I see what you're doing!.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 16:19 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
hoezo? het werkt één kant op; jij levert, ik eis, jij hebt niets te willen, jij rechteloze verdachte
Ja ik ben een beetje bijdehand, wat is daar erg aan?quote:
Een alcoholcontrole is iets heel anders dan willekeurig iemand aanhouden en hem te vragen naar zijn legitimatie.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 16:23 schreef betyar het volgende:
[..]
Als je zo gaat beredeneren......
Wat is er fatsoenlijk aan om mij aan te houden voor een alcoholcontrole, ik rij niet als ik alcohol op heb. Dat anderen dat doen heb ik niks mee te maken! Schandalig dat de politie mij wil controleren en ook nog eens mijn rijbewijs, kentekenbewijs wil zien. Belachelijk!
Mag ik je ID zien?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 16:23 schreef Coen4d het volgende:
[..]
Ik deed niet moeilijk, dat deed de agente.
Ik was niet de gene die acties ondernam.
Hmm een gedegen argument, maar is dit niet strak vast gelegd in de wet?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 16:23 schreef betyar het volgende:
[..]
Als je zo gaat beredeneren......
Wat is er fatsoenlijk aan om mij aan te houden voor een alcoholcontrole, ik rij niet als ik alcohol op heb. Dat anderen dat doen heb ik niks mee te maken! Schandalig dat de politie mij wil controleren en ook nog eens mijn rijbewijs, kentekenbewijs wil zien. Belachelijk!
ik ben in burger, dit de tweede vordering, hierna ga meequote:Op dinsdag 18 februari 2014 16:23 schreef Just_some_random_dude het volgende:
[..]
I see what you're doing!.
maare als jij als agent (dus met uniform en al) mij om mijn id vraagt laat ik het je wel zien...
Is geen actieve daad.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 16:25 schreef betyar het volgende:
[..]
Mag ik je ID zien?
- Nee.
Geef godverdomme dat ding af en wens de agente een prettige nacht verder.
je mag geen zaken afgeven die niet van jou zijn waar je toch verantwoordelijk voor blijftquote:Op dinsdag 18 februari 2014 16:25 schreef betyar het volgende:
[..]
Mag ik je ID zien?
- Nee.
Geef godverdomme dat ding af en wens de agente een prettige nacht verder.
Wallah, a mattie je denkt hier je bent kk stoer a sahbi.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 16:27 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
ik ben in burger, dit de tweede vordering, hierna ga mee
ik vind het verdacht dat jij zoiets simpels verdacht vind, wat doe jij buiten dat dat zo verdacht is?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 16:28 schreef remlof het volgende:
Waarom sta je dan ook om 3 uur 's nachts doordeweeks zomaar ergens buiten?
Dat op zich vind ik al verdacht genoeg en reden om je legitimatie te vragen.
Omdat de nacht zonder mensen op straat mooi, rustgevend en interessant is in mijn mening.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 16:28 schreef remlof het volgende:
PATS nach stafkampf jijquote:Op dinsdag 18 februari 2014 16:28 schreef Just_some_random_dude het volgende:
[..]
Wallah, a mattie je denkt hier je bent kk stoer a sahbi.
heb jij id bij je g?
Weet je wat nog veel verdachter is, dat je te pas en te onpas naar je legitimatie word gevraagd.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 16:28 schreef remlof het volgende:
ja, dat autorijden geen recht is, en buiten fietsen dit wel isquote:Op dinsdag 18 februari 2014 16:26 schreef Coen4d het volgende:
[..]
Hmm een gedegen argument, maar is dit niet strak vast gelegd in de wet?
ah zo kwam je zusje aan hivquote:Op dinsdag 18 februari 2014 16:30 schreef Just_some_random_dude het volgende:
[..]
Kanker tabon racist, ik neuk jou de moeder
Als ik mij al op dat tijdstip buiten bevind ben ik onderweg naar huis toe.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 16:29 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
ik vind het verdacht dat jij zoiets simpels verdacht vind, wat doe jij buiten dat dat zo verdacht is?
dat moet ik even aan mijn volksvertegenwoordiger vragenquote:Op dinsdag 18 februari 2014 16:29 schreef PKRChamp het volgende:
[..]
Weet je wat nog veel verdachter is, dat je te pas en te onpas naar je legitimatie word gevraagd.
Leven wij in een totalitaire politiestaat?
Elke agent mag ten alle tijden mijn legitimatie zien, geen probleem.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 16:29 schreef PKRChamp het volgende:
[..]
Weet je wat nog veel verdachter is, dat je te pas en te onpas naar je legitimatie word gevraagd.
Leven wij in een totalitaire politiestaat?
dat is verdacht, ben je inbreker? drugsdealer? heb je een lijk verstopt?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 16:31 schreef remlof het volgende:
[..]
Als ik mij al op dat tijdstip buiten bevind ben ik onderweg naar huis toe.
van jou, van de wet nietquote:Op dinsdag 18 februari 2014 16:32 schreef remlof het volgende:
[..]
Elke agent mag ten alle tijden mijn legitimatie zien, geen probleem.
Ze kunnen aan m'n gsm toch al zien waar ik ben
Ok, hier, alstublieft.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 16:32 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
dat is verdacht, ben je inbreker? drugsdealer? heb je een lijk verstopt?
AUSWEIS! NURRR
ah ik had al zon zure nasmaakquote:Op dinsdag 18 februari 2014 16:31 schreef Just_some_random_dude het volgende:
[..]
Jij kan niet op tegen de mocro flavour he?
De agente zegt:"Omdat er s'avonds inbrekers zijn."quote:Op dinsdag 18 februari 2014 16:25 schreef PKRChamp het volgende:
[..]
Een alcoholcontrole is iets heel anders dan willekeurig iemand aanhouden en hem te vragen naar zijn legitimatie.
Er is totaal geen reden om iemand willekeurig aan te houden puur zodat die persoon zich moet legitimeren, buiten het feit dat het geen enkel doel dient is het ook nog eens illegaal.
overdag ookquote:Op dinsdag 18 februari 2014 16:33 schreef betyar het volgende:
[..]
De agente zegt:"Omdat er s'avonds inbrekers zijn."
Een prima reden om een id te vragen aan een rondhangend figuur.
Ik ben een nacht mens.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 16:31 schreef arjan1112 het volgende:
Wie gaat er nou om 3.30 fietsen? Heb je psychische problemen ? Ga de volgende keer gewoon om half 9 zou ik zeggen
Dooddoener.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 16:34 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
overdag ook
prima reden om iedere verdachte turk of marokkkaan op te pakken, snachts of overdag, alles voor de veiligheid
Zolang dat niet in de wet staat hoeft niet iedereen dat geen probleem te vinden.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 16:32 schreef remlof het volgende:
[..]
Elke agent mag ten alle tijden mijn legitimatie zien, geen probleem.
Ze kunnen aan m'n gsm toch al zien waar ik ben
Nee, zo lul je een banaan nog recht.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 16:35 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
oh sorry, kwam die verdenking jou niet goed uit? sorry hoor________________
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 16:34 schreef Coen4d het volgende:
[..]
Ik ben een nacht mens.
Waarom moet ik mij conformeren aan tijden?
was je maar blank hequote:Op dinsdag 18 februari 2014 16:36 schreef betyar het volgende:
[..]
Nee, zo lul je een banaan nog recht.
en wederom is de regel die in de wet stelt dat er niet zonder reden om id gevraagd mag worden overbodig, want als dat een argument voor is dan zijn er geen argumenten tegen meer mogenlijk en welke situatie dan ook.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 16:33 schreef betyar het volgende:
[..]
De agente zegt:"Omdat er s'avonds inbrekers zijn."
Een prima reden om een id te vragen aan een rondhangend figuur.
verdachte uitspraak die je daar zo doet, laat je id eens zien vlegel, het schijnt dat er bij ts in kan worden gebroken!quote:Op dinsdag 18 februari 2014 16:38 schreef betyar het volgende:
En als er bij TS wordt ingebroken opent ie een topic dat de politie zijn werk niet doet.
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 16:34 schreef Coen4d het volgende:
[..]
Ik ben een nacht mens.
Waarom moet ik mij conformeren aan tijden?
En onder een regenboog ligt misschien wel een gouden pot.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 16:38 schreef betyar het volgende:
En als er bij TS wordt ingebroken opent ie een topic dat de politie zijn werk niet doet.
Gedraag je daar dan ook niet naar.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 16:24 schreef Coen4d het volgende:
[..]
Ja ik ben een beetje bijdehand, wat is daar erg aan?
Nee ik ben geen puber meer.
vreemde koppen boven het maaiveld, dat moeten wij niet willen, den nederlander moet om 6 uur eten en om kwart over 9 naar bed, orde en veiligheid!quote:
Als jij je begeeft in een wijk waar wordt ingebroken "Omdat er s'avonds inbrekers zijn." Hoewel je zelf al oppert dat je niet precies weet hoe het gesprek ging zal het antwoord wel iets genuanceerder liggen.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 16:38 schreef Coen4d het volgende:
[..]
en wederom is de regel die in de wet stelt dat er niet zonder reden om id gevraagd mag worden overbodig, want als dat een argument voor is dan zijn er geen argumenten tegen meer mogenlijk en welke situatie dan ook.
vraag jij nu naar onderbouwing? ho ho, IK stel hier de vragen, bel je advocaat maarquote:Op dinsdag 18 februari 2014 16:38 schreef betyar het volgende:
[..]
Kan me niet herinneren dat ik een gekleurde huid heb, hoe kom je er eigenlijk bij?
Dus ik moet maar in het keurslijf lopen?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 16:40 schreef Catatafish het volgende:
[..]
Gedraag je daar dan ook niet naar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |