Die heeft veel 'beweging' nodig.quote:
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 21:26 schreef MsMessy het volgende:
http://www.dierenasiels.com/ Ga naar het asiel in je omgeving, praat eens met de medewerkers en help zo'n arme ziel uit zo'n hokje.
Zou ik niet zo makkelijk willen noemen.quote:
Veel honden die in het asiel zitten zijn niet bepaald beginnershonden, maar ze kan het allicht proberen.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 21:26 schreef MsMessy het volgende:
http://www.dierenasiels.com/ Ga naar het asiel in je omgeving, praat eens met de medewerkers en help zo'n arme ziel uit zo'n hokje.
Er zijn momenteel erg veel normale jonge goede honden in het asiel te vinden waar afstand van is gedaan om financiële redenen of die om die reden gedumpt zijn.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 21:38 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Veel honden die in het asiel zitten zijn niet bepaald beginnershonden, maar ze kan het allicht proberen.
Niet per se waar.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 21:38 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Veel honden die in het asiel zitten zijn niet bepaald beginnershonden, maar ze kan het allicht proberen.
Ik zeg veel, niet alle. Nu met de crisis zal het inderdaad even anders kunnen zijn.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 21:42 schreef Verbal het volgende:
[..]
Niet per se waar.
Maar ik zou TS wel willen vragen HEEL goed na te denken over de beslissing om een hond te nemen. Ik proef zonder meer goede bedoelingen, maar ik krijg niet het idee dat jullie 'hondenmensen' zijn. Het zou zeer treurig zijn als na drie jaar het hondje alsnog in een asiel eindigt.
Je zit er al snel 10-14 jaar aan vast.
V.
het hoeft natuurlijk de eerste keer geen pup te zijn, volwassen hond kan ook.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 21:42 schreef Verbal het volgende:
[..]
Niet per se waar.
Maar ik zou TS wel willen vragen HEEL goed na te denken over de beslissing om een hond te nemen. Ik proef zonder meer goede bedoelingen, maar ik krijg niet het idee dat jullie 'hondenmensen' zijn. Het zou zeer treurig zijn als na drie jaar het hondje alsnog in een asiel eindigt.
Je zit er al snel 10-14 jaar aan vast.
V.
Goede post.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 21:43 schreef Selyn het volgende:
Denk er echt heel erg goed over na!
-knip-
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop