ja hallo wie nietquote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hij spreekt ook goed Portugees en is een expert op het Braziliaanse binnenlands beleid.
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hij spreekt ook goed Portugees en is een expert op het Braziliaanse binnenlands beleid.
Ja maar in dit geval is de oude regel beter.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:25 schreef NLGooner het volgende:
[..]
Ff de "nieuwe" regels erbij pakken kan weleens helpen
o jaquote:
Moderators>Redactie Gamesquote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:25 schreef Typisch het volgende:
[..]
jeetje doe es effe normaal man
en dat is dan een mod
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:25 schreef Typisch het volgende:
[..]
jeetje doe es effe normaal man
en dat is dan een mod
Ik weet niet meer zo goed of het nou Arno of Grueter was.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]Hoe de NOS-commentatoren de protesten ook veroordeelden. "Dat was toch helemaal niet gezellig"
Hahaha.quote:
Hm. Ik zag de voet met Messi in contact komen buiten het strafschopgebied, en Messi viel vervolgens in het strafschopgebied.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Overtreding begon er buiten maar eindigde er binnen.
Regels zijn regels.
Mancity is nog kutter..quote:
quote:
Grueter, maar Arno deed het later dunnetjes over. Walgelijk dat ze de fans ophielden die zo met vertraging het stadion bereiktequote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik weet niet meer zo goed of het nou Arno of Grueter was.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |