Gun het hem hoe dan ook, ook nog lekker sneren naar de concurrentie die zich heeft afgemeld. Prijzenkast weer wat meer gevuld, zal dan wel zijn laatste kunststukje zijn.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 19:46 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Waardeloze race maar ik gun het hem wel, in Heerenveen heeft hij wel laten zien dat hij nog steeds goede tijden kan rijden.
Als je op je 5e Olympische Spelen nog steeds op het podium staat en jochies van 10 jaar jonger achter je houdt, dan moet je de eer krijgen die je toekomt. Ongeacht hoe sympathiek je wel of niet overkomt.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 19:48 schreef Ericr het volgende:
[..]
Gun het hem hoe dan ook, ook nog lekker sneren naar de concurrentie die zich heeft afgemeld. Prijzenkast weer wat meer gevuld, zal dan wel zijn laatste kunststukje zijn.
Ik weet niet of je hem nog zoekt...quote:Op dinsdag 18 februari 2014 19:09 schreef marcodej het volgende:
Heeft iemand de hele rit van Bergsma voor mij? NOS heeft alleen de laatste paar ronden.
Top, dank.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:03 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ik weet niet of je hem nog zoekt...
Maar vanaf 19.00:
http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1398128
Dat weet je niet.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:09 schreef Jason22 het volgende:
Wel jammer dat we Sven dan niet gaan zien op NK in het olympisch stadion.
Hij gaat echt geen risico's nemen met die blessure. Straks ligt die er weer een jaar uit oid, dat zal het hem niet waard zijn om in het Olympische stadion te schaatsen lijkt mij zo.quote:
We gaan straks meer weten. Hij komt toch bij Henry aan tafel, neem ik aan?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:12 schreef heywoodu het volgende:
Het zou me overigens niet verbazen als hij ermee stopt heel binnenkort. "Ik vind topsport fantastisch, maar ik ben gewoon te vaak geblesseerd", zoiets zei hij.
Ik vrees er ook voor. Ook mentaal lijkt het me moeilijk op te brengen om nog 4 jaar naar zo'n ultieme race toe te werken, terwijl je fysiek niet 100% bent.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:12 schreef heywoodu het volgende:
Het zou me overigens niet verbazen als hij ermee stopt heel binnenkort. "Ik vind topsport fantastisch, maar ik ben gewoon te vaak geblesseerd", zoiets zei hij.
Hier sluit ik me bij aan.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 17:17 schreef wimderon het volgende:
Bergsma [ afbeelding ]
Kramer [ afbeelding ]
Ik mistte het begin van het interview maar hoorde wel ik ben gewoon te vaak geblesseerd.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:12 schreef heywoodu het volgende:
Idd, mij ook niet. Hij heeft alles tig keer gewonnen, records neergezet die voorlopig niet gebroken gaan worden (EK/WK Allround dan vooral). Het WR 5.000 en 10.000 in handen. Vier jaar is dan nog lang.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:12 schreef heywoodu het volgende:
Kramer lijkt mij wel iemand die eerzuchtig genoeg is om het te doen. Records wil breken etc.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:14 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik vrees er ook voor. Ook mentaal lijkt het me moeilijk op te brengen om nog 4 jaar naar zo'n ultieme race toe te werken, terwijl je fysiek niet 100% bent.
Vergeet niet dat hij inmiddels al 10 jaar aan de top staat. De gemiddelde schaatscarrière duurt korter.
Op de 10km was hij de laatste jaren niet meer ongenaakbaar. Wat dat betreft is de uitslag van vandaag geen hele grote verrassing.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:17 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Kramer lijkt mij wel iemand die eerzuchtig genoeg is om het te doen. Records wil breken etc.
Zure voor hem is dat het altijd goed gaat, tot de OS er aan komen.
Geruststellend voor de ploegenachtervolging dat hij daar weinig problemen zag vanwege het later in de race pas optreden van rugklachten.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:20 schreef Van_Poppel het volgende:
Blijkbaar komt de 5km toch wat minder op de rug aan.
Ik heb er zo gauw geen data van hoor, maar volgens mij heeft Kramer bijzonder weinig 10km's gereden voor zijn doen, en als hij reed was hij toch goed. Na het terugkomen van blessurejaar heeft hij denk ik alleen de wk afstanden en de OS verloren denk ik?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:20 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Op de 10km was hij de laatste jaren niet meer ongenaakbaar. Wat dat betreft is de uitslag van vandaag geen hele grote verrassing.
Maargoed, 3 keer achterelkaar goud op de 5km winnen is natuurlijk ook een mooie uitdaging.
Blijkbaar komt de 5km toch wat minder op de rug aan.
Na z'n blessurejaar (2010-2011) heeft Kramer ongeveer dezelfde tijden als Bergsma en De Jong gereden. Misschien was hij 2 of 3 seconde sneller, maar als je op 90% presteert en Bergsma presteert beter dan ooit, dan is het op zich logisch dat je het niet redt.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:26 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ik heb er zo gauw geen data van hoor, maar volgens mij heeft Kramer bijzonder weinig 10km's gereden voor zijn doen, en als hij reed was hij toch goed. Na het terugkomen van blessurejaar heeft hij denk ik alleen de wk afstanden en de OS verloren denk ik?
Wel 2 van de belangrijkste, dat dan weer wel.
Inderdaad. Ik ben benieuwd hoe hij zijn afweging gaat maken. Hopelijk gaat hij doorquote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:30 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Na z'n blessurejaar (2010-2011) heeft Kramer ongeveer dezelfde tijden als Bergsma en De Jong gereden. Misschien was hij 2 of 3 seconde sneller, maar als je op 90% presteert en Bergsma presteert beter dan ooit, dan is het op zich logisch dat je het niet redt.
Als je 3 van de 4 jaar niet mee doet welquote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:33 schreef Van_Poppel het volgende:
Laatste WK-titel Kramer op de 10km was trouwens 2009...dat zegt achteraf gezien misschien ook wel veel.
Inderdaad. Kramer is nooit zo oppermachtig op de 10. Ik had vooraf ook wel verwacht dat Kramer zou winnen, maar dacht er echt niet zo makkelijk over als de meesten.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:33 schreef Van_Poppel het volgende:
Laatste WK-titel Kramer op de 10km was trouwens 2009...dat zegt achteraf gezien misschien ook wel veel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |