fixedquote:
Ja dat. Aangepast.quote:
quote:
Ja dat verbaasde me ookquote:Op zondag 2 maart 2014 12:33 schreef IkStampOpTacos het volgende:
4-4-2? Ik dacht Borven gewoon op 10 speelde..
Waarom je systeem aanpassen midden in het seizoen? Altijd al 4-3-3 gespeeld..quote:Op zondag 2 maart 2014 12:34 schreef bambino het volgende:
[..]
Ja dat verbaasde me ookmaar vind het niet erg.
Ben wel benieuwd hoe dit uit pakt.
Zodra dit niet goed gaat kun je alsnog veranderen zonder te wisselen.quote:Op zondag 2 maart 2014 12:37 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Waarom je systeem aanpassen midden in het seizoen? Altijd al 4-3-3 gespeeld..
Utrecht doet ook 4-4-2 toch? V Denk daarom, maar vind het altijd dom je speelstijl aan te passen.quote:Op zondag 2 maart 2014 12:37 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Waarom je systeem aanpassen midden in het seizoen? Altijd al 4-3-3 gespeeld..
Mja. Ik zie nu alleen maar gare peren naar voren vanaf de backs. Tempo ligt laag en zie ze alweer alleen rond achterin.quote:Op zondag 2 maart 2014 13:02 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Utrecht doet ook 4-4-2 toch? V Denk daarom, maar vind het altijd dom je speelstijl aan te passen.
Grote optocht van Losserquote:Op zondag 2 maart 2014 13:59 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zijn er gister een paar carnaval wezen vieren ofzo?
Ja.quote:Op zondag 2 maart 2014 14:09 schreef bambino het volgende:
Gewoon 1,5 meter over en hij geeft buitenspel
Dat ook, maar dit was gewoon een 100% doelpunt die afgekeurd wordt...quote:Op zondag 2 maart 2014 14:19 schreef Plasterk het volgende:
Twente heeft het aan zichzelf te danken als ze niet winnen. Vol gaan voor plek 2 en dat wordt lastig.
Ja. Zullen zeker geen 2e eindigen.quote:
Mja, ze moeten ook nog uit tegen Vitesse maar ja. Dat gaat ze ook niet tegenhouden.quote:Op zondag 2 maart 2014 17:14 schreef bambino het volgende:
Er is dit weekend niet veel veranderd alleen Vitesse staat weer naast ons.
Dat Ajax kampioen wordt is wel duidelijk tenzij ze een paar keer punten laten liggen en wij van ze winnen maar dat zie ik niet gebeuren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |