SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
Ik heb geen vertrouwen meer in jullie voor een goede Mart TT.quote:
Dat heb je wel goed ingeschat jaquote:Op maandag 17 februari 2014 23:58 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik heb geen vertrouwen meer in jullie voor een goede Mart TT.
En dit was niet eens de volledige versie.quote:Op maandag 17 februari 2014 23:58 schreef ajacied4lf het volgende:
Dit heb ik nog niet zo volledig gezien.Prachtig.
Voorgestelde TT changequote:Op maandag 17 februari 2014 23:58 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik heb geen vertrouwen meer in jullie voor een goede Mart TT.
quote:Op maandag 17 februari 2014 23:58 schreef OProg het volgende:
Het commentaar van DeMart kan alles prachtig maken.
Afgewezen.quote:Op maandag 17 februari 2014 23:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Voorgestelde TT change
Sjinkie Smeets
Mja, ik ook.quote:Op maandag 17 februari 2014 23:59 schreef DrDentz het volgende:
Ik heb niets met schaatsen maar met commentaar van Mart zit ik bij deze fragmenten toch aan de buis gekluisterd.
Speciaal voor Karina, ik ben voor.quote:
Niet iedereen kijkt alles..quote:Op dinsdag 18 februari 2014 00:00 schreef Elfletterig het volgende:
Ditzelfde verhaal heeft De Mart recent trouwens ook bij DWDD lopen ophoesten. Ik zie echt de toegevoegde waarde niet.
Ik ben tegen.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 00:00 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Speciaal voor Karina, ik ben voor.
DWDD is een tamelijk goed bekeken programma, ook nog eens op dezelfde zender uitgezonden en door dezelfde omroep.quote:
Hier ook. Hij is intrigerend walgelijk.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 00:00 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Mja, ik ook.
En dat haat ik, want ik kan die vreselijke man niet uitstaan
Maar dan nog..quote:Op dinsdag 18 februari 2014 00:01 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
DWDD is een tamelijk goed bekeken programma, ook nog eens op dezelfde zender uitgezonden en door dezelfde omroep.
Dit vind ik wel een mooie.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 00:02 schreef Grifte het volgende:
[..]
Hier ook. Hij is intrigerend walgelijk.
Al kan ik wel genieten hoe hij in zijn element is.
Bedankt, nu droom ik vannacht over dat ik opgesloten ben ik een kasteel en deze freak me achterna zit met een bijl.quote:
En dan word je wakker en dan ben je in Friesland.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 00:04 schreef alors het volgende:
[..]
Bedankt, nu droom ik vannacht over dat ik opgesloten ben ik een kasteel en deze freak me achterna zit met een bijl.
Hij zou het zo zelf gezegd kunnen hebben..quote:
Om 7:30 moet je op voor de Snowboarders natuurlijk.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 00:05 schreef Mani89 het volgende:
Morgen gaat Bob goud winnen, ik ga niet kunnen slapen.
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 00:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
En dan word je wakker en dan ben je in Friesland.
Bob van Manutan?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 00:05 schreef Mani89 het volgende:
Het zou een grote verrassing zijn als iemand anders dan Kramer wint. Op een gekke manier gun ik het Bob de Jong ook nog.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 00:05 schreef Mani89 het volgende:
Samen goud met DeSjink.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 00:05 schreef Mani89 het volgende:
Sven werd 4 jaar geleden nog laatste, dus hoezo favoriet?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 00:06 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het zou een grote verrassing zijn als iemand anders dan Kramer wint. Op een gekke manier gun ik het Bob de Jong ook nog.
Are you stupid DrDentz?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 00:08 schreef DrDentz het volgende:
En als de buitenlandse pers dan aan Sven Kramer vraagt hoe die heet en wat ie gewonnen heeft gaat ie zeker weer arrogant lopen dat verwende mannetje.
Michel Mulder deed 4 jaar geleden niet eens mee aan de 500 meter op de Olympische Spelen.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 00:07 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Sven werd 4 jaar geleden nog laatste, dus hoezo favoriet?
Droom anders de edele ridder Johannes erbij. Met paard en lans (lees niet : paarsgepunte lans) komt hij je redden.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 00:04 schreef alors het volgende:
[..]
Bedankt, nu droom ik vannacht over dat ik opgesloten ben ik een kasteel en deze freak me achterna zit met een bijl.
Nee ok, je hebt me overtuigd. Maar Bob gaat nog steeds winnen.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 00:10 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Michel Mulder deed 4 jaar geleden niet eens mee aan de 500 meter op de Olympische Spelen.
Jorien ter Mors schaatste 4 jaar geleden ook geen 1500 meter langebaan op de OS.
Hij is niet verwend; hij heeft hard getraind voor elke medaille die hij wint. En ik kan hem niet eens ongelijk geven wat zijn opstelling richting onwetende journalisten betreft. Die lui moeten hun werk gewoon beter doen.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 00:08 schreef DrDentz het volgende:
En als de buitenlandse pers dan aan Sven Kramer vraagt hoe die heet en wat ie gewonnen heeft gaat ie zeker weer arrogant lopen doen dat verwende mannetje.
Ik neem mijn trouwe wonderhond Schnautzi ook mee.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 00:11 schreef Grifte het volgende:
[..]
Droom anders de edele ridder Johannes erbij. Met paard en lans (lees niet : paarsgepunte lans) komt hij je redden.
Tot je wakker bent, in Friesland.
Yesquote:Op dinsdag 18 februari 2014 00:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik neem mijn trouwe wonderhond Schnautzi ook mee.
We moeten niet verwachten dat Sven Kramer in het buitenland ook een Mr Big Star is, meteen dat stupid / retarded ofzo roepen vond ik ongepast.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 00:11 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Hij is niet verwend; hij heeft hard getraind voor elke medaille die hij wint. En ik kan hem niet eens ongelijk geven wat zijn opstelling richting onwetende journalisten betreft. Die lui moeten hun werk gewoon beter doen.
Grutte Pier beschermt je welquote:Op dinsdag 18 februari 2014 00:04 schreef alors het volgende:
[..]
Journalisten die hem willen interviewen mogen zich best een beetje beter voorbereiden. Ik kies in deze volledig partij voor Sven Kramer.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 00:14 schreef DrDentz het volgende:
[..]
We moeten niet verwachten dat Sven Kramer in het buitenland ook een Mr Big Star is, meteen dat stupid / retarded ofzo roepen vond ik ongepast.
ZijlGod.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 00:15 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Grutte Pier beschermt je wel
[ afbeelding ]
Buiten de Friese staatsgrens geeft niemand om schaatsen. Curling blijft toch de wintervariant van voetbal, mondiaal gezien dominant.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 00:14 schreef DrDentz het volgende:
[..]
We moeten niet verwachten dat Sven Kramer in het buitenland ook een Mr Big Star is, meteen dat stupid / retarded ofzo roepen vond ik ongepast.
Curling is ook al populair bij mij in de achtertuin in de herfst.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 00:17 schreef Grifte het volgende:
[..]
Buiten de Friese staatsgrens geeft niemand om schaatsen. Curling blijft toch de wintervariant van voetbal, mondiaal gezien dominant.
Jezelf even introduceren bij de kijkers thuis is in veel landen heel gewoon en Sven ging... meteen full retardquote:Op dinsdag 18 februari 2014 00:15 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Journalisten die hem willen interviewen mogen zich best een beetje beter voorbereiden. Ik kies in deze volledig partij voor Sven Kramer.
Ik heb vroeger op een zonnige vakantie weleens Bretons Gebouled. Sindsdien komen de emoties los wanneer ik mijn curlinghelden op tv kan aanschouwen.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 00:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Curling is ook al populair bij mij in de achtertuin in de herfst.
Beetje stenen door de tuin gooien en tegelijkertijd de bladeren bij elkaar bezemen.
Hallo, ik ben Elfletterig. Ik kom inmiddels een jaartje of 7 op dit fo.... Oh, wacht...quote:Op dinsdag 18 februari 2014 00:19 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Jezelf even introduceren bij de kijkers thuis is in veel landen heel gewoon en Sven ging... meteen full retard
Elke redelijk grote stad heeft dit soort figuren wel. Eigenlijk moet zo'n burgemeester niet met die mensen spreken. Dat verdienen ze niet. Dit soort mensen denken dat ze het recht hebben om met zo'n man te praten en dat dat de normaalste zaak ter wereld is. Dit terwijl het juist op basis van de welwillendheid van de politieke beleidsmaker in kwestie gebeurt, dat hij in contact treedt met de mindere lagen van de bevolking.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 01:00 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Leve uitzendinggemist.
Oh my. Blij dat ik dit soort lui in het dagelijks leven niet tot nauwelijks tegenkom. Wel mooi popcorn item, dat dan weer wel. Anders gaan ze lekker een whatsapp buurtwacht oprichten
Die kent ook het klappen van de zweep nog zeker.quote:
Hoogtepunt van vanavond vrees ik.quote:
Ze doen volgens mij van tevoren wat publieksvragen, maar dit moment was bedoeld om gasten aan te kondigen, maar ze hadden het niet door.quote:
Degene die de eerste vraag stelt krijgt een drankbonnetje.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:59 schreef alors het volgende:
[..]
Ze doen volgens mij van tevoren wat publieksvragen, maar dit moment was bedoeld om gasten aan te kondigen, maar ze hadden het niet door.
Inderdaad. Is wel erg leuk. Ben 1 keer bij een uitzending geweest, en dat was het hoogtepuntje.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:59 schreef alors het volgende:
[..]
Ze doen volgens mij van tevoren wat publieksvragen, maar dit moment was bedoeld om gasten aan te kondigen, maar ze hadden het niet door.
waarom niet een zender met 24 uur per dag met DeMart?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:04 schreef tompsv18 het volgende:
Waarom nou weer die Evenblij![]()
Beter gewoon iedere dag Martgod
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |