quote:Op donderdag 20 februari 2014 11:20 schreef VerdachtParkietje het volgende:
Gaan we vandaag nog spelen?
Van de testversiequote:
klopt hij kan psychic moves leren maar beedrill is meer baasquote:Op donderdag 20 februari 2014 16:22 schreef sirdanilot het volgende:
Butterfree is nog niet eens zo'n nutteloze pokemon. Volgens mij kan hij Psychic leren. Wel baas als je alles doodmaakt met een butterfree
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 22:00 schreef Faux. het volgende:
we gaan verhuizen van server... maar er is nog geen nieuwe server. Dus ik ben nog zoekende. Stay tuned
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 22:00 schreef Faux. het volgende:
we gaan verhuizen van server... maar er is nog geen nieuwe server. Dus ik ben nog zoekende. Stay tuned
Ik wil wel hosten voor niks,,quote:Op vrijdag 21 februari 2014 22:00 schreef Faux. het volgende:
Top. DM me.quote:
Vrijwel elke andere psychic user is beter, behalve misschien venomoth.quote:Op donderdag 20 februari 2014 16:22 schreef sirdanilot het volgende:
Butterfree is nog niet eens zo'n nutteloze pokemon. Volgens mij kan hij Psychic leren. Wel baas als je alles doodmaakt met een butterfree
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |