SPOILER: wegens :')Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.crap in = crap out
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 19:46 schreef loveli het volgende:
Poep!SPOILER: wegens :')Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Al in geen dagen gezin (tenminste niet van mijzelf... wel van een collega waarschijnlijk)
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
Ditte!quote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:00 schreef Phaidra het volgende:
Tink, knopen doorhakken is goed. Ik hoop dat je snel weer beter in je vel zit.
Kijk! Dat is nog eens beslissingen nemen. Ik hoop voor je dat het werkt.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 19:58 schreef Tinkepink het volgende:
Zo, in overleg met mijn man een aantal knopen doorgehakt.
1. afspraken voor morgen afgezegd en naar de dokter - overweeg toch AD te nemen
2. op zoek naar een coach om weer een positief zelfbeeld op te bouwen (voel me echt waardeloos op alle fronten, echt alle. Alleen de hond vindt mij nog lief heb ik het gevoel)
3. ik ga weer studeren/een cursus volgen. nu nog kiezen wat (MBA, Six Sigma of familie opstellingen hoe bedoel je richtingloos)
Verder heb ik vandaag stielmoes gegeten.Erg lekker.
Gelukkig heb ik een geweldige man met fantastische coachingsvaardighedenquote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:32 schreef An24 het volgende:
[..]
Kijk! Dat is nog eens beslissingen nemen. Ik hoop voor je dat het werkt.
Ja, gelukkig heb ik een lieve begrijpende manquote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:38 schreef conleche het volgende:
Ja, jouw huwelijk lijkt mij echt goed, Tink, van wat ik er hier zo over lees!
O: 2 gekookte eitjes
L: 2x geroosterd Allinson met mayo, sambal, gekookt ei, prei, komkommer en paprika
T: glas cranberrysap
T: wodka, chips
D: Japanse wogroenten met eiermie en gegrilde kip
T: ananasstukjes op sap
T: grapefruit
Ik denk zomaar dat je goede eigenschappen goedmaken dat je ook weleens minder in je hum bent.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:44 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ja, gelukkig heb ik een lieve begrijpende manWel sneu voor hem dat hij zo'n labiele vrouw heeft
![]()
Hoe bevalt het kunstenaarsleven eigenlijk? Kun je er een beetje van rondkomen? Vind het zo'n geweldige stap van je om je volledig te gaan richten op hetgeen je energie geeft.
Op het moment niet, maar de toekomst kan vanalles brengenquote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:35 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik een geweldige man met fantastische coachingsvaardighedenHij is overigens ook een zeer goede mediator
Nog iemand op zoek naar mediation? Loveli?
Volgens mij heeft 'ie het aardig getroffen.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:44 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ja, gelukkig heb ik een lieve begrijpende manWel sneu voor hem dat hij zo'n labiele vrouw heeft
![]()
Het was een grapje naar aanleiding van je eerdere postquote:Op dinsdag 18 februari 2014 21:15 schreef loveli het volgende:
[..]
Op het moment niet, maar de toekomst kan vanalles brengen
Ik hou het serieus in m'n achterhoofd.
Lief van jou en co.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 21:16 schreef loveli het volgende:
[..]
Volgens mij heeft 'ie het aardig getroffen.
Oh. Dan heb ik 'em voorlopig niet nodig. Maar je weet nooit wat de toekomst brengtquote:Op dinsdag 18 februari 2014 21:16 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Het was een grapje naar aanleiding van je eerdere postMaar je weet nooit ja. Hij spreekt ook prima Duits
Nou dat!! ^^quote:Op dinsdag 18 februari 2014 21:40 schreef Skoap het volgende:
En ik heb erg veel respect voor je. Je werkt hard en bent volgens mij een geweldige moeder en echtgenote.
En in ieder geval een voorbeeld voor mij!
Ja ik wel denk ik. Maar ik weet niet of je man dan handig isquote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:35 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik een geweldige man met fantastische coachingsvaardighedenHij is overigens ook een zeer goede mediator
Nog iemand op zoek naar mediation? Loveli?
Yup.quote:Op woensdag 19 februari 2014 09:17 schreef Probability het volgende:
Ik vond dit een mooi, helder filmpje.. Raakte mij wel
http://www.upworthy.com/w(...)dog-shed-light-on-it
Jij niet? Vind het zo lekker om in de keuken te knoeien !quote:
quote:
Fijn zeg!quote:Op woensdag 19 februari 2014 19:11 schreef Tinkepink het volgende:
Lijstje
o. havermout met cacaobits, frambozen, havermelk en kokos
s. hardlopen en yoga
l. 3 ronden x5 sushi
d. portie stielmus met halve braadworst van wildschwein
Dokter was erg begripvol. AD gekregen en vanmiddag lekker even geslapen.
Hoop dat je snel een beetje blij terug hebt!quote:Op woensdag 19 februari 2014 19:11 schreef Tinkepink het volgende:
Lijstje
o. havermout met cacaobits, frambozen, havermelk en kokos
s. hardlopen en yoga
l. 3 ronden x5 sushi
d. portie stielmus met halve braadworst van wildschwein
Dokter was erg begripvol. AD gekregen en vanmiddag lekker even geslapen.
^^quote:Op woensdag 19 februari 2014 19:19 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Hoop dat je snel een beetje blij terug hebt!
Ja! Vanavond weer eens echt goed gekookt, pasta met zelfgemaakte pesto. Eerste keer dat ik zelf pesto maakte en niet echt volgens een recept (halve plant basilicum, hand pijnboompitten, scheut olie, yadiyadiya), maar man man man, heb in geen tijden zo lekker gegeten. En Cars gekekenquote:Op woensdag 19 februari 2014 15:06 schreef uniekhoorn het volgende:
Jij niet? Vind het zo lekker om in de keuken te knoeien !
Geen parmezaanquote:Op woensdag 19 februari 2014 23:06 schreef loveli het volgende:
[..]
Ja! Vanavond weer eens echt goed gekookt, pasta met zelfgemaakte pesto. Eerste keer dat ik zelf pesto maakte en niet echt volgens een recept (halve plant basilicum, hand pijnboompitten, scheut olie, yadiyadiya), maar man man man, heb in geen tijden zo lekker gegeten. En Cars gekeken
Mijn 'keukenmachine' is wel heel erg niet functioneel voor pesto, messen maaien over de pijnboompitten heen. Maar who cares.
Die zit samen met knof en zout in de yadiyadiyaquote:
Ah, klinkt erg goed allemaalquote:Op woensdag 19 februari 2014 23:40 schreef loveli het volgende:
[..]
Die zit samen met knof en zout in de yadiyadiya
Had er ook nog kip, spinazie, rozemarijn en champies bij. En een rosé portje. Crème brulee toe
Wat is yadiyadiya?quote:Op woensdag 19 februari 2014 23:40 schreef loveli het volgende:
[..]
Die zit samen met knof en zout in de yadiyadiya
Had er ook nog kip, spinazie, rozemarijn en champies bij. En een rosé portje. Crème brulee toe
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |