Leuke uitstraling altijdquote:Op woensdag 19 februari 2014 20:39 schreef marcodej het volgende:
Ik vind Wust wel leuk. Niet leuk leuk, maar gezellig leuk.
inderdaad.quote:Op woensdag 19 februari 2014 20:39 schreef marcodej het volgende:
Ik vind Wust wel leuk. Niet leuk leuk, maar gezellig leuk.
bay natuurlijkquote:
Klopt.quote:Op woensdag 19 februari 2014 20:44 schreef heywoodu het volgende:
Dik respect voor je prestatie Kamphuis, maar als de Belgen een fatsoenlijke start hadden gehad zouden zij toch eerder voor de medailles zijn gegaan
Ja jammer danquote:Op woensdag 19 februari 2014 20:44 schreef heywoodu het volgende:
Dik respect voor je prestatie Kamphuis, maar als de Belgen een fatsoenlijke start hadden gehad zouden zij toch eerder voor de medailles zijn gegaan
En als ik een sneetje had, had ik nu geen honger.quote:Op woensdag 19 februari 2014 20:44 schreef heywoodu het volgende:
Was een aanvulling op haar "als we zoveel sneller waren gestart hadden we hier een medaille gepakt", wat dus voor wel meer sleeën het geval was.quote:
Dat wist ik nietquote:
Ja en als ze dat allemaal met dezelfde marge gedaan hadden waren ze dus nog steeds sneller.quote:Op woensdag 19 februari 2014 20:46 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Was een aanvulling op haar "als we zoveel sneller waren gestart hadden we hier een medaille gepakt", wat dus voor wel meer sleeën het geval was.
Sowieso zou ik eerder Kamphuis kiezen dan Henry.quote:Op woensdag 19 februari 2014 20:46 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ik vind de neplach van Henry wat minder.
is toch lachenquote:Op woensdag 19 februari 2014 20:48 schreef marcodej het volgende:
Mevrouw in de achtergrond, zeg het me: waarom die belachelijke muts?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |