Dus je gaat lopen zeiken op mij en post vervolgens een exact dezelfde link alleen dan uit roemeniëquote:Op zondag 23 februari 2014 02:44 schreef vronie het volgende:
Dit gaat aan mijn hart.
http://www.dogsadoptionsnederland.nl/
quote:Op zaterdag 22 februari 2014 00:17 schreef vronie het volgende:
[..]
Mag ik even weten waar dit op slaat.
Dat is een heel goed plan, jullie pakken het echt verstandig aanquote:Op dinsdag 25 februari 2014 21:23 schreef LizzyYAY het volgende:
Ik ben van de week op bezoek geweest bij een asiel in de buurt, en heb besloten om hier een tijdje te gaan meehelpen met de honden. Zo kan ik alvast een beetje aan honden wennen. En als ik dan nog steeds een hond wil dan neem ik er eentje uit hetzelfde asiel, met welke het het meeste klikt.
Wat zij zegt.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 21:42 schreef Harajuku. het volgende:
Props! Er zouden meer mensen zo weloverwogen over na moeten denken, heel goed!
Als je zoveel wilt knuffelen met je hond zou ik een (mini) maltezer nemen.quote:Op donderdag 20 februari 2014 13:00 schreef LizzyYAY het volgende:
[..]
Nouja, het liefst heb ik een niet al te grote hond nee, maar als er een grotere hond in het asiel zit die wel aan al onze eisen voldoet en ik zou er op slag verliefd op worden dan is die grote hond ook welkom. Maar mijn voorkeur gaat uit naar een kleinere hond. Mijn vriend maakt het verder niet uit hoe groot de hond is.
Complimenten voor hoe je(jullie) dit aanpakken!quote:Op dinsdag 25 februari 2014 21:23 schreef LizzyYAY het volgende:
Ik ben van de week op bezoek geweest bij een asiel in de buurt, en heb besloten om hier een tijdje te gaan meehelpen met de honden. Zo kan ik alvast een beetje aan honden wennen. En als ik dan nog steeds een hond wil dan neem ik er eentje uit hetzelfde asiel, met welke het het meeste klikt.
Fantastisch ,veel plezier met je datesquote:Op dinsdag 25 februari 2014 21:23 schreef LizzyYAY het volgende:
Ik vecht me rot met dat beest. Wel mooie honden, Welsh Terriërs. Als ik bij m'n ouders ben loop ik 90% van de tijd met die hond te dollen.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 21:42 schreef trovey het volgende:
In ieder geval geen terrier, die blijft je uitdagen om de eerste plek en omdat ze vaak ook erg actief en veel beweging willen. Beste lijkt me inderdaad en beginnen met een volwassen hond waarvan het karakter al goed gevormd is zodat je niet voor verrassingen komt te staan want ook bij rashonden is elke hond niet zoals de rasbeschrijving het omschrijft.
Dit dus. Kotsmisselijk word ik van mensen die een pup nemen omdat 'ie zo klein en lief is en 'm daarna dumpen omdat ze er toch geen tijd voor hebben en die hond dan wat onnozele streken uithaalt.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 21:42 schreef Verbal het volgende:
[..]
Niet per se waar.
Maar ik zou TS wel willen vragen HEEL goed na te denken over de beslissing om een hond te nemen. Ik proef zonder meer goede bedoelingen, maar ik krijg niet het idee dat jullie 'hondenmensen' zijn. Het zou zeer treurig zijn als na drie jaar het hondje alsnog in een asiel eindigt.
Je zit er al snel 10-14 jaar aan vast.
V.
Heel goed!quote:Op dinsdag 25 februari 2014 21:23 schreef LizzyYAY het volgende:
mijn pup ook genomen omdat ze zo klein en lief was. Niets mis meequote:Op woensdag 16 april 2014 23:16 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dit dus. Kotsmisselijk word ik van mensen die een pup nemen omdat 'ie zo klein en lief is en 'm daarna dumpen omdat ze er toch geen tijd voor hebben en die hond dan wat onnozele streken uithaalt.
Sommige honden op Marktplaats zijn al 5x van eigenaar gewisseld.
TS pakt het overigens wel goed aan.
Daar is ook niets mis mee, maar jij weet ook wel dat veel mensen zich verkijken op het 'het hebben van een hond' en 'm daarna op MP zetten of naar een asiel brengen. Daar is natuurlijk wel wat mis mee (ook met die mensen).quote:Op donderdag 17 april 2014 22:44 schreef Dven het volgende:
[..]
mijn pup ook genomen omdat ze zo klein en lief was. Niets mis mee
Die heeft ze al.quote:
Oh natuurlijk. We zitten hier niet voor niets met massa's aan straathonden terwijl alle straathonden gesteriliseerd zijn. Kleine hondjes worden groter, lastiger, sterker en vooral duurder.quote:Op vrijdag 18 april 2014 08:10 schreef Halcon het volgende:
[..]
Daar is ook niets mis mee, maar jij weet ook wel dat veel mensen zich verkijken op het 'het hebben van een hond' en 'm daarna op MP zetten of naar een asiel brengen. Daar is natuurlijk wel wat mis mee (ook met die mensen).
Mensen die zoiets doen mogen ze wat mij betreft echt folteren.quote:Op vrijdag 18 april 2014 08:35 schreef Dven het volgende:
[..]
Oh natuurlijk. We zitten hier niet voor niets met massa's aan straathonden terwijl alle straathonden gesteriliseerd zijn. Kleine hondjes worden groter, lastiger, sterker en vooral duurder.
Mijn laatste hond heb ik als puppy achtergelaten in een doos gevonden.
Lijkt me niet echt een geschikte oplossing. Geweld is zelden maar een oplossing.quote:Op vrijdag 18 april 2014 08:38 schreef Halcon het volgende:
[..]
Mensen die zoiets doen mogen ze wat mij betreft echt folteren.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |