quote:
Op donderdag 20 februari 2014 10:03 schreef mignonne het volgende:voor mij een meisje? hoepel toch op
come on... gewone beleefdheidsvormen hoor, ook als je 20 was geweest was je een mevrouw geweest. Dat je het onderling hebt over 'dat meisje' best. Maar als aanspreekvorm lijkt 'mevrouw' me de enige normale beleefde manier. Zeker als je het er naar je kind toe over hebt.
herkenbaar overigens van dat veel jonger inschatten. Gebeurt mij ook nog heel regelmatig. jammer dat het mogelijk niets wordt met die baan!
En ik ben benieuwd naar hoe het met NZ is gegaan!

en hoe het ervoor staat met RFR en burd. trekken jullie het nog een beetje dames? Zwaar hè? Het zijn maar een paar dagen nog, een paar uur misschien, maar het niet weten en het afwachten tot is zo enorm zwaar.

hihi ik ben het met je eens hoor. Ik noem mezelf of collega's/vriendinnen van midden/eind 20 ook geen mevrouw maar als het over vreemden gaat dan zou ik dat toch wel doen en zeker tegenover je kind. Ik vraag me ook af of ze de hint begreep en zich niet een klein beetje geneerde want schat dat die vrouw zelf een jaar of 36 was. Niet echt een wereldschokkend leeftijdsverschil

Ik denk altijd maar zo: ik ben straks 80 en zie eruit als een chick van 60

Alleen denken mensen straks waarschijnlijk ook dat ik een tienermoeder ben of de oppas

En Spees:

Wat super fijn een knipper