SPOILER: Uitslag Vancouver 2010Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Uitslag WK Afstanden 2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Uitslag OKTOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.![]()
Olumpisch diploma[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
Hallo
#TeamVicky
#TeamGerrie
Op dinsdag 10 juni 2014 18:23 schreef Flippiee het volgende:
AF_ is een schatje.![]()
BBC: Nederlandse schaatsers zouden hun gouden medailles inruilen voor Elfstedentocht.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.![]()
Als je tocht wint, denk ik wel.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:16 schreef SuperHarregarre het volgende:
BBC: Nederlandse schaatsers zouden hun gouden medailles inruilen voor Elfstedentocht.leven zoals het leven is![]()
Niet rullevant in een live topic.quote:Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Is toch zo.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:16 schreef SuperHarregarre het volgende:
BBC: Nederlandse schaatsers zouden hun gouden medailles inruilen voor Elfstedentocht.![]()
Presentquote:
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.![]()
Elfstedenkruisje geeft wel meer blijk van bazigheid dan olympisch goud hoorquote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:16 schreef SuperHarregarre het volgende:
BBC: Nederlandse schaatsers zouden hun gouden medailles inruilen voor Elfstedentocht.
-XOXO-![]()
Dobbin loopt uit.You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024![]()
En dat het drie weken zou moeten vriezen.Dat is sowieso niet waar.
Laat het Ritsma maar niet horenquote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:16 schreef SuperHarregarre het volgende:
BBC: Nederlandse schaatsers zouden hun gouden medailles inruilen voor Elfstedentocht.Op donderdag 21 mei 2015 19:22 schreef Vasion het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
Op zondag 7 december 2014 22:59 schreef GGMM het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.![]()
Ik word echt met de minuut zieker..[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:16 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Elfstedenkruisje geeft wel meer blijk van bazigheid dan olympisch goud hoor![]()
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:17 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik word door VBL gedwongen mee te kijken. Dus dan doe ik dat maar.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Alleen als het ook nog keihard sneeuwt.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:16 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Elfstedenkruisje geeft wel meer blijk van bazigheid dan olympisch goud hoor
Genieten deze afstandPremier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]![]()
Vino komt ook uit Petropavlovsk, maar die hebben we niet gezien op schaatsen.<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>![]()
Wat loopt die commentator nou te bazelen over die drie duizendste en die transponder, tijd wordt bepaald op basis van een foto, niet van transponder![]()
Of als het ijs wegsmeltquote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:17 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Alleen als het ook nog keihard sneeuwt.Op donderdag 21 mei 2015 19:22 schreef Vasion het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
Op zondag 7 december 2014 22:59 schreef GGMM het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.![]()
Gedwongen, ja hoorquote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:17 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik word door VBL gedwongen mee te kijken. Dus dan doe ik dat maar.Schaatsen
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |