SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 19 februari 2014 19:24 schreef HPLC het volgende:
trouwens, waarom is pikachu's sterkste aanval wegOmdat ik een mongool benSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Beter hebben jullie in mijn afwezigheid wel die eerste badge gehaald. Anders ben ik teleurgesteld.
Nee, wat wil je met 2 keer een slappe pidgey en een metapod zonder aanvalquote:Op woensdag 19 februari 2014 19:58 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Omdat ik een mongool ben.
Beter hebben jullie in mijn afwezigheid wel die eerste badge gehaald. Anders ben ik teleurgesteld.
Godverdomme. Als ie weer online is moeten we minstens een Rattata vangen en die Metapod laten evolueren.quote:Op woensdag 19 februari 2014 20:01 schreef HPLC het volgende:
[..]
Nee, wat wil je met 2 keer een slappe pidgey en een metapod zonder aanval
Daar moet je dan een butterfree met confusion voor hebben of een nidoran met double kickquote:Op woensdag 19 februari 2014 20:13 schreef icebliss het volgende:
Één pidgey en Metapod droppen, Rattata, Caterpie en Nidoran vangen en dan naar Brock.
In yellow leert een Butterfree direct Confusion.quote:Op woensdag 19 februari 2014 20:11 schreef sirdanilot het volgende:
Metapod leert niks. Ook als hij evolueert blijft hij alleen harden kunnen. Pas na heel veel levels leert hij dingen als stun spore of zo.
Beter vangen we een nidoran in het stukje gras boven het bos. Nidorans zijn goed.
ik ga proberen of ie morgen de hele dag aan kan staanquote:Op woensdag 19 februari 2014 20:29 schreef chucky1987 het volgende:
zijn jullie inmiddels weer bezig ?
Oke top blijft de oude link om mee te spieken werken ? Zo nu en dan kan ik op me werk ook wel kijken als het mee zitquote:Op woensdag 19 februari 2014 21:20 schreef Faux. het volgende:
[..]
ik ga proberen of ie morgen de hele dag aan kan staan
yeaquote:Op woensdag 19 februari 2014 21:21 schreef chucky1987 het volgende:
[..]
Oke top blijft de oude link om mee te spieken werken ? Zo nu en dan kan ik op me werk ook wel kijken als het mee zit
Oke topquote:Op woensdag 19 februari 2014 21:23 schreef Faux. het volgende:
[..]
yeatenzij ik een betere server vind
beautifly! <3quote:Op woensdag 19 februari 2014 20:02 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Godverdomme. Als ie weer online is moeten we minstens een Rattata vangen en die Metapod laten evolueren.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |