SPOILER: BonushulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door stinkie op 18-02-2014 18:55:05 ]Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
belangwekkend onderwerp.quote:
ook geen upperbody?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 18:49 schreef Dimachaerus het volgende:
Kut zooi na een week nog steeds last van mn hiel en vandaag bij gym volgens mij nog verder verkloot...
ben van 31 dec 70 kg naar 67.7 kg gegaan wtf man. Al anderhalve week al niet getraint.
http://www.reddit.com/r/fitgirlsquote:Op dinsdag 18 februari 2014 18:49 schreef stinkie het volgende:
Godgloeiende dit probeer is dus altijd te vermijden. Chicks & mascotte mogen aangeleverd worden
Wtf gym?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 18:49 schreef Dimachaerus het volgende:
Kut zooi na een week nog steeds last van mn hiel en vandaag bij sportles school volgens mij nog verder verkloot...
ben van 31 dec 70 kg naar 67.7 kg gegaan wtf man. Al anderhalve week al niet getraint.
Nee moet nog steeds schema maken, maar zit nu met school deadlines etc. Zit nu ook weer te twijfelen om ub / lb / ub te doen oid. Maar ben ook bang dat er onbalans in mijn lichaam gaat komen (niet qua massa maar qua structuur) omdat ik amper gewicht op mijn linkervoet kan zetten.quote:
Minder fokken meer gymtimequote:Op dinsdag 18 februari 2014 18:51 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Nee moet nog steeds schema maken, maar zit nu met school deadlines etc. Zit nu ook weer te twijfelen om ub / lb / ub te doen oid.
Ik fok al minder maar ben steeds laat thuis van school en heb het druk dit semester moet steeds weer dingen inleveren enzo.quote:
ik had al internet toen jij nog een glinstering on je vaders ogen wasquote:
uurtje gymquote:Op dinsdag 18 februari 2014 18:53 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ik fok al minder maar ben steeds laat thuis van school en heb het druk dit semester moet steeds weer dingen inleveren enzo.
Je maakt hier niemand wijs dat je niet 3x2u per week vrij hebt brah.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 18:53 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ik fok al minder maar ben steeds laat thuis van school en heb het druk dit semester moet steeds weer dingen inleveren enzo.
Er kan geen uurtje vanaf 3x per week?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 18:53 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
wel tijd voor gym, maar schema maken kost veel moeite omdat ik dan weer teveel tijd ga verdoen. Zelfde verhaal als met voeding. Wilde eigenlijk 1 jan 2013 beginnen maar is 4 maanden later geworden omdat ik telkes zat te kutten over die voeding.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 18:56 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
uurtje gym
[ afbeelding ]
excuse?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |