quote:Arnhem meet:
Vrijdag 21 feb
- Tamashii & BobbyB
- Faxie?
Vrijdag 28 feb
- Tamashii & BobbyB
- Vinniiee
- PeuRac
- Faxie?
- remlof
Vrijdag 7 maart
- remlof
- Gari en QB
- Tamashii en BobbyB
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 19:43 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik kan me niet meer herinneren dat ik jou net heb gebeld.
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 19:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
TIIIIIIIIIIIII SENTOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
De TT is een ode aan Hups en mij.quote:
Hier gaat iets mis!!quote:Op dinsdag 18 februari 2014 19:48 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
De TT is een ode aan Hups en mij.
De SCenioren.
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 19:48 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
De TT is een ode aan Hups en mij.
De SCenioren.
Jullie interpretaties hoorquote:
quote:
In the Dutch mountainssssssssssssssssssquote:
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 19:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
In the Dutch mountainssssssssssssssssss
Bank, borrel, leuk gezelschap, oude muziek en loungen maar!!quote:
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 19:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Bank, borrel, leuk gezelschap, oude muziek en loungen maar!!
Mijn god want klinkt dat ideaal nu
Ja toch!!quote:
Doei.quote:
Mot je tik op je bolle oge dan?quote:
Echt wel!quote:
quote:
quote:
Als ik morgen niet om 0630 uur zou moeten beginnen zou ik nu naast je op de bank ploffen.quote:
Dat is heel vroeg hoor!!quote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:04 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Als ik morgen niet om 0630 uur zou moeten beginnen zou ik nu naast je op de bank ploffen.
juist.quote:
Ik had woodstock best wel mee willen maken heb ik weer eens besloten!quote:
idem.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik had woodstock best wel mee willen maken heb ik weer eens besloten!
Voel je je aangesproken dan?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mot je tik op je bolle oge dan?
Jaquote:
Deze is ook prachtigquote:
quote:
Beetje jammer van dit zinnetje: Did you ever read about a frog who dreamed of being a kingquote:
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Beetje jammer van dit zinnetje: Did you ever read about a frog who dreamed of being a king
And then became one
Ik moet altijd grinniken bij dat zinnetjequote:
Beter dan huiveren.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik moet altijd grinniken bij dat zinnetje
De eerste keer dat ik het hoorde ging ik terugspoelen en songtekst zoeken of ik het wel goed hoordequote:
Als je ooit die woonkamer van je durft te verlaten zal ik je eens een ouderwets pak slaag geven!!quote:
quote:
PFquote:
Ik zie het zo voor mequote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:35 schreef Cobra4 het volgende:
Opus. Op staan dansen (lees: niet weten wat te doen met mijn armen en benen) tijdens het eerste jaar op de mavo.
Ik ben was daar zo slecht in!quote:
Troost je, er zijn maar weinig mannen die kunnen dansen. En teveel vrouwen die denken dat ze kunnen dansenquote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:36 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik ben was daar zo slecht in!
Nog trouwens.
+1quote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:36 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik ben was daar zo slecht in!
Nog trouwens.
Dat zijn vaak de vermakelijkste dansjesquote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:39 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
+1
Alleen met heel veel drank (maar niet zoveel dat ik niet meer weet wat ik doe) wil ik het nog proberen
So true.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Troost je, er zijn maar weinig mannen die kunnen dansen. En teveel vrouwen die denken dat ze kunnen dansen
Gelukkig weet ik dat ik niet kan dansen. Scheelt weer heel wat.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Troost je, er zijn maar weinig mannen die kunnen dansen. En teveel vrouwen die denken dat ze kunnen dansen
Bounce boobie, bounce!!quote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:40 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Gelukkig weet ik dat ik niet kan dansen. Scheelt weer heel wat.
Maar als vrouwen (goed of niet) dansen valt er meestal wel wat leuks te zien.
Wat, als je niet meer weet wat je doet?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat zijn vaak de vermakelijkste dansjes
Jij begrijpt me.quote:
Vermakelijk dusquote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:41 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wat, als je niet meer weet wat je doet?
Als ik dat niet meer weet ga ik niet proberen te dansen, want dan lig ik met 2 seconden op mn bek
Ik kan op het ritme dansen.quote:
Zelfs dat doe ik niet.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:39 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
+1
Alleen met heel veel drank (maar niet zoveel dat ik niet meer weet wat ik doe) wil ik het nog proberen
WANNEER GAAN WE NAAR EEN KARAOKE BAR DAN?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:45 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Zelfs dat doe ik niet.
Met teveel op wil ik me trouwens wel wagen aan karaoke.![]()
Dat ga ik helemaal niet doenquote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:45 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Zelfs dat doe ik niet.
Met teveel op wil ik me trouwens wel wagen aan karaoke.![]()
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
WANNEER GAAN WE NAAR EEN KARAOKE BAR DAN?
Ik zorg dan voor extra accu voor mijn telefoon zodat ik alles kan filmen en naar YouTube door kan sluizenquote:
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik zorg dan voor extra accu voor mijn telefoon zodat ik alles kan filmen en naar YouTube door kan sluizen
Je weet dondersgoed dat je stiekem heel graag met mij wil stappen, feit dat we dan in een karaokebar eindigen neem je dan maar voor liefquote:
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je weet dondersgoed dat je stiekem heel graag met mij wil stappen, feit dat we dan in een karaokebar eindigen neem je dan maar voor lief
quote:
Deze heb ik gezongen in een karaoke bar in Finland.quote:
Braafquote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:54 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Deze heb ik gezongen in een karaoke bar in Finland.
Ik ben het.quote:
Terecht, sowiesoquote:
Dat klonk vast beter dan jouw versiequote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:57 schreef Cobra4 het volgende:
Na mijn versie het nog een keer staan zingen met 30 bezopen Finnen.![]()
200% beter.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 21:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat klonk vast beter dan jouw versie
Ghehequote:
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 21:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Terecht, sowieso
[..]
Dat klonk vast beter dan jouw versie
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 21:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Myra haar woorden zijn altijd terecht.
Tetten!quote:
Ik gok dat wij een ander beeld van "beetje" hebben dan jijquote:
Heldquote:
Ik ben oud want ik luisterde BoneyM en dus luister ik nu nog meer oude muziek.quote:
fixedquote:
Vreemd maar dat zeiden we altijd over een user die inmiddels dood is en sindsdien zeg ik dat over niemand meer.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 21:07 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
fixed
Bij de meeste mensen komt er nu automatisch maar wel lekker bovendrijven
Dat maakt je helemaal niet oud.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 21:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben oud want ik luisterde BoneyM en dus luister ik nu nog meer oude muziek.
En daar?
Ah, geen handige opmerking dus. Sorry.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 21:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Vreemd maar dat zeiden we altijd over een user die inmiddels dood is en sindsdien zeg ik dat over niemand meer.
Oh nee, geeft niet hoorquote:Op dinsdag 18 februari 2014 21:10 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Ah, geen handige opmerking dus. Sorry.
Wat heb je van me nodig?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 21:10 schreef Viro het volgende:
[..]
Dat maakt je helemaal niet oud.
Goed, vandaag een luie dag gehad. Ben soundcloud aan het doorspitten, op zoek naar chille muziek.
Niets niks nopes nadaquote:Op dinsdag 18 februari 2014 21:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wat heb je van me nodig?![]()
Oe, BoneyM is wel chill
Oh, daar kan ik je niet bij helpenquote:Op dinsdag 18 februari 2014 21:17 schreef Viro het volgende:
[..]
Niets niks nopes nada
Is inderdaad wel chill, maar ben op zoek naar nummers met een chille beat en bass voor het weekend.
Driewielerquote:
quote:
Moet jij niet naar bedquote:
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 21:30 schreef fietsie het volgende:
Driewieler die wel mooi even het nummer van een leuke blondine bij de servicebalie hosselde
Zonder er om te vragen
Heldquote:Op dinsdag 18 februari 2014 21:30 schreef fietsie het volgende:
Driewieler die wel mooi even het nummer van een leuke blondine bij de servicebalie hosselde
Zonder er om te vragen
Eigenlijk wel.quote:
quote:
Ze ging helemaal blozen en rode vlekken en pronte borstjes enz enz enzquote:
Als dat geen neuken wordtquote:Op dinsdag 18 februari 2014 21:34 schreef fietsie het volgende:
[..]
[..]
Ze ging helemaal blozen en rode vlekken en pronte borstjes enz enz enz
Best grappig
Oow en zeker 25+ en geen onnozeltje...
*ziet Fietsie glimmen*quote:Op dinsdag 18 februari 2014 21:34 schreef fietsie het volgende:
[..]
[..]
Ze ging helemaal blozen en rode vlekken en pronte borstjes enz enz enz
Best grappig
Oow en zeker 25+ en geen onnozeltje...
Neh ik heb het briefje thuis ingeleverd, toen ik met de omgeruilde (dus nieuwe) kenwood keukenmachine thuis kwam.quote:
Muts.quote:
Geeft nietquote:Op dinsdag 18 februari 2014 21:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh, daar kan ik je niet bij helpen
Dit is zeker niets![]()
Net moest je er nog om lachenquote:
Lekker ding.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 21:36 schreef fietsie het volgende:
http://www.nu.nl/achterkl(...)-mannenvriendin.html
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 21:35 schreef fietsie het volgende:
[..]
Neh ik heb het briefje thuis ingeleverd, toen ik met de omgeruilde (dus nieuwe) kenwood keukenmachine thuis kwam.
Ik sta vanavond in pre-historische muziek modus. Aan mij heb je nietsquote:Op dinsdag 18 februari 2014 21:37 schreef Viro het volgende:
[..]
Geeft niet
Ben op zoek naar nummers zoals
Ja.quote:
Ik MOET gewoon naar veteranendag dit jaar, als is het maar alleen voor de ploingsquote:Op dinsdag 18 februari 2014 21:37 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ja.![]()
Nu ook nog. Vanwege het knorren.
Luister maar naar een keer naar het nummer, Capital STEEZ was een held. Hij werd nieuwe tupac genoemd, jammer dat ie zelfmoord heeft gepleegdquote:Op dinsdag 18 februari 2014 21:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik sta vanavond in pre-historische muziek modus. Aan mij heb je niets
Zal ik doen maar niet nuquote:Op dinsdag 18 februari 2014 21:40 schreef Viro het volgende:
[..]
Luister maar naar een keer naar het nummer, Capital STEEZ was een held. Hij werd nieuwe tupac genoemd, jammer dat ie zelfmoord heeft gepleegd
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 21:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik MOET gewoon naar veteranendag dit jaar, als is het maar alleen voor de ploings
Dan jat ik hem en zet ik hem zelf op,quote:Op dinsdag 18 februari 2014 21:41 schreef Cobra4 het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik ben in staat om die van mij te zoeken en daar ineens voor jouw neus op te duiken.
Hoewel ze wel een punt heeft, word ik wel een beetje moe van dat riedeltje. Zelf zijn ze altijd nét de uitzondering.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 21:36 schreef fietsie het volgende:
[ afbeelding ]
Egoïst. Dan doe ik liever PLOING bij jou.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 21:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dan jat ik hem en zet ik hem zelf op,
Dan ga ik op een terras zitten en doe ik PLOING bij mezelf
Maar ik wil PLOINGENquote:Op dinsdag 18 februari 2014 21:43 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Egoïst. Dan doe ik liever PLOING bij jou.
PLOINGEN we bij elkaar!quote:
Heb je er 2 danquote:
quote:
De rest van het topic snapt niets van het PLOING verhaal hequote:
Gerriequote:Op dinsdag 18 februari 2014 21:36 schreef fietsie het volgende:
[ afbeelding ]
Ik gok het.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 21:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
De rest van het topic snapt niets van het PLOING verhaal he
WTquote:
Zou het niet doen.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 21:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zal ik doen maar niet nu![]()
Nu luister ik:
Moderne zooi.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 21:48 schreef Viro het volgende:
[..]
Zou het niet doen.
Ook een leuke nummer als je stoned bent:
Ik moet het nummer ieder weekend draaien anders is het geen goed stonerweekend![]()
![]()
Ik ben nooit stoned maar toen ik nog blowde was Senser altijd wel een aangenaam oorgasmequote:Op dinsdag 18 februari 2014 21:48 schreef Viro het volgende:
[..]
Zou het niet doen.
Ook een leuke nummer als je stoned bent:
Ik moet het nummer ieder weekend draaien anders is het geen goed stonerweekend![]()
![]()
BOK!quote:Op dinsdag 18 februari 2014 21:50 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Heya! Hoe ligt de dobbelsteen ervoor?
Het gaat m om de bass en dat jay-z miley cyrus belachlijk maaktquote:Op dinsdag 18 februari 2014 21:49 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Moderne zooi.
Heb je niks uit de tijd van Hups en mij?
Oeh nice, kende het nummer niet maar past precies tussen rest van de nummersquote:Op dinsdag 18 februari 2014 21:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben nooit stoned maar toen ik nog blowde was Senser altijd wel een aangenaam oorgasme![]()
Senser is goed hoorquote:Op dinsdag 18 februari 2014 21:53 schreef Viro het volgende:
[..]
Het gaat m om de bass en dat jay-z miley cyrus belachlijk maakt![]()
[..]
Oeh nice, kende het nummer niet maar past precies tussen rest van de nummers
Wie?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 21:53 schreef Viro het volgende:
[..]
Het gaat m om de bass en dat jay-z miley cyrus belachlijk maakt![]()
Jij bent echt oudquote:
Zeg ik toch ookquote:
Een disney kinderster dat ontspoord is, netals britneyquote:
Braafquote:Op dinsdag 18 februari 2014 21:55 schreef Viro het volgende:
[..]
Zeg ik toch ook
[..]
Een disney kinderster dat ontspoord is, netals britney
quote:
Je gaat mij morgen niet de schuld geven van je brakheid morgen he?quote:
Als ik dat zie denk ik gelijk: Under the lights where we stand tallquote:Op dinsdag 18 februari 2014 21:55 schreef Viro het volgende:
[..]
Zeg ik toch ook
[..]
Een disney kinderster dat ontspoord is, netals britney
Moeten jullie wel kennen, super chill om op te spacen
LINKJE!!!!!!!!!!!!!quote:
Echt wel! Te beginnen als ik op mijn werk verschijn. "Hups haar schuld!!"quote:Op dinsdag 18 februari 2014 21:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je gaat mij morgen niet de schuld geven van je brakheid morgen he?
Topicreeks: SEX SCquote:
Die nummer is dan niet chill om naar te luisteren na een joint.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 21:59 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Als ik dat zie denk ik gelijk: Under the lights where we stand tall
Nobody touches us at all
Showdown, shootout, spread fear within, without
Daar zitten inderdaad een paar rare bejaardenquote:
IK ONTKEN ALLES!!quote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:01 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Echt wel! Te beginnen als ik op mijn werk verschijn. "Hups haar schuld!!"
Bijstandtopic? Daar word ik boos vanquote:
Die nummer? Echt? LUIE SURINAMER!!quote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:02 schreef Viro het volgende:
[..]
Die nummer is dan niet chill om naar te luisteren na een joint.
Yup. Ik ook...quote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Bijstandtopic? Daar word ik boos van
Ga iemand anders pestenquote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die nummer? Echt? LUIE SURINAMER!!
Ik wil niet boos zijn dus ik ga daar verder niet kijkenquote:
Ik pest jou graagquote:
Jouw plaatjes doen mij niets meerquote:
Hoorde je ook "braap" wanneer je hem opendeed als een kerstkaart?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jouw plaatjes doen mij niets meer
Ik heb zelfs een kikker "valentijns"kaart gehad![]()
Wie zegt dat ik met plaatjes kom aanzetten?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jouw plaatjes doen mij niets meer
Ik heb zelfs een kikker "valentijns"kaart gehad![]()
Neequote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:06 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hoorde je ook "braap" wanneer je hem opendeed als een kerstkaart?
Bij dezen is de kans dat ik ooit nog de deur voor jou open doe wel heel klein geworden hequote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:06 schreef Viro het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik met plaatjes kom aanzetten?
Oh crap.quote:
Welkomquote:
Een Surinamer komt overal binnen hequote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee
[..]
Bij dezen is de kans dat ik ooit nog de deur voor jou open doe wel heel klein geworden he
Is zeker zo'n nare DEF-fer?quote:
Ik moest lachen rotjongquote:
Nog erger.quote:
Een paar dagen na de afspraak, bedoel je?quote:
Hoi.quote:
Afspraak? Watsdaquote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:09 schreef fietsie het volgende:
[..]
Een paar dagen na de afspraak, bedoel je?
Do tellquote:
Dat is al een paar minuten bezigquote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:09 schreef Viro het volgende:
[..]
Here piggy piggy piggy, start making noise
Jawohlquote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:09 schreef Tjacka het volgende:
[..]
hoi huppelmuts
beb je nog vrienden met c_a
jij kwam in vbl-scquote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jawohl![]()
Waar moet ik jou van kennen?
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:10 schreef Tjacka het volgende:
[..]
jij bent ook wispelturig
moderators![]()
Ach niemand overtreft mijquote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Do tell
[..]
Dat is al een paar minuten bezig![]()
Komt door C4 zn PLOINGmuts
Heel af en toe maar. Vind de sfeer daar zo hatelijkquote:
ohquote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:11 schreef Huppelmuts het volgende:
Aha VBL![]()
Ik mag hier niet over voetbal kletsen
ik ookquote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Heel af en toe maar. Vind de sfeer daar zo hatelijk
Like! Dat lijkt me grappig eens mee te makenquote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:11 schreef Viro het volgende:
[..]
Ach niemand overtreft mijJou laten knorren in een zaal met 500 fok!kers/sters
Dat was zo niet leukquote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:11 schreef Viro het volgende:
[..]
Ach niemand overtreft mijJou laten lachen/knorren in een zaal met 500 fok!kers/sters
Seks moet je ook niet over praten maar het gewoon doenquote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:11 schreef Tjacka het volgende:
[..]
oh
ik niet over sex
van mijn moeder.
Was het heus niet hoorquote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:12 schreef fietsie het volgende:
[..]
Like! Dat lijkt me grappig eens mee te maken
Gezellig welkom.quote:
met mijn moeder?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat was zo niet leuk
[..]
Seks moet je ook niet over praten maar het gewoon doen
Ligt eraan of je een Oedipus-complex hebt of nietquote:
Wat jij wil joh.quote:
Heb je vrijdagmiddag tijd?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:12 schreef Huppelmuts het volgende:
Seks moet je ook niet over praten maar het gewoon doen
ik heb al een post geplaatst in sexy en gewaagdquote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Was het heus niet hoor
[..]
Gezellig welkom.
A/S/L?
Single?
Pics!!
Nopequote:
Met wie dan?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:14 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik heb al een post geplaatst in sexy en gewaagd
wat die letters betekenen weet ik niet
en nee ik heb verkering met een fokker
Oow ik wil wel ffies die wasmachine helpen tillen hoor, ervoor, of net dr naquote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nope![]()
Dan ga ik eerst met een wasmachine sjouwen en dan hoop ik 's avonds nog puf over te hebben voor wilde porno met scharrel
Jij gaat seksen met je wasmachine?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nope![]()
Dan ga ik eerst met een wasmachine sjouwen en dan hoop ik 's avonds nog puf over te hebben voor wilde porno met scharrel
Wees gerust. als je mijn moeder zou zien pak je liever de eerste de beste straathond.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:16 schreef Tjacka het volgende:
[..]
je hoeft jouw keuze niet op mij te reflecteren
Ik zoek wel nog sterke mannen die willen sjouwenquote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:16 schreef fietsie het volgende:
[..]
Oow ik wil wel ffies die wasmachine helpen tillen hoor, ervoor, of net dr na
Kutsurinamerquote:
Hoe weet jij nou wie ik wel of niet ken?quote:
een fokker of een straathondquote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:17 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Wees gerust. als je mijn moeder zou zien pak je liever de eerste de beste straathond.
Je had het kunnen verwachtenquote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik zoek wel nog sterke mannen die willen sjouwen![]()
Ik woon 3 hoog en er is geen lift
[..]
Kutsurinamer
[..]
Hoe weet jij nou wie ik wel of niet ken?
Zit soms weinig verschil tussenquote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:18 schreef Tjacka het volgende:
[..]
een fokker of een straathond
ik weet het niet...
Origineel ben je inderdaad nietquote:
www.boels.nl ---> trap-steekwagenquote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zit soms weinig verschil tussen
Originaliteit is voor speciale gelegenhedenquote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Origineel ben je inderdaad niet
Scheelt dat mijn moeder geen FOK!ker is.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:18 schreef Tjacka het volgende:
[..]
een fokker of een straathond
ik weet het niet...
Ook lief om je moeder een straathond te noemenquote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:20 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Scheelt dat mijn moeder geen FOK!ker is.
Maar wel lekkerquote:Op dinsdag 18 februari 2014 21:07 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
fixed
Bij de meeste mensen komt er nu automatisch maar wel lekker bovendrijven
Nee, dat doe jij nu.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:20 schreef Viro het volgende:
[..]
Ook lief om je moeder een straathond te noemen
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:20 schreef Viro het volgende:
[..]
Ook lief om je moeder een straathond te noemen
Oh ja, die kan je ook huren natuurlijkquote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:19 schreef fietsie het volgende:
[..]
www.boels.nl ---> trap-steekwagen
Twee sterke kerels -kunnen- het wel, drie verdiepingen, dus zes trappen.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh ja, die kan je ook huren natuurlijk![]()
Probleem opgelost
Gewoon de wasmachine via het balkon johquote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh ja, die kan je ook huren natuurlijk![]()
Probleem opgelost
Ja, wij zaten zo in de rats over vervoer en sjouwers dat ik daar helemaal niet aan heb gedacht!quote:
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:22 schreef Viro het volgende:
[..]
Nee, jij post dat je moeder geen fok!ker is, dan blijft er maar 1 optie over.
Er zijn zelfs electrische....quote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja, wij zaten zo in de rats over vervoer en sjouwers dat ik daar helemaal niet aan heb gedacht!
Dan moeten we die wel eerst naar boven krijgenquote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:22 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Gewoon de wasmachine via het balkon joh
5 trappen zelfsquote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:22 schreef fietsie het volgende:
[..]
Twee sterke kerels -kunnen- het wel, drie verdiepingen, dus zes trappen.
Maar dan moet het wel echt een liefdewerkje zijn.
En alle tijd...
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Takeltje ophangen, klaarquote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dan moeten we die wel eerst naar boven krijgen
[..]
5 trappen zelfs
quote:
Was het maar zo'n feest!! dan zou ik 2 keer per dag gaan slapen!!quote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:26 schreef Tjacka het volgende:
[..]
hebben jullie altijd seks voor het slapen
kan ook met je eigen he
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:25 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Takeltje ophangen, klaar
Gewoon muhahaha even appen. Winkelwagentjes is geen probleem voor 'm
Nee.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:26 schreef Tjacka het volgende:
[..]
hebben jullie altijd seks voor het slapen
kan ook met je eigen he
2 maar?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:26 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Was het maar zo'n feest!! dan zou ik 2 keer per dag gaan slapen!!
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:27 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik zou dat met jou de hele avond wel volhouden hoor
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:26 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Was het maar zo'n feest!! dan zou ik 2 keer per dag gaan slapen!!
Ik werk min-of-meer voltijds he? En er loopt hier een peuter rond. Tussen droom en daad....quote:
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:28 schreef LovelyLady het volgende:
Mooie OP babe he
?
Ik heb er nog niemand over gehoord
Onder de nek jaquote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:28 schreef LovelyLady het volgende:
Mooie OP babe he
?
Zo'n peuter is echt funest voor je sekslevenquote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:28 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Ik werk min-of-meer voltijds he? En er loopt hier een peuter rond. Tussen droom en daad....
Omdat die hele OP-babe me gestolen kan worden en dat gezeik over haar elke keer ook! ;rquote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:28 schreef LovelyLady het volgende:
Mooie OP babe he
?
Ga slapen jijquote:
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zo'n peuter is echt funest voor je seksleven
[..]
Omdat die hele OP-babe me gestolen kan worden en dat gezeik over haar elke keer ook! ;r
[..]
Ga slapen jij![]()
Oh heeft niets met jou te maken hoor.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:31 schreef LovelyLady het volgende:
[..]![]()
Ik hou ook van jou hoor huppeltje![]()
Maar da's juist leukquote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh heeft niets met jou te maken hoor.
Ik vind het gewoon sneu gedoe elke keer met zo'n slet in de OP waar iedereen op kwijlt behalve 1 en dan moet daar weer een hele discussie over gevoerd worden en gaan mensen hunten omdat ze hun gedrocht in de OP willen hebben enz
Ach, gewoon een beetje simpel vermaak.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh heeft niets met jou te maken hoor.
Ik vind het gewoon sneu gedoe elke keer met zo'n slet in de OP waar iedereen op kwijlt behalve 1 en dan moet daar weer een hele discussie over gevoerd worden en gaan mensen hunten omdat ze hun gedrocht in de OP willen hebben enz
Elk topic weerquote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:33 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ach, gewoon een beetje simpel vermaak.
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Elk topic weer![]()
Maar ja, dit is dus precies waar ik van walg dus ik ben weg
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:38 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja maar ja maar
* LovelyLady kijkt met puppy-oogjes
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:38 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja maar ja maar
* LovelyLady kijkt met puppy-oogjes
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:40 schreef Fascination het volgende:
Word soms weleens moe van al die klagende mannenvrouwen op fok.
Typisch.quote:
Confronterend ditquote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:44 schreef Fascination het volgende:
"Alle vrouwen vallen op klootzakken, daarom willen ze zo'n lieve jongen als ik niet, boehoehoe."
Oh, dat zijn de ergsten, he.quote:
Mijn buurkater komt net thuis. Was even afgeleid.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:51 schreef Faxie het volgende:
De vrouwen zijn allemaal in DM verder zeker?
Zo slapen zeker?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:52 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Mijn buurkater komt net thuis. Was even afgeleid.
Yupquote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:51 schreef Faxie het volgende:
De vrouwen zijn allemaal in DM verder zeker?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |