Denkje dat ik daar serieus van baal?quote:
Ik had het over mijn toekomstige uitkering.quote:Op woensdag 19 februari 2014 18:32 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Dat kan roald prima voor zichzelf beantwoorden denk ik zo.
Oke. grquote:Op woensdag 19 februari 2014 18:58 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik had het over mijn toekomstige uitkering.
Gr
Nog niet. Haal nu wel weer (zonder iets te hebben veranderdquote:Op woensdag 19 februari 2014 19:00 schreef FL_Freak het volgende:
Heb je custom firmware draaien op je router trouwens?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
quote:
quote:Op woensdag 19 februari 2014 19:57 schreef Rezania het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nieuw is niet altijd beter.
Wijziging in mn planquote:Op woensdag 19 februari 2014 18:25 schreef d4v1d het volgende:
Ik moet morgenmiddag werken..
Ik heb pas echt een zwaar levenKan geeneens uitslapen, moet er om 11 uur al uit
pics van zusjequote:Op woensdag 19 februari 2014 20:23 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Wijziging in mn plan
Ik moet morgen mn zusje mee ophalen van school als ze terugkomt van wintersport
dr fiets staat hier thuis, en die krijgt mn ma niet alleen mee.. Ze komt om 7 uur op school aan
quote:
Swekquote:
Ja, het heet KLB en ik schrijf er bijna dagelijks inquote:
neequote:
twitter?quote:
quote:Op woensdag 19 februari 2014 21:22 schreef Rezania het volgende:
Jezus Christus, waarom ontdek ik dat nu pas?_!
Omdat ik het nu pas zonder reclames heb geprobeerd.quote:
Omdat ik zwart benquote:
Zieke shit yo.quote:Op woensdag 19 februari 2014 21:54 schreef Rezania het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ze heeft een leven heb ik gehoordquote:Op woensdag 19 februari 2014 21:42 schreef klawie het volgende:
[..]
Lol maar waarom ben je geen mod meer???
Omdat ik te druk ben en omdat ik vind dat ze niks aan mij hebbenquote:Op woensdag 19 februari 2014 21:42 schreef klawie het volgende:
[..]
Lol maar waarom ben je geen mod meer???
Wat is deze je reageert niet eens in mijn topicquote:Op woensdag 19 februari 2014 23:34 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Omdat ik te druk ben en omdat ik vind dat ze niks aan mij hebben
Wat voor werk ga je doen?quote:Op donderdag 20 februari 2014 01:23 schreef FL_Freak het volgende:
Ik kan niet slapen. Ik ben zenuwachtig.
Klote is dat jaquote:Op donderdag 20 februari 2014 01:31 schreef FL_Freak het volgende:
magazijn werk. De wekker loopt straks al om kwart voor 5. Het feit dat ik ook nu ineens switch met slaap ritme wil ook niet helpen
*vandaag.quote:Op donderdag 20 februari 2014 01:39 schreef Fopje het volgende:
[..]
Klote is dat jaDan wil je wel slapen maar dan lukt het niet
![]()
Succes morgen
Verman je!quote:Op donderdag 20 februari 2014 03:39 schreef FL_Freak het volgende:
Over een uur gaat ee wekker. Dit wordt een laaaaaange dag.
Eigenlijk is het een dubbele lange dag want wakker sinds gisteren 13.30 en toestraks half uur ofzo kunnen slapen.quote:
Slapen is zonde van de tijd joh!quote:Op donderdag 20 februari 2014 03:42 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Eigenlijk is het een dubbele lange dag want wakker sinds gisteren 13.30 en toestraks half uur ofzo kunnen slapen.
Eens. Helaas is het wel nodig.quote:Op donderdag 20 februari 2014 03:44 schreef HeaN82 het volgende:
[..]
Slapen is zonde van de tijd joh!
Slappelingquote:Op donderdag 20 februari 2014 03:46 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Eens. Helaas is het wel nodig.
Als ik nu nog ga slapen slaap ik door mn wekker heen. Blijf dus maar wakkerquote:Op donderdag 20 februari 2014 04:11 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Jij gaat zo slapen hoor met je 11 uur wekker.
Gast je kunt nog zes uurtjes pakken ga je serieus doorhalenquote:Op donderdag 20 februari 2014 04:15 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Als ik nu nog ga slapen slaap ik door mn wekker heen. Blijf dus maar wakker
Ik ken mezelf.. dan slaap ik tot 2 uur 's middags doorquote:Op donderdag 20 februari 2014 04:18 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Gast je kunt nog zes uurtjes pakken ga je serieus doorhalen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |