SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.www.ikwerkindesupermarkt.nl
www.supermarkt.nl
www.werkenindesupermarkt.nl
www.vakcentrum.nl
Maak een nieuw topic aan door rechts onderaan deze pagina te klikken op 'nieuw topic'. De OP is hier te vinden.
Denk na voor je iets zegt! Het kan zijn dat het concurrentie gevoelige informatie betreft.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 18-02-2014 14:07:04 ]
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 10:50 schreef d4v1d het volgende:
Ja, fruit moet eigenlijk met een kleine letter hier.. maar ik vond het zo wel leuk staan
quote:Restanten gouden veters gratis uitdelen
De actie waarbij klanten gouden veters konden krijgen bij aankoop van bepaalde aanbiedingen met producten van Procter & Gamble is voorbij. Eventuele restanten mogen gratis (zonder scanning) worden uitgedeeld aan klanten.
Mag ik je aanraken?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 11:02 schreef wolfrolf het volgende:
ik doe tegenwoordig boodschappen bij jumbo en nu kon ik een nieuwe tv betalen
#yolo
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 11:24 schreef Schuimpjes het volgende:
http://www.rtlnieuws.nl/n(...)rechtse-albert-heijn
Gilbert Isabella
PvdA
Overduidelijk weer verkiezingstijd
Jij gaat niet alleen kijken, je gaat meedoen.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 11:25 schreef d4v1d het volgende:
[..]![]()
Als dat er echt komt ga ik wel ff kijken[ afbeelding ]
Ja me eigen kussen zekerquote:Op dinsdag 18 februari 2014 11:26 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Jij gaat niet alleen kijken, je gaat meedoen.
Ik heb daar eigenlijk nog amper KPK's gezien..quote:Op dinsdag 18 februari 2014 11:27 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Nee, die caissiere met kpk achter kassa 4 natuurlijk
Dan zoen je die chick die in het groenteconserven pad staat?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 11:27 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik heb daar eigenlijk nog amper KPK's gezien..
(En nee, ik kom daar niet alleen in de avond.)
Er werken daar 78+ nationaliteiten(vooral donker-getint / marokaans) .. ik wil niet racistisch klinken, maar die vind ik niet heel aantrekelijkquote:Op dinsdag 18 februari 2014 11:28 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Dan zoen je die chick die in het groenteconserven pad staat?
Van die 78+ zit er toch wel één Nederlander bij? En anders zoen je een Nederlandse klant.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 11:29 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Er werken daar 78+ nationaliteiten(vooral donker-getint / marokaans) .. ik wil niet racistisch klinken, maar die vind ik niet heel aantrekelijk
Ja maarquote:Op dinsdag 18 februari 2014 11:29 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Van die 78+ zit er toch wel één Nederlander bij? En anders zoen je een Nederlandse klant.
Popcorn is presentquote:Op dinsdag 18 februari 2014 11:29 schreef d4v1d het volgende:
inb4: nieuwe rel door de post hierboven.
Ik vind die nieuwe bonusgrid zo lelijkquote:Blanco Bonuskaarten voor lokaal printen
De blanco Bonusschapkaarten, formaten 75x88 en 150x88 zijn uit voorraad op het DC. De nieuwe voorraad, met het nieuwe bonusgrid, is vanaf week 11 weer bestelbaar via de reguliere weg.
In de Communicatiecontainer van week 10 ontvang je alvast onbesteld een pakket met blanco kaartjes van beide formaten.
Afzender: Marketing Actiecommunicatie
Inderdaad, gelukkig heb ik laatst een hele stapel van de oude besteldquote:Op dinsdag 18 februari 2014 11:58 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Ik vind die nieuwe bonusgrid zo lelijk
3 tot 4 dagen aan het werk op m'n HBO schooltje, vanaf april de studie zelf afmaken. Nogal wat tegenslagen meegemaakt de afgelopen 2 jaar waardoor alles vertraagd is. Nog 2 stages en dan heb ik m'n diploma binnen.quote:
Hij heeft een all-in loon. Zijn vakantie-uren worden daardoor periodiek uitbetaald met zijn salaris. Hij kan dus in overleg zo veel of zo weinig vakantie opnemen als hij wilt. Alleen de vakantie die hij opneemt krijgt hij niet doorbetaald (want hij heeft dat geld al ontvangen...)quote:Op dinsdag 18 februari 2014 12:46 schreef Gladif het volgende:
M'n broer is TL VK met een 8 uur contract. Hoeveel vakantiedagen heeft die kerel?
Die laatste twee klanken doen me aan zanger rinus denken.. (waarom?quote:
Nee, maar ik hoorde dat jij wel even met Romana op de scooter magquote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:04 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Die laatste twee klanken doen me aan zanger rinus denken.. (waarom?) Heeft die gast al een carnavalsnummer?
-edit- voorspelbaarquote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:05 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Nee, maar ik hoorde dat jij wel even met Romana op de scooter mag
Duurt nog wel ff voordat ze bij ons op zijn. Had nulletje teveel gedaan.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 11:58 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Ik vind die nieuwe bonusgrid zo lelijk
Geen idee wat er in mijn (nieuwe) filiaal aan printvellen ligt. Morgen maar eens op onderzoek uit. Moet in ieder geval genoeg hebben om 3 weken door te komen. Daarna maar die andere bonuskaarten gaan gebruiken, aangezien twee verschillende stijlen nou ook niet om aan te zien is.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:29 schreef einschtein het volgende:
[..]
Duurt nog wel ff voordat ze bij ons op zijn. Had nulletje teveel gedaan.
Hey die komt me bekend voorquote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:43 schreef exelletor het volgende:
Waar sommige mensen zich toch druk over maken...
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 18-02-2014 16:35:52 ]
Het blijft geen logische stapelvolgorde...quote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:43 schreef exelletor het volgende:
Waar sommige mensen zich toch druk over maken...
[ afbeelding ]
Je(in jouw geval je ouders, want <18) kan toch je belastingaangifte doen?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 17:10 schreef d4v1d het volgende:
Waar dien ik een klacht in dat ik mijn ¤1 betaalde belasting niet kan terugvragen? Oplichters.
Ik snap ook niet waarom de vulling van bier en chips op een kar zit...quote:Op dinsdag 18 februari 2014 17:05 schreef einschtein het volgende:
Het blijft geen logische stapelvolgorde...
Dat klopt, maar als het bedrag dat je terugkrijgt lager is dan ¤25 wordt het niet terugbetaald.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 17:21 schreef exelletor het volgende:
[..]
Je(in jouw geval je ouders, want <18) kan toch je belastingaangifte doen?
Onder een X bedrag krijg je sowieso niets terug. Ik dacht dat het 15 euro is ofzo.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 17:21 schreef exelletor het volgende:
[..]
Je(in jouw geval je ouders, want <18) kan toch je belastingaangifte doen?
Bij ons staan ze in het zelfde pad, waardoor je bier en chips dus op dezelfde kar zou kunnen stapelen. Ik zet ze liever op aparte karren, omdat het gewoon netter staat. Ook zet ik kratten bier, blikken bier en frisdrank zo veel mogelijk op aparte karren. Overzicht is bij mij het belangrijkst.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 17:22 schreef exelletor het volgende:
[..]
Ik snap ook niet waarom de vulling van bier en chips op een kar zit...
¤14 stond er hier.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 17:22 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Dat klopt, maar als het bedrag dat je terugkrijgt lager is dan ¤25 wordt het niet terugbetaald.
Andersom ook niet, trouwens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |