend nog flink pijn te doen door het gesprek te voeren dat ik liever direct na de break-up gevoerd had nadat ik haar toevallig tegen kwam. Ze heeft mij nooit een reden gegeven waarom het mis ging, die heb ik nu wel gekregen. Verder vond ze het nodig om mij even in te prenten dat ze vaker en succesvoller date dan mij en een leuke fuckbuddy aan de haak geslagen heeft. Misschien ga ik de komende tijd er meer mee om zoals jou, dat hoop ik althans, maar nu voel ik weer de pijn van net na de break-up waarbij mijn zelfvertrouwen dus weer erg laag is.
Kan niet wachten tot ik hier weg benquote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:49 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Beter dan de zandgronden hier, mooi Hanzestadje
[..]
Het is herkenbaar omdat het heel vaak gebeurt. En massa's mensen zijn er na een jaar of soms korter gewoon weer een beetje overheen. Het is geen competitie met je ex. Die trap na daarmee laat ze zich zelf het meest kennen. Wordt tijd dat je boos wordt en dan komt vanzelf die fase dat je het weer helemaal ziet zitten allemaal. Bij mij is het al heul lang geleden hoor.
Wanneer ga je nu eindelijk eens samenwonen met Hoedje?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:55 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Kan niet wachten tot ik hier weg ben
Die boze fase heb ik al een keer gehad waarbij ik verdomd blij was dat ik na de break-up besloten heb terug te verhuizen naar de regio waar ik oorspronkelijk vandaan kom. Dan heb je tenminste niet dat je in het kleine stadje waar we woonden elkaar steeds tegen komt. Kun je zo'n fase twee keer hebben?quote:Het is herkenbaar omdat het heel vaak gebeurt. En massa's mensen zijn er na een jaar of soms korter gewoon weer een beetje overheen. Het is geen competitie met je ex. Die trap na daarmee laat ze zich zelf het meest kennen. Wordt tijd dat je boos wordt en dan komt vanzelf die fase dat je het weer helemaal ziet zitten allemaal. Bij mij is het al heul lang geleden hoor.
Zo vaak je maar wil, zo vaak als het nodig is. Niet vergeten blij te zijn met wat je (al) hebt enzo. En vooral hier laten weten als je een leuke date hebt natuurlijkquote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:34 schreef yats het volgende:
[..]
Die boze fase heb ik al een keer gehad waarbij ik verdomd blij was dat ik na de break-up besloten heb terug te verhuizen naar de regio waar ik oorspronkelijk vandaan kom. Dan heb je tenminste niet dat je in het kleine stadje waar we woonden elkaar steeds tegen komt. Kun je zo'n fase twee keer hebben?
Wonderbaarlijk genoeg laat de 'vier date dame' vanavond ook ineens op een leuke manier weer flink van zich horen. Dat helpt mijn humeur wel wat vooruit natuurlijk.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:37 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Zo vaak je maar wil, zo vaak als het nodig is. Niet vergeten blij te zijn met wat je (al) hebt enzo. En vooral hier laten weten als je een leuke date hebt natuurlijk
Zolang je jezelf nu niet rijk rekent. Ik ken dat...quote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:39 schreef yats het volgende:
[..]
Wonderbaarlijk genoeg laat de 'vier date dame' vanavond ook ineens op een leuke manier weer flink van zich horen. Dat helpt mijn humeur wel wat vooruit natuurlijk.
Ik blijf voorlopig even bij de tactiek dat ik het initiatief bij haar laat. Ik heb mijn interesse duidelijk genoeg laten weten, het is verder aan haar of ik interessant genoeg ben en in de tussentijd ga ik denk ik ook wat rondkijken.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:43 schreef Capstan het volgende:
[..]
Zolang je jezelf nu niet rijk rekent. Ik ken dat...
Nee, we waren al collega's in Schotland (en ik had geen vriendje op dat moment) toen ik zijn profiel tegenkwam op OKCquote:Op woensdag 19 februari 2014 07:54 schreef Stereotomy het volgende:
Kwam je verloofde uit Schotland toen al?
Als in, woonde hij daar en jij hier?
Jij, baasquote:Op dinsdag 18 februari 2014 21:36 schreef Hungry_Joe het volgende:
Ik krijg binnenkort op Fox mijn eigen zaterdagmiddag-matinee. H_J & friends. Met bijzondere gasten zoals Comp_Lex en firefly en Weissman als mijn eigen Cor Bakker op de piano. Dus dan weten jullie dat. Alvast.
Ja, dat is ook. Ik ben al twee vriendinnen van mij tegengekomen op OKC met een hoge match. Nogal logisch, want we kunnen goed met elkaar opschieten en delen vaak gezamenlijke interessesquote:Op woensdag 19 februari 2014 13:42 schreef bloempjuh het volgende:
[..]
Nee, we waren al collega's in Schotland (en ik had geen vriendje op dat moment) toen ik zijn profiel tegenkwam op OKC
Het was grappige gespreksstof. "Hee, jij bent mijn match op OKC! Da's grappig, want we kunnen in het echt ook goed met elkaar overweg. Knap, dat ze zo goed kunnen matchen..."
jullie houden allemaal van pikquote:Op woensdag 19 februari 2014 18:22 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ja, dat is ook. Ik ben al twee vriendinnen van mij tegengekomen op OKC met een hoge match. Nogal logisch, want we kunnen goed met elkaar opschieten en delen vaak gezamenlijke interesses![]()
Liefst zwart met een wolkje 'melk'quote:Op woensdag 19 februari 2014 18:46 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
jullie houden allemaal van pik
Sommige hebben ze liever caramel-kleurig met een vleugje slagroom.quote:Op woensdag 19 februari 2014 18:48 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Liefst zwart met een wolkje 'melk'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |