SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
Ik heb geen vertrouwen meer in jullie voor een goede Mart TT.quote:
Dat heb je wel goed ingeschat jaquote:Op maandag 17 februari 2014 23:58 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik heb geen vertrouwen meer in jullie voor een goede Mart TT.
En dit was niet eens de volledige versie.quote:Op maandag 17 februari 2014 23:58 schreef ajacied4lf het volgende:
Dit heb ik nog niet zo volledig gezien.Prachtig.
Voorgestelde TT changequote:Op maandag 17 februari 2014 23:58 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik heb geen vertrouwen meer in jullie voor een goede Mart TT.
quote:Op maandag 17 februari 2014 23:58 schreef OProg het volgende:
Het commentaar van DeMart kan alles prachtig maken.
Afgewezen.quote:Op maandag 17 februari 2014 23:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Voorgestelde TT change
Sjinkie Smeets
Mja, ik ook.quote:Op maandag 17 februari 2014 23:59 schreef DrDentz het volgende:
Ik heb niets met schaatsen maar met commentaar van Mart zit ik bij deze fragmenten toch aan de buis gekluisterd.
Speciaal voor Karina, ik ben voor.quote:
Niet iedereen kijkt alles..quote:Op dinsdag 18 februari 2014 00:00 schreef Elfletterig het volgende:
Ditzelfde verhaal heeft De Mart recent trouwens ook bij DWDD lopen ophoesten. Ik zie echt de toegevoegde waarde niet.
Ik ben tegen.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 00:00 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Speciaal voor Karina, ik ben voor.
DWDD is een tamelijk goed bekeken programma, ook nog eens op dezelfde zender uitgezonden en door dezelfde omroep.quote:
Hier ook. Hij is intrigerend walgelijk.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 00:00 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Mja, ik ook.
En dat haat ik, want ik kan die vreselijke man niet uitstaan
Maar dan nog..quote:Op dinsdag 18 februari 2014 00:01 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
DWDD is een tamelijk goed bekeken programma, ook nog eens op dezelfde zender uitgezonden en door dezelfde omroep.
Dit vind ik wel een mooie.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 00:02 schreef Grifte het volgende:
[..]
Hier ook. Hij is intrigerend walgelijk.
Al kan ik wel genieten hoe hij in zijn element is.
Bedankt, nu droom ik vannacht over dat ik opgesloten ben ik een kasteel en deze freak me achterna zit met een bijl.quote:
En dan word je wakker en dan ben je in Friesland.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 00:04 schreef alors het volgende:
[..]
Bedankt, nu droom ik vannacht over dat ik opgesloten ben ik een kasteel en deze freak me achterna zit met een bijl.
Hij zou het zo zelf gezegd kunnen hebben..quote:
Om 7:30 moet je op voor de Snowboarders natuurlijk.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 00:05 schreef Mani89 het volgende:
Morgen gaat Bob goud winnen, ik ga niet kunnen slapen.
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 00:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
En dan word je wakker en dan ben je in Friesland.
Bob van Manutan?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 00:05 schreef Mani89 het volgende:
Het zou een grote verrassing zijn als iemand anders dan Kramer wint. Op een gekke manier gun ik het Bob de Jong ook nog.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 00:05 schreef Mani89 het volgende:
Samen goud met DeSjink.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 00:05 schreef Mani89 het volgende:
Sven werd 4 jaar geleden nog laatste, dus hoezo favoriet?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 00:06 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het zou een grote verrassing zijn als iemand anders dan Kramer wint. Op een gekke manier gun ik het Bob de Jong ook nog.
Are you stupid DrDentz?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 00:08 schreef DrDentz het volgende:
En als de buitenlandse pers dan aan Sven Kramer vraagt hoe die heet en wat ie gewonnen heeft gaat ie zeker weer arrogant lopen dat verwende mannetje.
Michel Mulder deed 4 jaar geleden niet eens mee aan de 500 meter op de Olympische Spelen.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 00:07 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Sven werd 4 jaar geleden nog laatste, dus hoezo favoriet?
Droom anders de edele ridder Johannes erbij. Met paard en lans (lees niet : paarsgepunte lans) komt hij je redden.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 00:04 schreef alors het volgende:
[..]
Bedankt, nu droom ik vannacht over dat ik opgesloten ben ik een kasteel en deze freak me achterna zit met een bijl.
Nee ok, je hebt me overtuigd. Maar Bob gaat nog steeds winnen.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 00:10 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Michel Mulder deed 4 jaar geleden niet eens mee aan de 500 meter op de Olympische Spelen.
Jorien ter Mors schaatste 4 jaar geleden ook geen 1500 meter langebaan op de OS.
Hij is niet verwend; hij heeft hard getraind voor elke medaille die hij wint. En ik kan hem niet eens ongelijk geven wat zijn opstelling richting onwetende journalisten betreft. Die lui moeten hun werk gewoon beter doen.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 00:08 schreef DrDentz het volgende:
En als de buitenlandse pers dan aan Sven Kramer vraagt hoe die heet en wat ie gewonnen heeft gaat ie zeker weer arrogant lopen doen dat verwende mannetje.
Ik neem mijn trouwe wonderhond Schnautzi ook mee.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 00:11 schreef Grifte het volgende:
[..]
Droom anders de edele ridder Johannes erbij. Met paard en lans (lees niet : paarsgepunte lans) komt hij je redden.
Tot je wakker bent, in Friesland.
Yesquote:Op dinsdag 18 februari 2014 00:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik neem mijn trouwe wonderhond Schnautzi ook mee.
We moeten niet verwachten dat Sven Kramer in het buitenland ook een Mr Big Star is, meteen dat stupid / retarded ofzo roepen vond ik ongepast.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 00:11 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Hij is niet verwend; hij heeft hard getraind voor elke medaille die hij wint. En ik kan hem niet eens ongelijk geven wat zijn opstelling richting onwetende journalisten betreft. Die lui moeten hun werk gewoon beter doen.
Grutte Pier beschermt je welquote:Op dinsdag 18 februari 2014 00:04 schreef alors het volgende:
[..]
Journalisten die hem willen interviewen mogen zich best een beetje beter voorbereiden. Ik kies in deze volledig partij voor Sven Kramer.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 00:14 schreef DrDentz het volgende:
[..]
We moeten niet verwachten dat Sven Kramer in het buitenland ook een Mr Big Star is, meteen dat stupid / retarded ofzo roepen vond ik ongepast.
ZijlGod.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 00:15 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Grutte Pier beschermt je wel
[ afbeelding ]
Buiten de Friese staatsgrens geeft niemand om schaatsen. Curling blijft toch de wintervariant van voetbal, mondiaal gezien dominant.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 00:14 schreef DrDentz het volgende:
[..]
We moeten niet verwachten dat Sven Kramer in het buitenland ook een Mr Big Star is, meteen dat stupid / retarded ofzo roepen vond ik ongepast.
Curling is ook al populair bij mij in de achtertuin in de herfst.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 00:17 schreef Grifte het volgende:
[..]
Buiten de Friese staatsgrens geeft niemand om schaatsen. Curling blijft toch de wintervariant van voetbal, mondiaal gezien dominant.
Jezelf even introduceren bij de kijkers thuis is in veel landen heel gewoon en Sven ging... meteen full retardquote:Op dinsdag 18 februari 2014 00:15 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Journalisten die hem willen interviewen mogen zich best een beetje beter voorbereiden. Ik kies in deze volledig partij voor Sven Kramer.
Ik heb vroeger op een zonnige vakantie weleens Bretons Gebouled. Sindsdien komen de emoties los wanneer ik mijn curlinghelden op tv kan aanschouwen.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 00:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Curling is ook al populair bij mij in de achtertuin in de herfst.
Beetje stenen door de tuin gooien en tegelijkertijd de bladeren bij elkaar bezemen.
Hallo, ik ben Elfletterig. Ik kom inmiddels een jaartje of 7 op dit fo.... Oh, wacht...quote:Op dinsdag 18 februari 2014 00:19 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Jezelf even introduceren bij de kijkers thuis is in veel landen heel gewoon en Sven ging... meteen full retard
Elke redelijk grote stad heeft dit soort figuren wel. Eigenlijk moet zo'n burgemeester niet met die mensen spreken. Dat verdienen ze niet. Dit soort mensen denken dat ze het recht hebben om met zo'n man te praten en dat dat de normaalste zaak ter wereld is. Dit terwijl het juist op basis van de welwillendheid van de politieke beleidsmaker in kwestie gebeurt, dat hij in contact treedt met de mindere lagen van de bevolking.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 01:00 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Leve uitzendinggemist.
Oh my. Blij dat ik dit soort lui in het dagelijks leven niet tot nauwelijks tegenkom. Wel mooi popcorn item, dat dan weer wel. Anders gaan ze lekker een whatsapp buurtwacht oprichten
Die kent ook het klappen van de zweep nog zeker.quote:
Hoogtepunt van vanavond vrees ik.quote:
Ze doen volgens mij van tevoren wat publieksvragen, maar dit moment was bedoeld om gasten aan te kondigen, maar ze hadden het niet door.quote:
Degene die de eerste vraag stelt krijgt een drankbonnetje.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:59 schreef alors het volgende:
[..]
Ze doen volgens mij van tevoren wat publieksvragen, maar dit moment was bedoeld om gasten aan te kondigen, maar ze hadden het niet door.
Inderdaad. Is wel erg leuk. Ben 1 keer bij een uitzending geweest, en dat was het hoogtepuntje.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:59 schreef alors het volgende:
[..]
Ze doen volgens mij van tevoren wat publieksvragen, maar dit moment was bedoeld om gasten aan te kondigen, maar ze hadden het niet door.
waarom niet een zender met 24 uur per dag met DeMart?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:04 schreef tompsv18 het volgende:
Waarom nou weer die Evenblij![]()
Beter gewoon iedere dag Martgod
Zoveel moois kan het land niet aan.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:06 schreef Evertjan het volgende:
waarom niet een zender met 24 uur per dag met DeMart?
quote:
Deze hier is zomaar de studio van PenW binnen gelopen.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:07 schreef arjan1112 het volgende:
Dat boek is een vreemd verhaal, een vrije neger die op een of andere manier in het zuiden terecht komt
Braboneger?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:07 schreef arjan1112 het volgende:
Dat boek is een vreemd verhaal, een vrije neger die op een of andere manier in het zuiden terecht komt
Geen Zlata... flopshow.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:08 schreef tralalala het volgende:
http://rt.com/on-air/ukraine-central-kiev-protest/
Gezellig streampje als tweede scherm.
Glenn is doodquote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:09 schreef arjan1112 het volgende:
is het 0-1 gebleven ? ik ging naar de walking dead kijken net
Kijk al de hele avond, gaat goed los. Af en toe flinke rushes van de ME, en dan is het weer twee uur lang klinkertjes rapen op het plein en molotov-werpen.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:08 schreef tralalala het volgende:
http://rt.com/on-air/ukraine-central-kiev-protest/
Gezellig streampje als tweede scherm.
Schud je die zo uit je mouw of denk je hier nog lang over na?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
Sven Kramer? More like Sven Miskramer!
Heb ik geoefend op de weg naar huis.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:10 schreef marcodej het volgende:
[..]
Schud je die zo uit je mouw of denk je hier nog lang over na?
Zlata? not badquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En er op.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:11 schreef Evertjan het volgende:
Jorrit is al een baas dat hij iedere avond naast Heather Richardson mag liggen
Lekker uitbuikenquote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:10 schreef Evertjan het volgende:
dat zal een beste buikpijn zijn van Frank
trad hij ook samen op met zijn zus?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:12 schreef Gramulanion het volgende:
Daarom is Frank dus mislukt als conferencier.
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:12 schreef marcodej het volgende:
Kramer heeft gewoon fair en square verloren, zoveel is er ook niet over te melden.
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:11 schreef Evertjan het volgende:
Jorrit is al een baas omdat hij iedere avond naast Heather Richardson mag liggen
http://www.telegraaf.nl/p(...)_miljoen_euro__.htmlquote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:15 schreef arjan1112 het volgende:
Sinds wanneer zijn schaatsers rijk dan ?
Spelletjes avond bij de Griftes.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:14 schreef Grifte het volgende:
Mijn pa flikkerde altijd het Catan-bord omver als hij verloor.
Helaas duurde het altijd 3 uur om het op te bouwen
Als die vriendin een spook was dat achter de kassa bij de jumbo zat was Sven ook doorgelopen.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:14 schreef DrDentz het volgende:
Ik vond die vriendin van Kramer ook maar eng die daar een beetje zogenaamd mee zat te leven, dat golddiggertje. Ik denk dan zou die juffrouw ook met Sven gaan als 'ie gewoon bij de plantsoendienst werkte?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:17 schreef Evertjan het volgende:
Ik hoorde dat er een speler van Heerenveen ook mee doet aan het curlingHihi, iemand zou daar een paint van moeten maken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.know'm sayin?
word? word.
Jorien zit achter het Bernie accountquote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:19 schreef DrDentz het volgende:
Mooie dingen.. mn vader die ik heb verloren.. gewoon geweldig... huh
twitter:bernievanjoppen twitterde op woensdag 05-02-2014 om 00:56:28morgen is het 4 jaar geleden dat mijn broer is overleden.haha kankerlul ben blij dat ie dood is.mis hem als kiespijn reageer retweet
Bernie is de oom van dat meisje dusquote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jorien zit achter het Bernie accounttwitter:bernievanjoppen twitterde op woensdag 05-02-2014 om 00:56:28morgen is het 4 jaar geleden dat mijn broer is overleden.haha kankerlul ben blij dat ie dood is.mis hem als kiespijn reageer retweet
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:18 schreef alors het volgende:
[..]
Hihi, iemand zou daar een paint van moeten maken.
twitter:vkwillemvissers twitterde op dinsdag 18-02-2014 om 23:15:08Belachelijk trouwens, ook weer bij #penw, dat verheerlijken van de felicitaties van Kramer voor Bergsma. Gebeurt op elk sportveld. reageer retweet
op het voetbalveld geven ze altijd van die laffe handjes en niet gemeende high fives.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:22 schreef Slobeend het volgende:
Een man met een mening.twitter:vkwillemvissers twitterde op dinsdag 18-02-2014 om 23:15:08Belachelijk trouwens, ook weer bij #penw, dat verheerlijken van de felicitaties van Kramer voor Bergsma. Gebeurt op elk sportveld. reageer retweet
Die man moddert maar wat aan nadat ik hem een keer gedist heb op twitter.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:22 schreef Slobeend het volgende:
Een man met een mening.twitter:vkwillemvissers twitterde op dinsdag 18-02-2014 om 23:15:08Belachelijk trouwens, ook weer bij #penw, dat verheerlijken van de felicitaties van Kramer voor Bergsma. Gebeurt op elk sportveld. reageer retweet
Op elk sportveld worden ook Olympische medailles verdeeld.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:22 schreef Slobeend het volgende:
Zonder Sylvana geen slavernij.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:24 schreef tralalala het volgende:
Zonder slavernij geen Django Unchained
Donderdag volgens mij.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:24 schreef -0- het volgende:
Komt die film serieus nu pas uit in Nederland?
Heb hem al een maand geleden gezien in Engeland, wist niet dat er zoveel verschil tussen zat.
Goeie film wel overigens.
Zonder Dirk geen voetbal.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zonder Sylvana geen slavernij.
ik nietquote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:25 schreef arjan1112 het volgende:
Vind altijd dat de rol van de andere stammen in Afrika die schatrijk werden door slaven te verkopen, te weinig aandacht krijgt.
Staat ook al op iTunes...quote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:24 schreef -0- het volgende:
Heb hem al een maand geleden gezien in Engeland, wist niet dat er zoveel verschil tussen zat.
Ik ga er misschien ook wel heen, maar ik zeg niet waar en wanneer voordat ik weer groupies tegen kom.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:25 schreef Evertjan het volgende:
[..]
ik lig alvast in de rij bij de Pathe
Dat waren de grootste slavenhandelaren.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:25 schreef arjan1112 het volgende:
Vind altijd dat de rol van de andere stammen in Afrika die schatrijk werden door slaven te verkopen, te weinig aandacht krijgt.
maar het waren de blanken die ze de kochtenquote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:26 schreef OProg het volgende:
[..]
Dat waren de grootste slavenhandelaren.
En de noodzaak ertoe motiveerden. Maar sommige mensen willen alles legitimeren..quote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:27 schreef Evertjan het volgende:
[..]
maar het waren de blanken die ze de kochten
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:27 schreef Gramulanion het volgende:
Zo mag ik het zien.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Er zijn al voorpremieres van geweestquote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:24 schreef -0- het volgende:
Zwarte paashaasquote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:29 schreef tralalala het volgende:
Het is februari, ik vind het wel weer tijd voor een zwarte pieten discussie.
Die loopt nog/alweer.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:29 schreef tralalala het volgende:
Het is februari, ik vind het wel weer tijd voor een zwarte pieten discussie.
Hoi Markquote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:30 schreef DrDentz het volgende:
[..]
De paashaas is nu eenmaal van chocolade
Maar dat kan ook witte chocola zijn.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:30 schreef DrDentz het volgende:
[..]
De paashaas is nu eenmaal van chocolade
jaquote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:31 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Schakel net in, is Frank al geweest?
Ja...quote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:31 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Schakel net in, is Frank al geweest?
Posh engels, dat begrijp jij niet.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:32 schreef alors het volgende:
Gon wis de windEn ze is met een Brit getrouwd
Fries is net als middeleeuws Engels, wist je dat?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:32 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Posh engels, dat begrijp jij niet.
Of jurylid bij De Slimste Mens.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
Met de opleiding geschiedenis kan je altijd nog tafelgast bij P&W worden, dat is toch wel een geruststelling.
Ingeborg zou al 3x over de rooie geweest zijnquote:
Geen idee ouwe appelflap, Ingeborg Beugel neknomitates zo een hele flesh sherry.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Is dat die Ingeborg waar Johan het over had?
Interesseert me geen reet eerlijk gezegd.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Fries is net als middeleeuws Engels, wist je dat?
Johannes spreekt alleen een beetje straat-Engelsquote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:32 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Posh engels, dat begrijp jij niet.
Een beetje not dun om dat zo ongenuanceerd te brengen, maar ik ben inderdaad strietwais.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:34 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Johannes spreekt alleen een beetje straat-Engels
Ook minister-president.... Al doe je er 10 jaar over... En ze is natuurlijk ook getrouwd met McQueen...quote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
Met de opleiding geschiedenis kan je altijd nog tafelgast bij P&W worden, dat is toch wel een geruststelling.
De naam is Tak.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:34 schreef Mani89 het volgende:
Waarom zit Sjaak van der Tak er niet? Die is toch ook burgemeester?
Ik moet zelden om je lachen, maar dit vind ik wel een leuke opmerking.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:35 schreef DrDentz het volgende:
Benno L's favoriete film: 12 Year Old Slave
Ik moet heel vaak om DrDentz lachen.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik moet zelden om je lachen, maar dit vind ik wel een leuke opmerking.
Heb je die zelf bedacht?
Zaterdag ochtend pas toch ?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:35 schreef ajacied4lf het volgende:
Deadline van 8 uur is inmiddels ook verstreken. Is Benno L er met geweld uit gezet?
Deze kerel ook met die vaasquote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:36 schreef Grifte het volgende:
Pussy Riot wijven, wat een aandachtshoeren zijn dat zeg.
Mijn grappen zijn vaak wat te gelaagd voor Johannesquote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:36 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik moet heel vaak om DrDentz lachen.
De keren dat ik DrDentz aan het lachen heb gemaakt zijn op één hand te tellen, dus dat zegt heel wat over zijn gevoel voor humor.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:36 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Gewoon grappen op Clown Bassie niveau graag.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:37 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Mijn grappen zijn vaak wat te gelaagd voor Johannes
Drentzie is de Schelvecchio van dit forum.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:37 schreef DrDentz het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:36 schreef Mani89 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:37 schreef DrDentz het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:38 schreef OProg het volgende:
Als die burgermeesters straks naar buiten komen pakken we ze op onze manier.
[ afbeelding ]
Zaterdag volgens mijquote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:39 schreef Gramulanion het volgende:
Zou Benno L. nou vandaag nog weggejaagd worden?
Daar wordt ie helemaal gelynchedquote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:40 schreef arjan1112 het volgende:
Vraag me eigenlijk af of ie niet allang gevlucht is en ergens op een camping zit
8 uur 's ochtends.quote:
Hij heeft een enkelband, dus ik denk niet dat hij op een camping mag zitten.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:40 schreef arjan1112 het volgende:
Vraag me eigenlijk af of ie niet allang gevlucht is en ergens op een camping zit
Dat was toch een illegaal, die een geldbedrag en een nieuwe keuken kreeg, bleek een oorlogsmisdadiger te zijn.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:42 schreef DrDentz het volgende:
Misschien kan die schrijven naar Heel Holland Helpt? Hij kreeg al eens 1000 euro van Wendy van Dijk uitgereikt.
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:43 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Dat was toch een illegaal, die een geldbedrag en een nieuwe keuken kreeg, bleek een oorlogsmisdadiger te zijn.
MUH KINDURUHHHHquote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:45 schreef Baszh het volgende:
Toch verbazingwekkend hoeveel tokkies ineens opduiken.
Dit was neem ik aan voordat het allemaal naar buiten kwam, Daarvoor had hij volgens mij nog niet eens een strafblad dus hoe hadden ze het moeten controleren?quote:
Volgens mij had hij al een strafblad.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:46 schreef alors het volgende:
[..]
Dit was neem ik aan voordat het allemaal naar buiten kwam, Daarvoor had hij volgens mij nog niet eens een strafblad dus hoe hadden ze het moeten controleren?
JA HEB JIJ GEEN KINDURUH OFSO? HOE SOU JIJ HET FINDUH ALS HET JOU BUURMAN WAS, NOU?quote:
Ja, in elke buurt zijn kinderen. Ze kunnen ook een kind van de fiets trekken.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:48 schreef DrDentz het volgende:
Ik vond die opmerking van die Leefbaar jongen gisteren niet leuk: 'Zet hem maar in een gehucht op de Veluwe'.. alsof we hier niet genoeg incest ooms hebben.
Nee.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik was plaatjes van een actrice aan het bekijken, heb ik iets gemist?
Ik hield een pleidooi voor Benno.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik was plaatjes van een actrice aan het bekijken, heb ik iets gemist?
Pirato?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:51 schreef marcodej het volgende:
Ik zit nu vreselijk vieze Pringles van de Lidl te vreten.
Rusti Chips - Ready Salted.quote:
Echt ranzig. 1 keer gekocht, meteen weggegooid.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:51 schreef marcodej het volgende:
Ik zit nu vreselijk vieze Pringles van de Lidl te vreten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |