abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator / Redactie FP vrijdag 21 februari 2014 @ 14:16:56 #51
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_136973249
Ik vraag me af welk restaurant in Borne hij bedoelt :P
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
pi_136973525
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2014 14:16 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Keer handtekening vragen. Biertje voor hem kopen? O nee, hij drinkt natuurlijk niet. :s)

Geweldige voetballer, fantastische kerel. En hij heeft dus niet gekozen voor de gebruikelijke "Groningen scout en Ajax koopt"-route. Als hij nog een jaar blijft ben ik een zeer gelukkig mens, voor nu geniet ik van elke wedstrijd, elke minuut, elke actie. *;

En dat een topspeler Twente boven Ajax zou verkiezen, wie had dat tien jaar geleden gedacht? :)
  vrijdag 21 februari 2014 @ 17:22:30 #53
334746 The_Groove
And cricket is the winner
pi_136980696
quote:
Dorset denk ik
So confused when you're lost in the groove
  vrijdag 21 februari 2014 @ 18:27:16 #54
168979 Plasterk
Is de plas sterk?
pi_136983116
of de Mexicaan
  vrijdag 21 februari 2014 @ 18:28:32 #55
168979 Plasterk
Is de plas sterk?
pi_136983186
De nieuwe Italiaan is ook goed.
  vrijdag 21 februari 2014 @ 18:29:34 #56
230450 ShevaJB
Rock beat tempo 155
pi_136983222
quote:
Stond in de Spits vanmorgen! Hij noemde een restaurant in Hengelo en in Borne. Ben alleen de namen vergeten. :')
[b]Doe'k 't now wel, doe'k 't now niet of krieg ik spiet
[/b]
[b]Op vrijdag 15 januari 2010 10:36 schreef boudemaniak het volgende:[/b]
Eindbaas ^O^
  Moderator / Redactie FP vrijdag 21 februari 2014 @ 18:51:52 #57
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_136984005
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2014 18:28 schreef Spatzmann het volgende:
of de donertent
:D
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
pi_136984992
Tadic _O_
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_136989319
Begint langzaam op stoom te komen die Tadic. Wel onzin verder dat hij onze beste speler is, dat is een andere linkspoot.
pi_136992874
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2014 20:38 schreef Solstice1 het volgende:
Begint langzaam op stoom te komen die Tadic. Wel onzin verder dat hij onze beste speler is, dat is een andere linkspoot.
Gutiérrez _O_
pi_136993490
Guti! De beste speler van de eredivisie. Met afstand! _O_
For great justice!
pi_136994802
Het loopt niet echt lekker bij Jong FCT.
Maak er maar een tekening van en stuur hem op naar Mallorca.
pi_136997118
Boeie.
pi_137005442
quote:
14s.gif Op vrijdag 21 februari 2014 21:48 schreef Q. het volgende:
Guti! De beste speler van de eredivisie. Met afstand! _O_
Vind je? Vind Tadic echt niet met afstand slechter.

Hoop trouwens dat we zondag winnen, dat zou echt mooi zijn voor het team/supporters/competitie.

Als Twente punten laat liggen en concurrentie (Ajax Vitesse PSV) wint, dan word het nog knap lastig de rest van het seizoen.
Op donderdag 1 december 2011 13:57 schreef mootie het volgende:
Het voelt toch vreemd, Bambino niet als ts.
pi_137005951
quote:
t pannenkoekenhuis natuurlijk!
pi_137005957
quote:
99s.gif Op vrijdag 21 februari 2014 14:23 schreef huffderobot het volgende:

[..]

Keer handtekening vragen. Biertje voor hem kopen? O nee, hij drinkt natuurlijk niet. :s)

Geweldige voetballer, fantastische kerel. En hij heeft dus niet gekozen voor de gebruikelijke "Groningen scout en Ajax koopt"-route. Als hij nog een jaar blijft ben ik een zeer gelukkig mens, voor nu geniet ik van elke wedstrijd, elke minuut, elke actie. *;

En dat een topspeler Twente boven Ajax zou verkiezen, wie had dat tien jaar geleden gedacht? :)
Ajax is nooit concreet geweest.
pi_137006612
quote:
In Borne Kir Royal denk ik, Hengelo noemde hij ook. Dat is Umami daar kom je geregeld een speler van twente tegen.

Gaan er nog mensen naar de training waarvoor vak p een oproep heeft gedaan?
pi_137007018
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 februari 2014 09:59 schreef Stienn het volgende:

[..]

Gaan er nog mensen naar de training waarvoor vak p een oproep heeft gedaan?
Ik in ieder geval niet :P
pi_137008696
:P Wel gezellig daar

pi_137009069
Promes zou in de belangstelling staan van Liverpool. Zou denk ik wel bij hun passen, op dezelfde manier dat spelers als Assaidi en Babel dat daar in het verleden ook al deden op de flanken. Liverpool is al tijden de club van de veel te duur betaalde net-niet aankopen.

Heel opmerkelijk dat Twente door de jaren heen heel wat aardige spelers heeft gehad, maar vooral een team wat dermate in balans is dat die spelers kunnen exceleren. Na een dure transfer bakken ze er bij andere clubs niet veel meer van. Ik vraag me af hoe lang het nog duurt voor andere clubs dat gaan inzien.

Dit is overigens niet bedoeld als troll reactie, ik vind het gewoon een hele opmerkelijke constatering,
Door de jaren heen toch aaardig wat centen gepakt op spelers die daarna hun transfersom niet meer waarmaken, als De Jong, Ruiz, Chadli, John, Arnautovic

Tioté is volgens mij de uitzondering.
Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
pi_137009132
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 februari 2014 11:49 schreef De_Pel het volgende:
Promes zou in de belangstelling staan van Liverpool. Zou denk ik wel bij hun passen, op dezelfde manier dat spelers als Assaidi en Babel dat daar in het verleden ook al deden op de flanken. Liverpool is al tijden de club van de veel te duur betaalde net-niet aankopen.

Heel opmerkelijk dat Twente door de jaren heen heel wat aardige spelers heeft gehad, maar vooral een team wat dermate in balans is dat die spelers kunnen exceleren. Na een dure transfer bakken ze er bij andere clubs niet veel meer van. Ik vraag me af hoe lang het nog duurt voor andere clubs dat gaan inzien.

Dit is overigens niet bedoeld als troll reactie, ik vind het gewoon een hele opmerkelijke constatering,
Door de jaren heen toch aaardig wat centen gepakt op spelers die daarna hun transfersom niet meer waarmaken, als De Jong, Ruiz, Chadli, John, Arnautovic

Tioté is volgens mij de uitzondering.
Ze zijn naar mijn inziens ook allemaal net te vroeg weggegaan, als ze een seizoen of 2 langer waren gebleven was dat voor henzelf ook beter geweest.

Nu komen ze inderdaad in het buitenland, waar ze net niet mee komen en op de bank komen waarna het ook meteen afgelopen is natuurlijk.

Wat ze vergeten is dat je in Engeland of Duitsland er meteen moet staan, je hebt geen 10 wedstrijden om je vorm te vinden of extra kansen wanneer het even tegenzit.
pi_137009558
quote:
19s.gif Op zaterdag 22 februari 2014 11:51 schreef TwenteFC het volgende:

[..]

Ze zijn naar mijn inziens ook allemaal net te vroeg weggegaan, als ze een seizoen of 2 langer waren gebleven was dat voor henzelf ook beter geweest.

Nu komen ze inderdaad in het buitenland, waar ze net niet mee komen en op de bank komen waarna het ook meteen afgelopen is natuurlijk.

Wat ze vergeten is dat je in Engeland of Duitsland er meteen moet staan, je hebt geen 10 wedstrijden om je vorm te vinden of extra kansen wanneer het even tegenzit.
Ik betwijfel of ze het anders wel zouden halen :{

Ruiz natuurlijk sowieso niet, die is ook gewoon al 28,5.
pi_137009590
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 februari 2014 12:08 schreef De_Pel het volgende:

[..]

Ik betwijfel of ze het anders wel zouden halen :{

Ruiz natuurlijk sowieso niet, die is ook gewoon al 28,5.
Een paar keer vaker in Nederland meedoen om de titel, Europees net iets verder komen.
Of ze het wel of niet zouden halen zullen we nu nooit weten natuurlijk, maar de kans wordt er niet minder om.
pi_137009745
quote:
19s.gif Op zaterdag 22 februari 2014 12:09 schreef TwenteFC het volgende:

[..]

Een paar keer vaker in Nederland meedoen om de titel, Europees net iets verder komen.
Of ze het wel of niet zouden halen zullen we nu nooit weten natuurlijk, maar de kans wordt er niet minder om.
Mee eens hoor, zouden de talentvolle spelers van nu eens bij mogen stilstaan. Al denk ik dat Ruiz het nooit zou halen, van Chadli heb ik altijd het idee gehad dat zijn lichaam ook niet geschikt is voor topsport, en Luuk heeft gewoon optimaal gepresteerd van de vleugelspelers.

Maar waar ik vooral op doel is dat Twente het steeds wel een transferbedrag weet te vangen wat de spelers niet waarmaken, ik ben benieuwd of andere clubs dat ook eens in gaan zien. Liverpool zal in ieder geval wel de laatste zijn die dat doorheeft :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')