Heej Re !quote:
Frecklesquote:Op woensdag 19 februari 2014 16:52 schreef tinoz het volgende:
[..]
Heej Re !
moet zeggen dat ik het niet weet , soms weer kut , maar ook wat heldere momenten. Eigenlijk wacht ik op het moment dat ik weer ben zoals ik wil zijn en was, al is dat niet de beste instelling volgens velen.
ondertussen bietje knutselen enz, en babbelen met Freckles , mijn nieuwe hamsterin , die is echt super schatting
merk weer wel vaak dat ik me vaak moet terugpakken als ik wat verder lijk af te glijden in psychoseachtige belevingen.
Gister hadden we een soort van Workshop van een spel met name voor de psychiatrie , het heet "Een Steekje Los"
Toen merkte ik wel weer aan mezelf dat ik nog steeds gefrustreerd ben over de mate van constructiviteit van anderen. Dat werd me tijden het spel wel duidelijk....
Als ik niet klus probeer ik het een en ander te laten doen aan mn website , ga ik vandaag eens kijken of iemand me daarmee kan helpen ...
Hoe is het met jou dan ?
Jij bent een van de mensen die iets dieper nadenkt lijkt mij ...quote:Op woensdag 19 februari 2014 17:31 schreef magnetronkoffie het volgende:
----------
Wat trouwens wel grappig is, is dat depressiviteit echt een filter voor je blik gooit, net zoals bijvoorbeeld hardnekkige religie of overheersende woede dat doet. Achteraf gingen de songteksten (heel) ergens anders over, maar je -interpreteert- het heel anders, het spreekt je aan.
Baasquote:
Weet ik niet, ik kan me niet herinneren ooit een liedje te hebben gehoord die echt over -mij- ging.quote:Op woensdag 19 februari 2014 22:14 schreef tinoz het volgende:
[..]
Jij bent een van de mensen die iets dieper nadenkt lijkt mij ...
Ik vraag mij al tijden af , of het zou schelen dat bepaalde teksten aangepast zouden worden voor verschillende mensen of situaties. Zou het wanneer de tekst precies op jouw situatie toepasbaar was, "harder" binnenkomen ?
Uplifting trancequote:Op woensdag 19 februari 2014 00:39 schreef Woods het volgende:
Ik luister dan mijn favo genre (uplifiting) trance, deze bijvoorbeeld.
Wij hebben meestal geen muziek op staan als we sex hebbenquote:Wat luister jij als je je kut voelt ?
..en jij bent niet meer in het bezit van 'n piemel?quote:Op zaterdag 1 maart 2014 14:02 schreef Geralt het volgende:
[..]
Wij hebben meestal geen muziek op staan als we sex hebben
Jawel maar die is natuurlijk ook van mijn vriendin. En vice versa.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 14:03 schreef BlueMage het volgende:
[..]
..en jij bent niet meer in het bezit van 'n piemel?
Oh ok mooi zo, schrok al.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 14:04 schreef Geralt het volgende:
[..]
Jawel maar die is natuurlijk ook van mijn vriendin. En vice versa.
Three Days Gracequote:
quote:
quote:
Wereldnummer, die remix van Andy Blueman.quote:
Fijn nummer he!quote:Op zaterdag 8 maart 2014 09:25 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Wereldnummer, die remix van Andy Blueman.
Die bedoelde ik eigenlijk ook, faal van mezelf. Maar die Orchestral version is ook supernice.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 17:41 schreef Ti-boy het volgende:
[..]
Fijn nummer he!
Je moet je eraan overgeven om dit nummer tot je door te laten dringen, maar als dat lukt is het inderdaad een wereldnummer.
Zijn originele mix van dit nummer bevat wat meer power, wat ook best de moeite waard is om eens naar te luisteren.
In mijn directe omgeving helaas niemand die ook van trance houdtquote:Op zaterdag 1 maart 2014 01:19 schreef Azorius het volgende:
[..]
Uplifting trance. Je bent echt de eerste persoon die uplifting trance als zijn favoriete genre noemt.
Hoe ik me voel heeft eigenlijk geen invloed op mijn muziekkeuze (uplifting trance, klassiek of film/game-muziek); ik heb geen specifieke nummers als remedie tegen een depri bui. Deze vind ik altijd fijn. Krachtig, emotioneel nummer en spierballenvertoon van TrancEye. Laat heel mooi zien hoe goed hij muziek kan schrijven.
Alles is 'temporary'quote:Op donderdag 20 februari 2014 14:00 schreef SquashBanana het volgende:
Dan luister ik eigenlijk altijd naar een youtube video uit m'n motivation playlist. De beste quote vind ik nog wel op zo'n moment: "pain is temporary. It may last a minute, an hour, a day or even a year. But eventually it will subside en something else will take its place."
Of de quote uit mn signature werkt ook altijd goed. Probeer altijd te leren van de pijn die je voelt dan is het in een keer een stuk minder negatief.
Ohh jaquote:Op zaterdag 8 maart 2014 13:53 schreef SquashBanana het volgende:
Dit nummer doet je weer herinneren hoe fijn het leven eigenlijk wel niet is, zelfs met tegenslagen
quote:Op maandag 17 maart 2014 15:07 schreef slacKard.x het volgende:
Dit. Echt een meesterwerk van verdriet en pure eenzaamheid. Je hoort ze gewoon krijsen om hulp.
Ditquote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:29 schreef LizzyYAY het volgende:
Voornamelijk heavy metal of andere harde muziek waarbij ik het lekker uit kan schreeuwen. Lucht erg op op zulke momenten.
Hahahahaha, prachtig!quote:Op zondag 23 maart 2014 13:08 schreef Phyxcius het volgende:
Want Want - Alles is klote![]()
Prima oppepper dit nummer.
Jackson C Frank is wel uitermate geschikt om een melancholische bui tot het maximum op te rekken ja. Het nummer Just Like Everything doet 't hem bij wel erg goed om kippenvel op te wekken.quote:Op woensdag 5 maart 2014 23:56 schreef VanKuikeren het volgende:
Of het slim is is een tweede, maar het is zo'n prachtig (en triest) nummer....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |