quote:Op dinsdag 18 februari 2014 10:38 schreef goed_volk het volgende:
Heb ooit iemand geholpen met een verhuizing die bij onze binnenkomst de woorden sprak: "Zo, zal ik maar eens dozen gaan halen of zo?"
Zorg dus dat al je inpakmateriaal, tape, dekens, etc klaar staan voor gebruik.
Dat heb ik ook eens meegemaakt idd. Alles stond nog gewoon in de woonkamer, de pannen nog op het gasfornuis en de koelkast was nog gevuld.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 10:38 schreef goed_volk het volgende:
Heb ooit iemand geholpen met een verhuizing die bij onze binnenkomst de woorden sprak: "Zo, zal ik maar eens dozen gaan halen of zo?"
Zorg dus dat al je inpakmateriaal, tape, dekens, etc klaar staan voor gebruik.
Waar was dat? Misschien wel dezelfde verhuizingquote:Op dinsdag 18 februari 2014 10:46 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Dat heb ik ook eens meegemaakt idd. Alles stond nog gewoon in de woonkamer, de pannen nog op het gasfornuis en de koelkast was nog gevuld.
Ook een keer gehad. Ben toen dus gewoon naar huis gereden en heb t gehuurde karretje weer terug naar de BP gebracht (Kreeg notabene mn geld terug omdat ik 'm maar 10 minuten in bezit hadquote:Op dinsdag 18 februari 2014 10:46 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Dat heb ik ook eens meegemaakt idd. Alles stond nog gewoon in de woonkamer, de pannen nog op het gasfornuis en de koelkast was nog gevuld.
Je typt alsof je een verstandelijke beperking hebt.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 10:46 schreef basvandalen het volgende:
ik vindt het altijd erg fijn
dat er een overal klaarligt (laatst had ik er zelfs 1 met mijn naam erop, was erg leuk)
soepje in de middag en avond eten.
en aan het eind gewoon uit eten
ook dat als er materiaal gehaald moet worden ik dat niet zelf hoef te doen
Als je al blij wordt van een overal met je naam er op.....quote:Op dinsdag 18 februari 2014 10:50 schreef Platina het volgende:
[..]
Je typt alsof je een verstandelijke beperking hebt.
En dan wel normale dozen en geen fucking bananendozenquote:Op dinsdag 18 februari 2014 10:41 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ja, alles moet al in dozen zitten zodat het gewoon alleen verplaatst hoeft te worden.
Buiten het feit dat ik het even snel getypt had.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 10:50 schreef Platina het volgende:
[..]
Je typt alsof je een verstandelijke beperking hebt.
Er is geen probleem hoor. Ik ventileer alleen mijn gedachten over jouw manier van typen.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 11:18 schreef basvandalen het volgende:
[..]
Buiten het feit dat ik het even snel getypt had.
Dat er dus geen leestekens en dergelijke instaan.
Wat is precies het probleem?
Mijn excuses voor mijn mbo schrijfstijl.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 11:21 schreef Platina het volgende:
[..]
Er is geen probleem hoor. Ik ventileer alleen mijn gedachten over jouw manier van typen.
Haha, dat heb ik ook eens meegemaakt, maar er bleken zoveel mensen opgetrommeld te zijn dat nog voor de lunch de boel al over was en het nieuwe huis weer vrijwel helemaal was ingerichtquote:Op dinsdag 18 februari 2014 10:46 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Dat je niet de moeite neemt om fatsoenlijke zinnen te maken.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 11:18 schreef basvandalen het volgende:
[..]
Buiten het feit dat ik het even snel getypt had.
Dat er dus geen leestekens en dergelijke instaan.
Wat is precies het probleem?
chagrijnquote:Op dinsdag 18 februari 2014 11:23 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Dat je niet de moeite neemt om fatsoenlijke zinnen te maken.
Iets met netiquette enzo.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |