Correct, waarom zou ik niet blank zijn? Waaruit maak je dat op? Graag een antwoord, zo niet, ben je een grote troll.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 16:41 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
vraag jij nu naar onderbouwing? ho ho, IK stel hier de vragen, bel je advocaat maar
Tja als pedo of terrorist 's nachts rond fietsen is toch niet hun animo...quote:Op dinsdag 18 februari 2014 16:43 schreef Life2.0 het volgende:
TS KON WEL EEN PEDO ZIJN
OF TERRORIST!
omdat je verdacht bentquote:Op dinsdag 18 februari 2014 16:43 schreef betyar het volgende:
[..]
Correct, waarom zou ik niet blank zijn? Waaruit maak je dat op? Graag een antwoord, zo niet, ben je een grote troll.
Ik word nooit aangehouden, TS ziet er gewoon verdacht uit met zijn bontkraag. TS is gewoon een pauper.quote:
stel jij, als verdachte, waarom zou ik jou op je blauwequote:Op dinsdag 18 februari 2014 16:48 schreef betyar het volgende:
[..]
Ik word nooit aangehouden, TS ziet er gewoon verdacht uit met zijn bontkraag. TS is gewoon een pauper.
en nu het art over vorderingenquote:Op dinsdag 18 februari 2014 16:47 schreef JamFlava het volgende:
Een ieder die de leeftijd van veertien jaar heeft bereikt, is verplicht op de eerste vordering van een ambtenaar als bedoeld in artikel 8 van de Politiewet 2012 of artikel 6a van de Wet op de bijzondere opsporingsdiensten, een identiteitsbewijs als bedoeld in artikel 1 ter inzage aan te bieden. Deze verplichting geldt ook indien de vordering wordt gedaan door een toezichthouder.
Kun je nu kappen met trollen?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 16:48 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
stel jij, als verdachte, waarom zou ik jou op je blauweogen geloven?
"Identiteitscontrole alleen met redenquote:Op dinsdag 18 februari 2014 16:47 schreef JamFlava het volgende:
Een ieder die de leeftijd van veertien jaar heeft bereikt, is verplicht op de eerste vordering van een ambtenaar als bedoeld in artikel 8 van de Politiewet 2012 of artikel 6a van de Wet op de bijzondere opsporingsdiensten, een identiteitsbewijs als bedoeld in artikel 1 ter inzage aan te bieden. Deze verplichting geldt ook indien de vordering wordt gedaan door een toezichthouder.
Ik heb blond haar blauwe ogen en geen bond.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 16:48 schreef betyar het volgende:
[..]
Ik word nooit aangehouden, TS ziet er gewoon verdacht uit met zijn bontkraag. TS is gewoon een pauper.
En de reden is dat ze het verdacht vonden dat iemand diep in de nacht rond fietst en niet kan verklaren wat diegene daar aan het doen is.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 16:50 schreef Coen4d het volgende:
[..]
Identiteitscontrole alleen met reden
De identificatieplicht geeft de politie niet de bevoegdheid zonder reden mensen aan te houden om hun identiteit te controleren. Het verzoek om identificatie moet nodig zijn voor de uitvoering van de taken van de politie. Bijvoorbeeld bij verkeerstoezicht, hulpverlening bij een ongeluk of opsporing van strafbare zaken. Toezichthouders hebben dezelfde bevoegdheden als de politie om naar het identiteitsbewijs te vragen. Hieronder staan voorbeelden van situaties waarin een identiteitscontrole kan plaatsvinden:
een auto rijdt 's nachts rond op een industrieterrein;
er vindt op straat of in een café een schietpartij plaats en het is relevant voor het onderzoek om de identiteit van (mogelijke) getuigen vast te stellen;
hangjongeren veroorzaken overlast in de openbare ruimte;
er woedt een brand en de (mogelijke) brandstichter kan zich bevinden tussen de toegestroomde belangstellenden;
bij evenementen als voetbalwedstrijden en demonstraties waarbij rellen ontstaan;
bij onrust of dreigend geweld in uitgaansgebieden en op openbare manifestaties waarbij gevaar van ordeverstoring aanwezig is.
Je weet wat het woord 'voorbeeld' betekend? Het blijft verder zuur en misschien wel een beetje burgertje pesten maar blijkbaar stond oom agent hier in zijn recht.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 16:42 schreef Coen4d het volgende:
Hieronder staan voorbeelden van situaties waarin een identiteitscontrole kan plaatsvinden:
-een auto rijdt 's nachts rond op een industrieterrein;
-er vindt op straat of in een café een schietpartij plaats en het is relevant voor het onderzoek om de identiteit van (mogelijke) getuigen vast te stellen;
-hangjongeren veroorzaken overlast in de openbare ruimte;
-er woedt een brand en de (mogelijke) brandstichter kan zich bevinden tussen de toegestroomde belangstellenden;
- bij evenementen als voetbalwedstrijden en demonstraties waarbij rellen ontstaan;
-bij onrust of dreigend geweld in uitgaansgebieden en op openbare manifestaties waarbij gevaar van ordeverstoring aanwezig is."
Bovenstaande komt van deze link: http://www.rijksoverheid.(...)wijs-en-wanneer.html
Nu zou mijn geval vallen onder de auto op een industrie terrein 's nachts.
Alleen 2 problemen, ik zat niet in een auto op een industrie terrein, het enige wat overeen komt is 's nachts.
Ook dat niet, en ik was ook niet in een pauper buurt, maar in de stad dicht bij het station op een fietspad.quote:
volgende week topic in nwsquote:Op dinsdag 18 februari 2014 16:50 schreef Rekkie het volgende:
Hardlopen 's nachts FTW..... maar dat dan heb ik nooit een ID bij me
Doe ik ook, mevrouw agente heeft als excuus dat er inbrekers zijn. 's Nachts doelloos rondlopen in een wijk waar blijkbaar inbrekers actief zijn is een goede reden om staande gehouden te worden.quote:
Bron?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 16:51 schreef jogy het volgende:
[..]
Je weet wat het woord 'voorbeeld' betekend? Het blijft verder zuur en misschien wel een beetje burgertje pesten maar blijkbaar stond oom agent hier in zijn recht.
NAZI!!!quote:Op dinsdag 18 februari 2014 16:51 schreef Coen4d het volgende:
[..]
Ik heb blond haar blauwe ogen en geen bond.
excuus, geen redequote:Op dinsdag 18 februari 2014 16:52 schreef betyar het volgende:
[..]
Doe ik ook, mevrouw agente heeft als excuus dat er inbrekers zijn. 's Nachts doelloos rondlopen in een wijk waar blijkbaar inbrekers actief zijn is een goede reden om staande gehouden te worden.
Wie geeft een neuk?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 16:51 schreef Coen4d het volgende:
[..]
Ik heb blond haar blauwe ogen en geen bond.
Met andere woorden de agent kan ten aller tijden een reden verzinnen.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 16:51 schreef jogy het volgende:
[..]
Je weet wat het woord 'voorbeeld' betekend? Het blijft verder zuur en misschien wel een beetje burgertje pesten maar blijkbaar stond oom agent hier in zijn recht.
Op zichzelf niets. Maar op de manier waarop TS het formuleert lijkt het alsof hij voor zijn plezier in zijn eentje rondjes aan het fietsen is om 3 uur 's nachts. Dat is wel een beetje vreemd naar mijn inziens.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 16:46 schreef Boy_Zonderman het volgende:
Dat mensen zo verbaasd reageren dat ts zo laat buiten is. Wat is daar zo gek aan eigenlijk?
Dat mag jij vinden.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 16:53 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
excuus, geen rede
dankje voor je trollposts
net zo dat jij mag vinden dat wij nog in afrika leven waar het lokale stamhoofd bepaald wat verdacht is en wie schuldig, buiten die bananenlanden doen wij niet zoquote:
Maar als je het zo ruim mag interpreteren kan je net zo goed in de wet op nemen dat de politie altijd en overal je ID mag vragen.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 16:51 schreef JamFlava het volgende:
[..]
En de reden is dat ze het verdacht vonden dat iemand diep in de nacht rond fietst en niet kan verklaren wat diegene daar aan het doen is.
Lijkt mij dat ze niets fout hebben gedaan.
Daar komt het wel op neer.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 16:53 schreef PKRChamp het volgende:
[..]
Met andere woorden de agent kan ten aller tijden een reden verzinnen.
Hé ik ziet net dat jij een quote van mij in je sig hebt. Wil je wel even netjes mijn naam vermelden?quote:
Maar als je het zo ruim mag interpreteren kan je net zo goed in de wet op nemen dat de politie altijd en overal je ID mag vragen.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 16:51 schreef jogy het volgende:
[..]
Helaas is het aan de reacties te zien wel het geloof wat veel mensen hebben.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 16:55 schreef Coen4d het volgende:
[..]
Maar als je het zo ruim mag interpreteren kan je net zo goed in de wet op nemen dat de politie altijd en overal je ID mag vragen.
Ze heeft niet gezegd dat er daar inbrekers actief zouden zijn.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 16:52 schreef betyar het volgende:
[..]
Doe ik ook, mevrouw agente heeft als excuus dat er inbrekers zijn. 's Nachts doelloos rondlopen in een wijk waar blijkbaar inbrekers actief zijn is een goede reden om staande gehouden te worden.
En daarom heeft TS verstandig gehandeld, ik ben ook uitermate vervelend tegenwoordig als men dit soort nazipraktijken bij mij flikt.quote:
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 16:57 schreef Coen4d het volgende:
[..]
Ze heeft niet gezegd dat er daar inbrekers actief zouden zijn.
Je weet zelf niet eens wat ze heeft gezegd. Wat zit je nou te lullen?quote:Bovenstaand gesprek is niet letterlijk zo gegaan, maar zeker niet heel anders.
Als ik fascistisch zou zijn ja, maar denk niet dat nazi's het konden waarderen om niet je papieren te laten zien...quote:
Zal mijn best doen.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 16:53 schreef Innisdemon het volgende:
Hulde dat je niet zomaar toegegeven hebt aan dat dreigement van arrestatie TS. Ik snap dat je het uiteindelijk wel hebt gedaan, om het risico te vermijden.
In jouw geval zou ik de korpsbeheerder (burgemeester) om tekst en uitleg vragen, en als dat niet voldoende resultaat biedt, ga je door naar de Ombudsman.
Houd je op de hoogte?
Verstandig niet bepaald maar wel goed wat mij betreft.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 16:57 schreef PKRChamp het volgende:
[..]
En daarom heeft TS verstandig gehandeld, ik ben ook uitermate vervelend tegenwoordig als men dit soort nazipraktijken bij mij flikt.
Zo heb ik het niet begrepen, dacht meer dat de ts in de nacht aan het chillen was.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 16:54 schreef NietDoen het volgende:
[..]
Op zichzelf niets. Maar op de manier waarop TS het formuleert lijkt het alsof hij voor zijn plezier in zijn eentje rondjes aan het fietsen is om 3 uur 's nachts. Dat is wel een beetje vreemd naar mijn inziens.
Vreemd, ja.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 16:54 schreef NietDoen het volgende:
[..]
Op zichzelf niets. Maar op de manier waarop TS het formuleert lijkt het alsof hij voor zijn plezier in zijn eentje rondjes aan het fietsen is om 3 uur 's nachts. Dat is wel een beetje vreemd naar mijn inziens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |