quote:Op dinsdag 18 februari 2014 21:36 schreef Kimpossible het volgende:
[..]
Stom he? Natuurlijk zijn we superdankbaar dat de Rotterdam-longrijping-ambulance-vroeggeboorte-drama's ons bespaard zijn gebleven en dat na de 24 weken ook netjes de 28 en 32 weken mijlpaal volgde. En nu bijna de 37. Maar het voelt nu zo alsof het wachten al zo lang duurt, want je gaat er wél rekening mee houden. Stiekem, heel stiekem, hoop ik gewoon zo rond wk 38, 39 een gezond kind te baren. Niet alleen omdat we zo nieuwsgierig zijn, maar omdat zoveel mensen zich met ons zorgen hebben gemaakt dat netjes met 40+ bevallen alsnog voelt alsof we ons gruwelijk aangesteld hebben
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 21:52 schreef Dyre het volgende:
Het is wat stiller geweest van mijn kant hier, maar ik lig tegenwoordig doordeweeks om 9 uur/half 10 in bed, dus ik lees vaak nog wel even bij, maar reageren zit er niet vaak meer in. Ik ben zo moeHopelijk wordt dat strakjes minder, maar ik prijs mezelf wel gelukkig dat dit zo'n beetje de enige 'klacht' is die ik heb.
Vandaag weer controle gehad bij de VK en alles is in orde! Bloeddruk goed, gewicht +2 kilo, maar achen.... hartje voor het eerst gehoord
Mooi!
Ben 5 dagen teruggezet, dus mijn UD is 22 augustus geworden.
[..]
Ik sta hier echt bekend om mijn vroege-echo-actie geloof ik
het was het idee van de verloskundige ja...om me gerust te stellen ja...
het werkte alleen averechts
Ik hoorde Eindhoven een paar keer vallen hier, Eindhoven Zuid-Oost meld zich
En Loj een goede echo en een knipper zag ik, wat fijn!
Nummer_zoveel heeft bijna haar baby![]()
Ik bel altijd als ik een schimmel infectie heb, leg aan de assistente uit wat de klachten zijn en of er een receptje voor medicijnen gestuurd kan worden naar de apotheek. In de keren dat ik het heb gehad, en dat was vroeger best vaak ben ik pas 1 keer onderzocht.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:22 schreef JaleesaJoia het volgende:
Iemand hier ervaring met canesten gyno creme? Door de vele blaasontstekingen en bijbehorende antibiotica heb ik nogal last van 'bijwerkingen'. Zag op inet dat canesten gyno veilig te gebruiken is. Maar werkt het ook goed? Want daar lees ik dan weer wat minder goede dingen over..
Vind t zo genant om daarmee naar de huisarts te gaan
Als t gaat om jeuk/brokkelige afscheiding en meer afscheiding ook,dan krijg je zeer ws gewoon een creme of eitjes voorgeschreven, hier is tenminste altijd genoeg, zeker als je aangeeft dat je de klachten na een AB kuur kreeg.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:22 schreef JaleesaJoia het volgende:
Iemand hier ervaring met canesten gyno creme? Door de vele blaasontstekingen en bijbehorende antibiotica heb ik nogal last van 'bijwerkingen'. Zag op inet dat canesten gyno veilig te gebruiken is. Maar werkt het ook goed? Want daar lees ik dan weer wat minder goede dingen over..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.S. 2014
J. 2016
Jips, hier werkt hij goed genoeg...quote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:22 schreef JaleesaJoia het volgende:
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:54 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Als t gaat om jeuk/brokkelige afscheiding en meer afscheiding ook,dan krijg je zeer ws gewoon een creme of eitjes voorgeschreven, hier is tenminste altijd genoeg, zeker als je aangeeft dat je de klachten na een AB kuur kreeg.ik heb regelmatig last van bovenstaande en gebruik ook de canasten gyno, maar heb ook standaard daktarin thuis liggen. werken beide hier erg goed maar ik ben ook niet zwangerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Herinnering is een vorm van ontmoeting.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Moeder en kind maken het goed, vaders ook, vond het allemaal wel relaxed gaan (ok, ik hoefde ook alleen maar toe te kijken en af en toe te vragen hoe het ging en of ze wat wou drinken....)
Navelstreng doorgeknipt, het navelstrengbloed gedoneert(invriezen voor eigen gebruik later is een beetje te duur, en de resultaten zijn er ook nog niet echt want zo lang doet men er nog geen onderzoek naar). Maar als we er iemand anders mee kunnen helpen, waarom niet?
En dan nu her belangrijkste: de foto!
en de ooievaar van de kamaraden (morgen komt de buurt)
[ Bericht 29% gewijzigd door gateway op 18-02-2014 23:57:25 ]
Tnxquote:Op woensdag 19 februari 2014 00:08 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Gefeliciteerd gateway en vrouw! Wat een mooie meid!
Dat laatste. Sommige softijsapparaten worden weinig gebruikt en/of slecht schoon gemaakt, en dan kan er alsnog een bacterie (lysteria?) in groeien.quote:Op woensdag 19 februari 2014 08:53 schreef Dyre het volgende:
Of heeft het meer het hygiene en schoonmaak van het apparaat te maken?
quote:Op woensdag 19 februari 2014 09:01 schreef Bolletje... het volgende:
Gefeliciteerd Gateway!
Oh my god, nu sta ik in de top 10
En er worden de komende tijd hier allemaal jommetjes geborenquote:Op woensdag 19 februari 2014 09:02 schreef klaprooss het volgende:
[..]leeeeuk he!!
Ik ben nummer 4al zal Nikki mij waarschijnlijk wel even inhalen
Burdie krijgt ook een meisje hoorquote:Op woensdag 19 februari 2014 09:39 schreef Bolletje... het volgende:
[..]
En er worden de komende tijd hier allemaal jommetjes geboren
Benieuwd of er dezelfde namen tussen zitten
Ja, voel ik aan mijn waterquote:Op woensdag 19 februari 2014 09:49 schreef Burdie het volgende:
[..]
Hee heb jij de glazen bol nu?!
Kijk even wanneer ze komt, ajb?.
quote:Op woensdag 19 februari 2014 09:26 schreef WupWup het volgende:
Gefeliciteerd gateway! Jullie eerste naam gebruikten wij op de proefdrukkaartjes en de tweede naam is het geworden bij ons. Lekker cryptisch he![]()
Jullie hadden nog stats tegoed: 6 uur weeën, 10 minuten persen, 0 hechtingen, 1 baby3760gram en 54 cm.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wupwup, jij ook nog van harte!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |