Eens. Al kwam zijn hype ook wel weer erg snel, de afgelopen tijd is hij een hardwerkend drama (Wat alsnog knap is gezien zijn leeftijd)quote:Op donderdag 20 februari 2014 12:08 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Je moet hem nu halen wil je er nog een Ajax spits van maken, dat gaat hij bij Groningen niet leren.
Tegen die laatste twee goals doet zelfs Cilgod nietsquote:Op donderdag 20 februari 2014 11:16 schreef badboynova het volgende:
[..]
why, toch duidelijk te zien dat het een bagger keeper is. wij hebben Jasper, dus alles komt goed
Vind het gewoon geen Ajaxman. Maar je kan het risico nemen natuurlijk. Kopen en bij Jong Ajax laten spelen. Of verhuren aan een Heerenveen ofzo. Kan je hem in de deal met Ziyech betrekkenquote:Op donderdag 20 februari 2014 12:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Eens. Al kwam zijn hype ook wel weer erg snel, de afgelopen tijd is hij een hardwerkend drama (Wat alsnog knap is gezien zijn leeftijd)
Gewoon slimme investeringen. Als je het kan maken en het bij je filosofie hoort, lekker doen.quote:Op donderdag 20 februari 2014 12:27 schreef handboek het volgende:
wtf, tuurlijk gooi er nog maar eens 60 miljoen tegenaan.... http://www.soccernews.nl/(...)geld_over_voor_Pogba Kut real.... Nu wordt het nog mooier als we hen over een tweetal jaar uit de cl knikkeren.
Ik vind dit alles behalve slim. 1 ze hebben het geld niet (schulden) 2 veel te duur voor zo'n jong jochie en 3 waar moet hij komen te spelen? Ik hoop dat die smerige club zo snel mogelijk failliet gaat.quote:Op donderdag 20 februari 2014 12:28 schreef Dven het volgende:
[..]
Gewoon slimme investeringen. Als je het kan maken en het bij je filosofie hoort, lekker doen.
Buiten dat een zeer discutabele bron
Ze hebben het geld wel. Het geld is zo weer terugverdient. Ze laten er ongetwijfeld een speler voor gaan.quote:Op donderdag 20 februari 2014 12:31 schreef handboek het volgende:
[..]
Ik vind dit alles behalve slim. 1 ze hebben het geld niet (schulden) 2 veel te duur voor zo'n jong jochie en 3 waar moet hij komen te spelen? Ik hoop dat die smerige club zo snel mogelijk failliet gaat.
En anders schuift Bojan op naar rechts en zakt Schone in. Met deze aanval kan het nog wel. Wat mij betreft in de huidige situatie de best mogelijke opstelling. Ik zie Kishna nog wel invallen voor Bojan waarna Siem in de spits gaat spelen en Schone rechtshalfquote:Op donderdag 20 februari 2014 12:45 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Met Bojan in de spits kan dat wel, die zakt toch altijd in.
Dit is geen investering meer, sowieso verkoopt Real zijn spelers altijd voor een stuk minder dan het inkoopt, filosofie is het wel maar ze moeten zich toch wel een beetje schamen dat ze met zoveel geld erin pompen zo weinig prijzen hebben gewonnen de laatste jaren.quote:Op donderdag 20 februari 2014 12:28 schreef Dven het volgende:
[..]
Gewoon slimme investeringen. Als je het kan maken en het bij je filosofie hoort, lekker doen.
Buiten dat een zeer discutabele bron
Dat laatste is ontegenzeggelijk waar. Maar dat Real Madrid zo'n zware schuldenlast heeft valt verhoudingsgewijs nog redelijk mee. Zeker met de waarde die er op het veld staat. En op de bank en tribune zitquote:Op donderdag 20 februari 2014 12:59 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dit is geen investering meer, sowieso verkoopt Real zijn spelers altijd voor een stuk minder dan het inkoopt, filosofie is het wel maar ze moeten zich toch wel een beetje schamen dat ze met zoveel geld erin pompen zo weinig prijzen hebben gewonnen de laatste jaren.
Ik teken er voor.quote:Op donderdag 20 februari 2014 13:08 schreef handboek het volgende:
ik voorspel een 3 - 0
23 - bojan
51 - fischer
86 - kishna
Met volledige beschikking over Bojan hadden we al 9 punten los gestaanquote:
20 punten voor minimaal!quote:Op donderdag 20 februari 2014 13:11 schreef Dven het volgende:
[..]
Met volledige beschikking over Bojan hadden we al 9 punten los gestaan
Met Derk hadden we nu gevochten tegen degradatiequote:
Nee dan hadden we de EL al binnenquote:Op donderdag 20 februari 2014 13:18 schreef Dven het volgende:
[..]
Met Derk hadden we nu gevochten tegen degradatie
Niet CL?quote:Op donderdag 20 februari 2014 13:19 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Nee dan hadden we de EL al binnen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |