Keer handtekening vragen. Biertje voor hem kopen? O nee, hij drinkt natuurlijk niet.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 14:16 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik vraag me af welk restaurant in Borne hij bedoelt
Dorset denk ikquote:Op vrijdag 21 februari 2014 14:16 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Stond in de Spits vanmorgen! Hij noemde een restaurant in Hengelo en in Borne. Ben alleen de namen vergeten.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 14:16 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
quote:
Gutiérrezquote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:38 schreef Solstice1 het volgende:
Begint langzaam op stoom te komen die Tadic. Wel onzin verder dat hij onze beste speler is, dat is een andere linkspoot.
Vind je? Vind Tadic echt niet met afstand slechter.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 21:48 schreef Q. het volgende:
Guti! De beste speler van de eredivisie. Met afstand!
t pannenkoekenhuis natuurlijk!quote:Op vrijdag 21 februari 2014 14:16 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ajax is nooit concreet geweest.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 14:23 schreef huffderobot het volgende:
[..]
Keer handtekening vragen. Biertje voor hem kopen? O nee, hij drinkt natuurlijk niet.![]()
Geweldige voetballer, fantastische kerel. En hij heeft dus niet gekozen voor de gebruikelijke "Groningen scout en Ajax koopt"-route. Als hij nog een jaar blijft ben ik een zeer gelukkig mens, voor nu geniet ik van elke wedstrijd, elke minuut, elke actie.![]()
En dat een topspeler Twente boven Ajax zou verkiezen, wie had dat tien jaar geleden gedacht?
In Borne Kir Royal denk ik, Hengelo noemde hij ook. Dat is Umami daar kom je geregeld een speler van twente tegen.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 14:16 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik in ieder geval nietquote:Op zaterdag 22 februari 2014 09:59 schreef Stienn het volgende:
[..]
Gaan er nog mensen naar de training waarvoor vak p een oproep heeft gedaan?
Ze zijn naar mijn inziens ook allemaal net te vroeg weggegaan, als ze een seizoen of 2 langer waren gebleven was dat voor henzelf ook beter geweest.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 11:49 schreef De_Pel het volgende:
Promes zou in de belangstelling staan van Liverpool. Zou denk ik wel bij hun passen, op dezelfde manier dat spelers als Assaidi en Babel dat daar in het verleden ook al deden op de flanken. Liverpool is al tijden de club van de veel te duur betaalde net-niet aankopen.
Heel opmerkelijk dat Twente door de jaren heen heel wat aardige spelers heeft gehad, maar vooral een team wat dermate in balans is dat die spelers kunnen exceleren. Na een dure transfer bakken ze er bij andere clubs niet veel meer van. Ik vraag me af hoe lang het nog duurt voor andere clubs dat gaan inzien.
Dit is overigens niet bedoeld als troll reactie, ik vind het gewoon een hele opmerkelijke constatering,
Door de jaren heen toch aaardig wat centen gepakt op spelers die daarna hun transfersom niet meer waarmaken, als De Jong, Ruiz, Chadli, John, Arnautovic
Tioté is volgens mij de uitzondering.
Ik betwijfel of ze het anders wel zouden halenquote:Op zaterdag 22 februari 2014 11:51 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Ze zijn naar mijn inziens ook allemaal net te vroeg weggegaan, als ze een seizoen of 2 langer waren gebleven was dat voor henzelf ook beter geweest.
Nu komen ze inderdaad in het buitenland, waar ze net niet mee komen en op de bank komen waarna het ook meteen afgelopen is natuurlijk.
Wat ze vergeten is dat je in Engeland of Duitsland er meteen moet staan, je hebt geen 10 wedstrijden om je vorm te vinden of extra kansen wanneer het even tegenzit.
Een paar keer vaker in Nederland meedoen om de titel, Europees net iets verder komen.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 12:08 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Ik betwijfel of ze het anders wel zouden halen
Ruiz natuurlijk sowieso niet, die is ook gewoon al 28,5.
Mee eens hoor, zouden de talentvolle spelers van nu eens bij mogen stilstaan. Al denk ik dat Ruiz het nooit zou halen, van Chadli heb ik altijd het idee gehad dat zijn lichaam ook niet geschikt is voor topsport, en Luuk heeft gewoon optimaal gepresteerd van de vleugelspelers.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 12:09 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Een paar keer vaker in Nederland meedoen om de titel, Europees net iets verder komen.
Of ze het wel of niet zouden halen zullen we nu nooit weten natuurlijk, maar de kans wordt er niet minder om.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |