SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 49% gewijzigd door Speedball op 18-02-2014 09:07:16 ]
Da's toch achter? Of openbaar vanmiddag?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 11:55 schreef martend het volgende:
13:00 Uur is de nominatie Ruud/Emil/Vanass in de keuken
Pizza!quote:Op dinsdag 18 februari 2014 11:57 schreef martend het volgende:
* martend Gaat dan maar even snel boodschappen halen, nomineren, schaatsen, totaal geen tijd om de boodschappen vanmiddag te doen![]()
![]()
Italiaanse bol uit de oven met salami, groene pepers (uit zuur), mozzarella, ui ringen,kappertjes en tomaat.quote:
Ja zeker. Ik ben benieuwdquote:
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 18:48 schreef Pearlbitch het volgende:
OMG... Op je knieën gaan om een lamlul als Ruud de Wild over te halen om te willen komen
Ach genoeg kut hier hoorquote:
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 18:58 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Zit er al een paar keer naar te kijken maar vanwaar eigenlijk je Nina Hagen onderschrift?
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 19:04 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Nee. Ja. Ik weet niet. Laat me met rust ik zit in een rollerkooster
Dan zijn we weer kloosquote:Op dinsdag 18 februari 2014 19:06 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Uhhh nee niet zo'n rollerkooster
Je lijkt Hakim welquote:
Ik had al een zooi mails verwacht van fokkers maar ze is safe hier, wel lachen en grappig.quote:
Topic waar email-adress in het plaatje staat. staat in het vorige topic en was al erg vroeg gesloten vanochtendquote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik had al een zooi mails verwacht van fokkers maar ze is safe hier, wel lachen en grappig.
Ahh beterquote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Topic waar email-adress in het plaatje staat. staat in het vorige topic en was al erg vroeg gesloten vanochtend
Als het goed is hangen er wel borden in de buurt van winkels waar alle politieke partijen opstaan ivm gemeenteraad. Hang daar een poster opquote:Op dinsdag 18 februari 2014 19:02 schreef liesje1979 het volgende:
Nog geen mail en 2 van de 3 briefjes waren weggehaald.
Ik ben even naar Slow Chat gegaan omdat ik weet dat je nog geen DM kan sturen.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:53 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Whehe, heb de boeken al lang gelezen
(wanneer heeft 'die grote kut' de volgende nou eens klaar!)
Snap nog steeds niet dat emil laura naar binnen haalde
Lies heeft wel zo´n pret bekquote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:38 schreef Speedball het volgende:
[..]
3x edit roepen en ze komt heur
[ afbeelding ]
Nee, maar toen ik er langs fietste vandaag waren er dus posters weg.quote:
Niet hier in de buurt maar wel lantarenpalen nog.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:36 schreef Speedball het volgende:
[..]
Als het goed is hangen er wel borden in de buurt van winkels waar alle politieke partijen opstaan ivm gemeenteraad. Hang daar een poster op
Welquote:
Ik heb net alle boeken uit.. achter elkaar gelezen.. en nu duurt het nog wel een tijdje voor er een nieuw deel uit komt volgens mijquote:
Ik mis burning crusade.quote:Op woensdag 19 februari 2014 00:50 schreef mootie het volgende:
Ik zie nu de OP pas.![]()
Dat mis ik echt, de toffe OPs die we hadden tijdens DGK. Nu is het racen om te openen, kwak er maar een TT boven en klaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |