Bij Groothuis zijn goud was haar beste commentaar 'whoohoo'quote:Op woensdag 19 februari 2014 14:08 schreef IbanMayo het volgende:
Paulien was gisteren op de radio echt tenenkrommend... gewoon niet geschikt als analist. NOS kennende mag ze volgend seizoen weer gezellig aanschuiven.
Gelijk inwisselen voor Moniek Kleinsman.quote:Op woensdag 19 februari 2014 14:08 schreef IbanMayo het volgende:
Paulien was gisteren op de radio echt tenenkrommend... gewoon niet geschikt als analist. NOS kennende mag ze volgend seizoen weer gezellig aanschuiven.
Polen lijkt me het gevaarlijkstquote:Op woensdag 19 februari 2014 14:07 schreef -0- het volgende:
[..]
Bij de mannen zie ik niet welk land ze het normaalgesproken moeilijk kan maken.
Bij de vrouwen is Rusland wel gevaarlijk lijkt me.
Toch zaten de VS en ZKo er niet ver vanaf bij de mannen. Maar goed, VS kan je weinig van verwachten afgaande op de rest van het toernooiquote:Op woensdag 19 februari 2014 14:07 schreef -0- het volgende:
[..]
De Noren en Russen hebben een paar goede 1500m/3000m mannen.quote:Op woensdag 19 februari 2014 14:07 schreef -0- het volgende:
[..]
Sablikova, met daarachter een Nederlands drietalquote:Op woensdag 19 februari 2014 14:10 schreef hespahoma het volgende:
Wie is vandaag de favoriet voor goud?
Wie is er gevallen?quote:Op woensdag 19 februari 2014 14:10 schreef Montov het volgende:
De val op de fiets toch nog gevolgen gehad dus.
Ah oke bedankt, goud gaat niet lukken, doorgaans?quote:Op woensdag 19 februari 2014 14:10 schreef franklop het volgende:
[..]
Sablikova, met daarachter een Nederlands drietal
Nauta, Kleibeuker en Wust.quote:Op woensdag 19 februari 2014 14:10 schreef hespahoma het volgende:
Sablikovaquote:Op woensdag 19 februari 2014 14:10 schreef hespahoma het volgende:
Dat durf ik dit toernooi niet te zeggenquote:Op woensdag 19 februari 2014 14:11 schreef hespahoma het volgende:
[..]
Ah oke bedankt, goud gaat niet lukken, doorgaans?
VBL is paar deuren verderquote:Op woensdag 19 februari 2014 14:11 schreef Falco het volgende:
Quincy Promes in de voorselectie van Oranje. Is Van Gaal gek geworden?
Kramer, vorige week.quote:
Promessiquote:Op woensdag 19 februari 2014 14:11 schreef Falco het volgende:
Niet alleen gek, een gevaarlijke gek.quote:Op woensdag 19 februari 2014 14:11 schreef Falco het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |