SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 49% gewijzigd door Speedball op 18-02-2014 09:07:16 ]
Da's toch achter? Of openbaar vanmiddag?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 11:55 schreef martend het volgende:
13:00 Uur is de nominatie Ruud/Emil/Vanass in de keuken
Pizza!quote:Op dinsdag 18 februari 2014 11:57 schreef martend het volgende:
* martend Gaat dan maar even snel boodschappen halen, nomineren, schaatsen, totaal geen tijd om de boodschappen vanmiddag te doen![]()
![]()
Italiaanse bol uit de oven met salami, groene pepers (uit zuur), mozzarella, ui ringen,kappertjes en tomaat.quote:
Ja zeker. Ik ben benieuwdquote:
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 18:48 schreef Pearlbitch het volgende:
OMG... Op je knieën gaan om een lamlul als Ruud de Wild over te halen om te willen komen
Ach genoeg kut hier hoorquote:
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 18:58 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Zit er al een paar keer naar te kijken maar vanwaar eigenlijk je Nina Hagen onderschrift?
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 19:04 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Nee. Ja. Ik weet niet. Laat me met rust ik zit in een rollerkooster
Dan zijn we weer kloosquote:Op dinsdag 18 februari 2014 19:06 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Uhhh nee niet zo'n rollerkooster
Je lijkt Hakim welquote:
Ik had al een zooi mails verwacht van fokkers maar ze is safe hier, wel lachen en grappig.quote:
Topic waar email-adress in het plaatje staat. staat in het vorige topic en was al erg vroeg gesloten vanochtendquote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik had al een zooi mails verwacht van fokkers maar ze is safe hier, wel lachen en grappig.
Ahh beterquote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Topic waar email-adress in het plaatje staat. staat in het vorige topic en was al erg vroeg gesloten vanochtend
Als het goed is hangen er wel borden in de buurt van winkels waar alle politieke partijen opstaan ivm gemeenteraad. Hang daar een poster opquote:Op dinsdag 18 februari 2014 19:02 schreef liesje1979 het volgende:
Nog geen mail en 2 van de 3 briefjes waren weggehaald.
Ik ben even naar Slow Chat gegaan omdat ik weet dat je nog geen DM kan sturen.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:53 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Whehe, heb de boeken al lang gelezen
(wanneer heeft 'die grote kut' de volgende nou eens klaar!)
Snap nog steeds niet dat emil laura naar binnen haalde
Lies heeft wel zo´n pret bekquote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:38 schreef Speedball het volgende:
[..]
3x edit roepen en ze komt heur
[ afbeelding ]
Nee, maar toen ik er langs fietste vandaag waren er dus posters weg.quote:
Niet hier in de buurt maar wel lantarenpalen nog.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:36 schreef Speedball het volgende:
[..]
Als het goed is hangen er wel borden in de buurt van winkels waar alle politieke partijen opstaan ivm gemeenteraad. Hang daar een poster op
Welquote:
Ik heb net alle boeken uit.. achter elkaar gelezen.. en nu duurt het nog wel een tijdje voor er een nieuw deel uit komt volgens mijquote:
Ik mis burning crusade.quote:Op woensdag 19 februari 2014 00:50 schreef mootie het volgende:
Ik zie nu de OP pas.![]()
Dat mis ik echt, de toffe OPs die we hadden tijdens DGK. Nu is het racen om te openen, kwak er maar een TT boven en klaar.
Ze hadden ook zelf wat kunnen knutselen.. fotograferen en dat dan verzendenquote:Op woensdag 19 februari 2014 01:42 schreef Joezi het volgende:
[..]
Weer bewijs dat de regie ze niet zo heel goed mee helpt.
quote:Op woensdag 19 februari 2014 01:43 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Kan ik daar ook klagen over de soundlock op alle 4 de streams?
Bij deze!quote:
De OP hield mij eigenlijk weg...quote:
Vergunningen hebben ze daar binnen twee dagen. Ik vind de dixies ook een goed plan..quote:Op woensdag 19 februari 2014 01:42 schreef Tayu het volgende:
[..]
Toiletten zijn gemakkelijk op te lossen dmv Dixi's, maar een ventilatiesysteem leg je niet zomaar even aan. Als je dat helemaal zelf gaat bouwen, ben je op zijn minst ¤ 4000.- aan matereaalkosten kwijt, en dan het werk zelf nog in uren. Het is nogal een klus.
En pas dan kun je een vergunning gaan aanvragen, voor die vergunning ook is vergeven ben je weken (maanden) verder.
Een ventilatiesysteem is geen ventilatorquote:Op woensdag 19 februari 2014 01:46 schreef Dottey het volgende:
[..]
Vergunningen hebben ze daar binnen twee dagen. Ik vind de dixies ook een goed plan..
Zouden ze met de markt ook moeten doen.
Een ventilator kost geen drol bij HB!![]()
vrij-plaats? Is dat iets als in de prachtige flyer van Utopia?quote:
Nee, dat is een sociaal cultureel centrum, waar veel aandacht is voor activisme, etc.quote:Op woensdag 19 februari 2014 01:47 schreef Dottey het volgende:
[..]
vrij-plaats? Is dat iets als in de prachtige flyer van Utopia?
ja, maar daar is alles anders!quote:Op woensdag 19 februari 2014 01:47 schreef Tayu het volgende:
[..]
Een ventilatiesysteem is geen ventilator
Ook compleet gemist, niet meer gewend om naar te kijken.quote:Op woensdag 19 februari 2014 00:50 schreef mootie het volgende:
Ik zie nu de OP pas.![]()
Dat mis ik echt, de toffe OPs die we hadden tijdens DGK. Nu is het racen om te openen, kwak er maar een TT boven en klaar.
activisme?quote:Op woensdag 19 februari 2014 01:48 schreef Tayu het volgende:
[..]
Nee, dat is een sociaal cultureel centrum, waar veel aandacht is voor activisme, etc.
Gewoon de stofzuiger aanzettenquote:Op woensdag 19 februari 2014 01:48 schreef Dottey het volgende:
[..]
ja, maar daar is alles anders!
Er is vast wel een tweede hands afzuigsysteem op MP
zoietsquote:
euhm....quote:Op woensdag 19 februari 2014 01:50 schreef liesje1979 het volgende:
Vanavond de 2 missende posters vervangen. Met ducktape. Ik houd jullie op de hoogte.
eigenlijk doelde ik op "meer uitleg graag"quote:
Gezocht en gevonden!quote:Op woensdag 19 februari 2014 01:54 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Bijna de laatste post van het vorige topic.
Ok. Ik werk in een organisatie die zich inzet voor allerlei zaken. Zo hebben wij de allereerste Weggeefwinkel van Nederland opgericht (heeft veel navolging gekregen, er zijn nu vele weggeefwinkels verspreid door heel Nederland). Wij hebben een biologisch en veganistisch restaurant, een bar, we verzorgen vele evenementen die te maken hebben met bewust biologisch en/of veganistisch en duurzaam leven, maar buiten dat hebben we ook altijd een spannend programma met vele dj's en bands op allerlei vlak, cabaret, en vooral ook zijn we politiek actief met initiatieven als bijvoorbeeld Doorbraak en de Fabel van de Illegaal. Dat laatste zijn dan onze activiteiten mbt het activisme. Vroeger deden we ook nog andere dingen die nu niet meer mogen, maar die we niet heel stiekum toch nog wel aanhangenquote:Op woensdag 19 februari 2014 01:52 schreef Dottey het volgende:
[..]
eigenlijk doelde ik op "meer uitleg graag"
Ah! Bedankt voor de toelichtingquote:Op woensdag 19 februari 2014 01:59 schreef Tayu het volgende:
[..]
Ok. Ik werk in een organisatie die zich inzet voor allerlei zaken. Zo hebben wij de allereerste Weggeefwinkel van Nederland opgericht (heeft veel navolging gekregen, er zijn nu vele weggeefwinkels verspreid door heel Nederland). Wij hebben een biologisch en veganistisch restaurant, een bar, we verzorgen vele evenementen die te maken hebben met bewust biologisch en/of veganistisch en duurzaam leven, maar buiten dat hebben we ook altijd een spannend programma met vele dj's en bands op allerlei vlak, cabaret, en vooral ook zijn we politiek actief met initiatieven als bijvoorbeeld Doorbraak en de Fabel van de Illegaal. Dat laatste zijn dan onze activiteiten mbt het activisme. Vroeger deden we ook nog andere dingen die nu niet meer mogen, maar die we niet heel stiekum toch nog wel aanhangen
We zitten hier!quote:Op woensdag 19 februari 2014 01:55 schreef Britan het volgende:
Eindelijk rust in de loods de oogjes zijn toe en de snaveltjes zijn dicht 😊
De stiekeme hippie in mij vindt dit leuk.quote:Op woensdag 19 februari 2014 01:59 schreef Tayu het volgende:
[..]
Ok. Ik werk in een organisatie die zich inzet voor allerlei zaken. Zo hebben wij de allereerste Weggeefwinkel van Nederland opgericht (heeft veel navolging gekregen, er zijn nu vele weggeefwinkels verspreid door heel Nederland). Wij hebben een biologisch en veganistisch restaurant, een bar, we verzorgen vele evenementen die te maken hebben met bewust biologisch en/of veganistisch en duurzaam leven, maar buiten dat hebben we ook altijd een spannend programma met vele dj's en bands op allerlei vlak, cabaret, en vooral ook zijn we politiek actief met initiatieven als bijvoorbeeld Doorbraak en de Fabel van de Illegaal. Dat laatste zijn dan onze activiteiten mbt het activisme. Vroeger deden we ook nog andere dingen die nu niet meer mogen, maar die we niet heel stiekum toch nog wel aanhangen
Een ventilatiesysteem is toch echt wat meer dan een paar open deuren en een ventilator, maar wel verplicht om een vergunning voor uitbating van een ruimte te kunnen krijgen.quote:Op woensdag 19 februari 2014 02:02 schreef Dottey het volgende:
[..]
Ah! Bedankt voor de toelichting![]()
Zo een ventilator is trouwens ook niet echt duurzaam... gewoon de deur open![]()
Heb je ook plannen om "iets" met Utopia te gaan doen.. of ben je meer van het ik volg het een beetje en dat is al gek genoeg!?
Ik verwacht er niets van hoor, maar leuk om te doen. Gewoon, een beetje spelen mag best in het leven. Ik schaad er niemand mee en heb er lol om.quote:
Kom eens langs!quote:Op woensdag 19 februari 2014 02:04 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
De stiekeme hippie in mij vindt dit leuk.
Nou wie weet wat het kan opleverenquote:Op woensdag 19 februari 2014 02:06 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik verwacht er niets van hoor, maar leuk om te doen. Gewoon, een beetje spelen mag best in het leven. Ik schaad er niemand mee en heb er lol om.
Waar is het? Ik heb naast een hippiekant nog vele andere kanten, één daarvan is lui.quote:
Mijn painstkills zijn zo belabberd dat ik me niet kan voorstellen dat hij er überhaupt zichzelf in zou herkennen. Maar ik hoopte ook gewoon op random mailtjes maar helemaal niets.quote:Op woensdag 19 februari 2014 02:07 schreef Dottey het volgende:
[..]
Nou wie weet wat het kan opleveren![]()
Moest lachen om het deuntje in je hoofd. Zag je al gaan tussen de schappen sluipen
Eigenlijk hadden ze al veel anders "moeten" doen, maar er gelden JdM-regels # geen regelsquote:Op woensdag 19 februari 2014 02:05 schreef Tayu het volgende:
[..]
Een ventilatiesysteem is toch echt wat meer dan een paar open deuren en een ventilator, maar wel verplicht om een vergunning voor uitbating van een ruimte te kunnen krijgen.
Ik volg al jaren de RLS, vanaf BB1. Dit keer is het wel heel grappig dat hier iets gepoogd wordt op te zetten wat wij dus al jaren doen. Wij herkennen Utopia (of beter gezegd onszelf) hierin dan ook erg. We hebben al zitten grappen om ook maar camera's op te hangen en streams te gaan verzorgen
Misschien is hij niet van de dagelijkse boodschappen.quote:Op woensdag 19 februari 2014 02:09 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Waar is het? Ik heb naast een hippiekant nog vele andere kanten, één daarvan is lui.
[..]
Mijn painstkills zijn zo belabberd dat ik me niet kan voorstellen dat hij er überhaupt zichzelf in zou herkennen. Maar ik hoopte ook gewoon op random mailtjes maar helemaal niets.
Inderdaad, ik denk ook werkelijk niet dat het gaat lijken op wat wij doen. Maar ik heb wel de indruk dat dat de opzet is geweest van dit plan. Het credo "geen wetten, geen regels" past ook geheel daarin. Zo is dat bij ons ook. Wij zijn een anarchistische beweging, er is geen hiërarchie, het is een vlakke organisatie. Wij maken wel regels, maar stellen die ook dikwijls bij. Dat is al meteen mislukt in Utopia, waar ze zelf en vrijwel direct hebben gekozen voor een management en een hiërarchische structuur.quote:Op woensdag 19 februari 2014 02:13 schreef Dottey het volgende:
[..]
Eigenlijk hadden ze al veel anders "moeten" doen, maar er gelden JdM-regels # geen regels
Denk niet dat Utopia echt gaat lijken op wat jullie doen. Een groot deel van de bewoners heeft maling aan duurzaam en biologisch en lopen enkel mee tot dat ze "losser" kunnen gaan. Ze houden zich nu al bezig met grotere feesten en partijen. Daarbij zullen ze de "groene"kant snel los laten om hun handjes op te kunnen houden voor de centjes.
Er is dan een klein klein groepje wat oprecht het duurzame en biologische willen richten, maar die gaan niet voor de grote centen. Ze zullen er vanzelf uit gefilterd worden.
Met zijn pizza, 2 blikjes bier en nog iets leek hij niet het ver vooruitkijk boodschappentype. Ik verwacht ook niet dat ze een week blijven hangen maar was wel verbaasd dat de 2 opvallendste rond 12 uur vanmiddag al weg waren. Maar het hoeft ook verder geen resultaat te hebben, het doen was al hilarisch.quote:Op woensdag 19 februari 2014 02:14 schreef Dottey het volgende:
[..]
Misschien is hij niet van de dagelijkse boodschappen.
De opzet was volgens mij dat ze eigenlijk meer ruilhandel zouden doen. Echt een basis opbouwen.. iets vanuit het niets. Met hun handen hard werken en afzien, maar dat was al gelijk teniet gedaan door de loods, de verwennerij van de kluis met inhoud, de telefoon en de kant en klare aansluitingen.quote:Op woensdag 19 februari 2014 02:17 schreef Tayu het volgende:
[..]
Inderdaad, ik denk ook werkelijk niet dat het gaat lijken op wat wij doen. Maar ik heb wel de indruk dat dat de opzet is geweest van dit plan. Het credo "geen wetten, geen regels" past ook geheel daarin. Zo is dat bij ons ook. Wij zijn een anarchistische beweging, er is geen hiërarchie, het is een vlakke organisatie. Wij maken wel regels, maar stellen die ook dikwijls bij. Dat is al meteen mislukt in Utopia, waar ze zelf en vrijwel direct hebben gekozen voor een management en een hiërarchische structuur.
we zitten hier!quote:
De loods was het probleem niet, het was het geld en de verschillende vakmanschappen die er in gezet zijn. Elk gebied was gedekt. Misschien toch angst, geen idee. Jammer, maar ik vermaak me er op zich niet minder om. Het is even een switch in je hoofd.quote:Op woensdag 19 februari 2014 02:22 schreef Dottey het volgende:
[..]
De opzet was volgens mij dat ze eigenlijk meer ruilhandel zouden doen. Echt een basis opbouwen.. iets vanuit het niets. Met hun handen hard werken en afzien, maar dat was al gelijk teniet gedaan door de loods, de verwennerij van de kluis met inhoud, de telefoon en de kant en klare aansluitingen.
Dat is inderdaad jammer, dat ze zijn gestart met een flink bedrag in de kluis.quote:Op woensdag 19 februari 2014 02:22 schreef Dottey het volgende:
[..]
De opzet was volgens mij dat ze eigenlijk meer ruilhandel zouden doen. Echt een basis opbouwen.. iets vanuit het niets. Met hun handen hard werken en afzien, maar dat was al gelijk teniet gedaan door de loods, de verwennerij van de kluis met inhoud, de telefoon en de kant en klare aansluitingen.
Bij mij is de teleurstelling nog aanwezigquote:Op woensdag 19 februari 2014 02:24 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
De loods was het probleem niet, het was het geld en de verschillende vakmanschappen die er in gezet zijn. Elk gebied was gedekt. Misschien toch angst, geen idee. Jammer, maar ik vermaak me er op zich niet minder om. Het is even een switch in je hoofd.
Isa gaat het echt niet redden hoor.quote:Op woensdag 19 februari 2014 02:28 schreef Punkman het volgende:
zo teleurstellend hier. Dan maar DGK like, dan maar knallen.
Isa for the win .
Ik had ze ook graag primitief gezien.quote:Op woensdag 19 februari 2014 02:29 schreef Punkman het volgende:
Had zo gehoopt dat ze de kant van Amish om mij part little house of the prairie kant op zouden gaan
Is het niet jammer dat ze zoveel in de schoot geworpen is? En dat ze zoveel bij blijven werpen?quote:Op woensdag 19 februari 2014 02:31 schreef Punkman het volgende:
Werken voor je luxe ipv van Luxe met geld dat je niet verdiend hebt ..
Je bent zeker niet de enige, ik zie het met grote regelmaat nog steeds voorbij komen. Dat het zo anders had kunnen zijn, dat het zo is wat ze niet gehoopt hadden. En maar kijken met z'n allen.quote:Op woensdag 19 februari 2014 02:28 schreef Dottey het volgende:
[..]
Bij mij is de teleurstelling nog aanwezig![]()
Er is wel een schakel omgezet, maar toch....
Ze hebben luie, eigenheimers erin gezet. Hangen met de handen in de zakken (met wat uitzonderingen maar die weten niet zo goed zonder aansturing wat ze moeten en kunnen doen).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |