Ben geen fan van goaltune, maar Madness is wel goudquote:Op woensdag 19 februari 2014 23:59 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Gelukkig niet zeg, al jaren niet meer.
Madness is tof inderdaad maar een goaltune doen ze maar lekker in de provinciequote:Op donderdag 20 februari 2014 08:37 schreef Artillerieschaap het volgende:
[..]
Ben geen fan van goaltune, maar Madness is wel goud![]()
Probeer ze ieder jaar wel een keer live te zien, vorig jaar voor naar Luxemburg moeten rijdenZe stellen nooit teleur.
ONE STEP BEYOOOOOOOND!!!
Bojan en Schone zakken dan in.quote:Op donderdag 20 februari 2014 09:19 schreef Chase_Utley het volgende:
De Jong en Klaassen op het middenveld, dat gaat toch niet werken.
2 diepgaande middenvelders waardoor het gat op het middenveld veel te groot kan worden. Maar goed, ik laat mij graag verrassen.
3-1. Salzburg moet te doen zijn, zelfde instelling als tegen Barcelona en ze tikken die lui helemaal weg.quote:Op donderdag 20 februari 2014 09:14 schreef Scorpie het volgende:
Gaat vanavond heel erg lastig worden jongens.
Liever de 0 houden, 2-0quote:Op donderdag 20 februari 2014 10:06 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
3-1. Salzburg moet te doen zijn, zelfde instelling als tegen Barcelona en ze tikken die lui helemaal weg.
Liever helemaal wegtikken. 5-0quote:
Dat is ook goed maar er 5 maken tja hoe lang is dat geleden?quote:Op donderdag 20 februari 2014 10:17 schreef Dven het volgende:
[..]
Liever helemaal wegtikken. 5-0En een Veltmannetje dan. 5-1
Ik haha. Mijn opa is een Ajacied en hij vroeg me mee.quote:
28 septemberquote:Op donderdag 20 februari 2014 10:25 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat is ook goed maar er 5 maken tja hoe lang is dat geleden?
Duidelijk EL. Anderzijds moet ik er niet aan denken dat dat walgelijke FC Twente kampioen wordtquote:Op donderdag 20 februari 2014 10:26 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ik haha. Mijn opa is een Ajacied en hij vroeg me mee.Frank de boer wint liever de EL dan dat hij kampioen wordt. Wat winnen jullie liever? Ik zou ook EL zeggen.
Kan ik me wel voorstellen al denk ik dat daar dit Ajax te licht voor is, deze ronde moet wel gehaald wordenquote:Op donderdag 20 februari 2014 10:26 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ik haha. Mijn opa is een Ajacied en hij vroeg me mee.Frank de boer wint liever de EL dan dat hij kampioen wordt. Wat winnen jullie liever? Ik zou ook EL zeggen.
4-4-2.quote:Op donderdag 20 februari 2014 10:39 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]![]()
Speelt Salzburg eigenlijk 4-4-2 of 4-3-3 ?
Ik ben bangquote:
Krijgen ook wel gigantisch veel ruimte. Standard heeft Europe League volledig laten lopen.quote:
why, toch duidelijk te zien dat het een bagger keeper is. wij hebben Jasper, dus alles komt goedquote:
twitter:simonzwartkruis twitterde op donderdag 20-02-2014 om 11:59:07Opvallend, gezien belangstelling van #Ajax: Zivkovic wisselt van zaakwaarnemer, nu bij Players United onder hoede van Sjaak Swart reageer retweet
Je moet hem nu halen wil je er nog een Ajax spits van maken, dat gaat hij bij Groningen niet leren.quote:Op donderdag 20 februari 2014 11:59 schreef Heeinz het volgende:
twitter:simonzwartkruis twitterde op donderdag 20-02-2014 om 11:59:07Opvallend, gezien belangstelling van #Ajax: Zivkovic wisselt van zaakwaarnemer, nu bij Players United onder hoede van Sjaak Swart reageer retweet
Eens. Al kwam zijn hype ook wel weer erg snel, de afgelopen tijd is hij een hardwerkend drama (Wat alsnog knap is gezien zijn leeftijd)quote:Op donderdag 20 februari 2014 12:08 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Je moet hem nu halen wil je er nog een Ajax spits van maken, dat gaat hij bij Groningen niet leren.
Tegen die laatste twee goals doet zelfs Cilgod nietsquote:Op donderdag 20 februari 2014 11:16 schreef badboynova het volgende:
[..]
why, toch duidelijk te zien dat het een bagger keeper is. wij hebben Jasper, dus alles komt goed
Vind het gewoon geen Ajaxman. Maar je kan het risico nemen natuurlijk. Kopen en bij Jong Ajax laten spelen. Of verhuren aan een Heerenveen ofzo. Kan je hem in de deal met Ziyech betrekkenquote:Op donderdag 20 februari 2014 12:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Eens. Al kwam zijn hype ook wel weer erg snel, de afgelopen tijd is hij een hardwerkend drama (Wat alsnog knap is gezien zijn leeftijd)
Gewoon slimme investeringen. Als je het kan maken en het bij je filosofie hoort, lekker doen.quote:Op donderdag 20 februari 2014 12:27 schreef handboek het volgende:
wtf, tuurlijk gooi er nog maar eens 60 miljoen tegenaan.... http://www.soccernews.nl/(...)geld_over_voor_Pogba Kut real.... Nu wordt het nog mooier als we hen over een tweetal jaar uit de cl knikkeren.
Ik vind dit alles behalve slim. 1 ze hebben het geld niet (schulden) 2 veel te duur voor zo'n jong jochie en 3 waar moet hij komen te spelen? Ik hoop dat die smerige club zo snel mogelijk failliet gaat.quote:Op donderdag 20 februari 2014 12:28 schreef Dven het volgende:
[..]
Gewoon slimme investeringen. Als je het kan maken en het bij je filosofie hoort, lekker doen.
Buiten dat een zeer discutabele bron
Ze hebben het geld wel. Het geld is zo weer terugverdient. Ze laten er ongetwijfeld een speler voor gaan.quote:Op donderdag 20 februari 2014 12:31 schreef handboek het volgende:
[..]
Ik vind dit alles behalve slim. 1 ze hebben het geld niet (schulden) 2 veel te duur voor zo'n jong jochie en 3 waar moet hij komen te spelen? Ik hoop dat die smerige club zo snel mogelijk failliet gaat.
En anders schuift Bojan op naar rechts en zakt Schone in. Met deze aanval kan het nog wel. Wat mij betreft in de huidige situatie de best mogelijke opstelling. Ik zie Kishna nog wel invallen voor Bojan waarna Siem in de spits gaat spelen en Schone rechtshalfquote:Op donderdag 20 februari 2014 12:45 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Met Bojan in de spits kan dat wel, die zakt toch altijd in.
Dit is geen investering meer, sowieso verkoopt Real zijn spelers altijd voor een stuk minder dan het inkoopt, filosofie is het wel maar ze moeten zich toch wel een beetje schamen dat ze met zoveel geld erin pompen zo weinig prijzen hebben gewonnen de laatste jaren.quote:Op donderdag 20 februari 2014 12:28 schreef Dven het volgende:
[..]
Gewoon slimme investeringen. Als je het kan maken en het bij je filosofie hoort, lekker doen.
Buiten dat een zeer discutabele bron
Dat laatste is ontegenzeggelijk waar. Maar dat Real Madrid zo'n zware schuldenlast heeft valt verhoudingsgewijs nog redelijk mee. Zeker met de waarde die er op het veld staat. En op de bank en tribune zitquote:Op donderdag 20 februari 2014 12:59 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dit is geen investering meer, sowieso verkoopt Real zijn spelers altijd voor een stuk minder dan het inkoopt, filosofie is het wel maar ze moeten zich toch wel een beetje schamen dat ze met zoveel geld erin pompen zo weinig prijzen hebben gewonnen de laatste jaren.
Ik teken er voor.quote:Op donderdag 20 februari 2014 13:08 schreef handboek het volgende:
ik voorspel een 3 - 0
23 - bojan
51 - fischer
86 - kishna
Met volledige beschikking over Bojan hadden we al 9 punten los gestaanquote:
20 punten voor minimaal!quote:Op donderdag 20 februari 2014 13:11 schreef Dven het volgende:
[..]
Met volledige beschikking over Bojan hadden we al 9 punten los gestaan
Met Derk hadden we nu gevochten tegen degradatiequote:
Nee dan hadden we de EL al binnenquote:Op donderdag 20 februari 2014 13:18 schreef Dven het volgende:
[..]
Met Derk hadden we nu gevochten tegen degradatie
Niet CL?quote:Op donderdag 20 februari 2014 13:19 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Nee dan hadden we de EL al binnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |