abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_136925207
Bedankt allemaal voor jullie enthousiasme!

Het is idd vooralsnog een dierendagkindje :+

En RFR en Burdie, alles is al gezegd geloof ik. Maar sterkte met het wachten. Echt, nu kruipt de tijd, maar straks vliegt het allemaal en denk je niet eens meer aan deze dagen. Binnenkort hebben jullie je baby!
pi_136925885
Burd, heb je al een keuze in huis versiering gemaakt!? In het kader van dat t toch niet uitmaakt wat je ophangt:

Buurvrouw feliciteerde manlief vorige week met de geboorte van de kleine. En vroeg wat t geworden was. Manlief antwoorde heel verbaasd: een jongen. Vandaar de blauwe vlaggetjes. :7
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_136926001
spees wat goed! :)
pi_136926524
Wat fijn Spees!!

en Franny O+
♥ J & S
  donderdag 20 februari 2014 @ 13:27:42 #255
149959 SQ
snelle trees
pi_136926610
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2014 13:01 schreef DJMomo het volgende:
Burd, heb je al een keuze in huis versiering gemaakt!? In het kader van dat t toch niet uitmaakt wat je ophangt:

Buurvrouw feliciteerde manlief vorige week met de geboorte van de kleine. En vroeg wat t geworden was. Manlief antwoorde heel verbaasd: een jongen. Vandaar de blauwe vlaggetjes. :7
Die buurvrouw denkt gewoon out of the box 8-)
Franny, wat een popje O+
disclaimer
  donderdag 20 februari 2014 @ 13:31:48 #256
2742 Bolletje...
Dare to be different
pi_136926714
Oh Franny wat mooiiii O+
Ik wil ook een baby! :')
doei
pi_136926731
Franny rammelt spontaan alle beebs eruit! O+
pi_136926749
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2014 12:40 schreef Spees_Eend het volgende:
Echt, nu kruipt de tijd, maar straks vliegt het allemaal en denk je niet eens meer aan deze dagen. Binnenkort hebben jullie je baby!
Dit is echt zo, ja :Y

Ik was gisteren alweer 24 weken trouwens *O* het gaat zo snel. Nog maar 9 weken werken en dan is het meivakantie en zit ik thuis. :X Het is gewoon onbijbeenbaar!

Klaproos, wat ben je al vroeg gestript..! Maar super dat het begin er al is, wie weet gaat het straks dan allemaal best snel.
pi_136928140
Spees wat fijn een goede echo! *O*

:* voor alle LLM's die het wachten zo langzamerhand een beetje zat beginnen te worden.

Cantare wat gaat dat alweer snel! :o

Ik ben vanmorgen weer voor een week goedgekeurd in het zh. *O*
Dit keer was het weer een beetje een awkward gesprek, want de gyn zei letterlijk: "en is er al met je gesproken over dé inleiding." En ik dacht alleen maar: "dé inleiding, huh?" :? Het lijkt een beetje of iedereen ervan uitgaat dat ik er klaar mee ben of binnen een week ga zijn of iets. Ik heb nu in ieder geval aangegeven dat ik zolang het medisch verantwoord is voor mij en de babies ik gewoon wil afwachten. En mocht ik er op een gegeven moment echt zelf klaar mee zijn, dan geef ik dat wel aan, maar zoals ik het nu bekijk moet het denk ik wel heel gek lopen wil ik er klaar mee zijn. Ik wil juist nog even van mijn laatste zwangere momenten genieten, hierna zal er nooit meer een kindje in mijn buik groeien en dat vind ik stiekem nu al best een beetje jammer. :@ Anyway om mij niet gelijk op de kast te jagen had de gyn beter gewoon kunnen vragen of er al met me was gesproken over een eventuele inleiding, dat geeft een heel andere insteek van het gesprek dan hoe het nu overkwam.

Ik vroeg ook nog of ze niet nog bloed moesten afnemen om ijzer te bepalen, want ze hadden gezegd dat dat tegen het einde nog gedaan zou worden, bleek dat dat al gebeurd was tijdens de bloedafname die ze deden om te testen of ik geen zwangerschapsvergiftiging had. Ook fijn dat ze me dat dan even melden. De waarde was wel goed dus geen problemen daar, maar ik vind het wel vervelend dat ze me dat niet even melden als ze het getest hebben.

Volgens de groeiecho zijn beide jongens zo'n 3000 gram, dus nog steeds groot. :)
  donderdag 20 februari 2014 @ 14:17:14 #260
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_136928418
Twee flinke knullen al, Nikki O+.
KuikenGuppy
pi_136928431
Communicatie, wat is dat?
Sjonge Nikki, lekker verhaal.
Maar hoop dat je het ze duidelijk hebt kunnen maken hoe je over alles denkt.
En mooi gegroeide knulletjes, ga je trouwens voor eeb ks of natuurlijke bevalling? (misschien heb je t wel eens gezegd alleen sla ik niet alles op in mijn zwangere brein ;) )
pi_136928566
Dat is al een mooi gewicht Nikki, fijn! Maar ik krijg idd ook al vreemde blikken als ik zeg dat hij echt nog wel even moet blijven zitten en ik het niet zat ben. Ik geniet nu juist heel erg van alles :) As we speak zit ik onder een dekentje op de bank een boek te lezen waarin iets interessants staat en waarvan ik me afvraag of moeders het daarmee eens zijn.

De auteur zegt namelijk dat de zwangerschap en bevalling van haar vier kinderen lijken op hoe de kinderen nu zijn. Zo heeft ze twee extraverte kinderen bij wie de vliezen uit zichzelf zijn gebroken en twee introverte kinderen bij wie dit niet gebeurde. En een kind dat laat draaide en bij wie de bevalling ineens 180 graden draaide en dat kind is ook heel eigenwijs en kan binnen no time van richting veranderen.

Op zich vind ik het wel een prettig boek (Bevallen op eigen kracht) tot nu toe, al is ze wat generaliserend over alle verloskundigen en alle gyneacologen, maar het ervanuit gaan dat je je instincten moet volgen en dat je lijf zelf aangeeft wat je moet doen (hurken ipv liggen bijvoorbeeld) vind ik wel een mooie gedachte.
  donderdag 20 februari 2014 @ 14:24:59 #263
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_136928759
In dat geval krijg ik een dramaqueen die graag te laat komt en liefst tot in de kleine uurtjes de samba danst :+.
KuikenGuppy
  donderdag 20 februari 2014 @ 14:29:19 #264
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_136928906
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2014 14:24 schreef Burdie het volgende:
In dat geval krijg ik een dramaqueen die graag te laat komt en liefst tot in de kleine uurtjes de samba danst :+.
_O-

Was mijn beeb al levensmoe voordat ze geboren werd -O- ;)
pi_136928955
Haha. Bij peuter zijn de vliezen in het ziekenhuis gebroken en dametje is absoluut niet introvert!
Tralalalaaa
pi_136929798
Nummer 1 kwam een beetje traag op gang maar deed het daarna keurig volgens het boekje, easy going.
Nummer 2 begon hoppaaaa, ineens maar bleek een dwarskop die echt niet van plan was eruit te komen.

Klopt best met hoe ze zijn. Oudste doet alles op haar gemakje en is meegaand. Jongste is veel eigenzinniger en kun je niet meekrijgen als zij dat niet wil.

Voor de rest vind ik het echt onzin. :D
pi_136930734
Ik kan er niet zoveel mee. Ik denk dat je overal wel iets in kunt zien/achter kunt zoeken :D Maar het is wel grappig om ermee te mijmeren van hoe je kind kan zijn ;)

En verder vind ik het idd jammer dat zo'n boek, wat ik verder echt héél nuttig vind, toch ook wel vrij veel dingen bevat die ik contraproductief vind, wat jij ook al omshrijft Dot, zoals hoe negatief die mw vaak spreekt over vk's en gyns.
Ik hoop toch dat een ieder die bij mij op spreekuur komt en afwijkende wensen heeft, gewoon het gesprek aan wil gaan met mij, in plaats van het op voorhand al defensief kenbaar maken van je wensen en er vanuit gaan 'dat er toch wel niet mee akkoord gegaan zal worden'. Dat vind ik heel jammer, het dwingt je gesprekspartner onwillekeurig in een bepaalde rol als je zelf zo'n houding aanneemt. Goede communicatie is zo belangrijk.
:)
  donderdag 20 februari 2014 @ 15:34:20 #268
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_136931339
Ha, dat vind ik grappig. Ik maak daar altijd grapjes over namelijk. Mijn middelste was 15 dagen 'te laat' die bevalling is ingeleid met het breken van vliezen. Na een uur kreeg ik weeen, na nog een uur was het kind er al. En zo is hij ook vind ik. Easy going. Tot je m vertelt wat eigenlijk je verwachting is. Dan doet ie dat supersnel (oh! Jullie willen dat ik eruit kom? Zég dat dan!)
Oudste is irl ook een laatkomer, lekker gemoedelijk met een eindsprint als het moet.
Jongste is punctueel, vlot en heeft inderdaad maar weinig aanmoediging nodig. :D

Maar goed, ik kan hun karakters ook wel naar een 36 urige bevalling met kunstgrepen redeneren :+
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_136931538
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2014 15:18 schreef mignonne het volgende:
Ik kan er niet zoveel mee. Ik denk dat je overal wel iets in kunt zien/achter kunt zoeken :D Maar het is wel grappig om ermee te mijmeren van hoe je kind kan zijn ;)

En verder vind ik het idd jammer dat zo'n boek, wat ik verder echt héél nuttig vind, toch ook wel vrij veel dingen bevat die ik contraproductief vind, wat jij ook al omshrijft Dot, zoals hoe negatief die mw vaak spreekt over vk's en gyns.
Ik hoop toch dat een ieder die bij mij op spreekuur komt en afwijkende wensen heeft, gewoon het gesprek aan wil gaan met mij, in plaats van het op voorhand al defensief kenbaar maken van je wensen en er vanuit gaan 'dat er toch wel niet mee akkoord gegaan zal worden'. Dat vind ik heel jammer, het dwingt je gesprekspartner onwillekeurig in een bepaalde rol als je zelf zo'n houding aanneemt. Goede communicatie is zo belangrijk.
mijn hormonen zeggen " snif snif waarom werkt ze nou niet in het noorden!" Wat verwoord je dat mooi. K ben best wel moeilijk met nieuwe mensen, ben altijd bang dat ze tegen me zijn ofzo. Als ik jouw stuk van net lees hoop ik heel erg dat mijn verloskundige zoals jou is!
pi_136932080
Ik kom er dus deze week achter dat er 'zwangerschapsmassage' bestaat.
En nu wil ik dat ook O+

En ik ben hier ook heel blij met Mignonne. Je bent echt een enorme steun :Y ^O^ w/
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_136932092
quote:
1s.gif Op donderdag 20 februari 2014 15:39 schreef DagenNachtdromer het volgende:

[..]

mijn hormonen zeggen " snif snif waarom werkt ze nou niet in het noorden!" Wat verwoord je dat mooi. K ben best wel moeilijk met nieuwe mensen, ben altijd bang dat ze tegen me zijn ofzo. Als ik jouw stuk van net lees hoop ik heel erg dat mijn verloskundige zoals jou is!
Waar in het noorden zit jij? O-)
pi_136932316
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2014 15:55 schreef Vlindur het volgende:

[..]

Waar in het noorden zit jij? O-)
de goeie kant ;)

Friesland ^O^
pi_136932408
quote:
1s.gif Op donderdag 20 februari 2014 16:02 schreef DagenNachtdromer het volgende:

[..]

de goeie kant ;)

Friesland ^O^
Hoi vanuit het grootste dorp w/
pi_136932899
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2014 16:04 schreef Vlindur het volgende:

[..]

Hoi vanuit het grootste dorp w/
:W terug uit een lyts dorpje
pi_136933038
quote:
17s.gif Op donderdag 20 februari 2014 15:55 schreef Vlindur het volgende:
Ik kom er dus deze week achter dat er 'zwangerschapsmassage' bestaat.
En nu wil ik dat ook O+

En ik ben hier ook heel blij met Mignonne. Je bent echt een enorme steun :Y ^O^ w/
Ja, moet je doen! Ik heb een zwangerschapsmassage gedaan toen ik in week 40 was. Het was zo fijn!

Nikki, heb je wel aan de arts kunnen vertellen hoe jij tegenover inleiden staat? Lijkt me belangrijk. Je kunt het ook op papier zetten als onderdeel van je geboorteplan misschien?

En volgens de theorie heb ik dan een introverte en relaxte telaatkomer die zich niet gek laat maken. Klinkt best goed. :D .
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')