Ram Bam gaat te ver? Omgekeerde wereld.quote:
rambam is gewoon een trollprogramma en ze werken hun shit nooit goed uit, weinig/terkortkomende wederhoor dus eigenlijk journalistiek niet zo'n goed programma. Maar wel erg leukquote:
"Jullie verslinden geld" - dat doet de hele POquote:
Viel me ook al op.quote:Op maandag 24 februari 2014 23:06 schreef k_man het volgende:
Valt wel op dat al dat foute volk Audi rijdt... Betere anti-reclame kun je je als merk niet wensen.
ze schoten nu al doorquote:Op dinsdag 25 februari 2014 10:01 schreef Pandaplint het volgende:
Prima item. Maar volgende week schieten ze door en maken ze zichzelf belachelijk.
Ja hoor maar rambam faalde hardquote:Op dinsdag 25 februari 2014 15:23 schreef ChickenMan het volgende:
[..]
Onzin. Die lowlife paparazzi mogen best aangepakt worden.
Fixed.quote:Op woensdag 26 februari 2014 11:57 schreef djkoelkast het volgende:
Het is sowieso een slechte uitvoering van het briljante Basta, maar op zich is het best kijkbare tv, vooral enkel omdat Linda
gezien de inteelt in dat wereldje was ze dat ook nooit gelukt.quote:Op woensdag 26 februari 2014 12:02 schreef Ronaldsen het volgende:
Als je dan zo'n papparazo voor lul wil zetten, dan moet je eigenlijk wel zorgen dat je een nepartikel in één van die bladen krijgt, maar dat kregen ze niet voor elkaar
Ja, laten we na iedere aflevering nog even noemen dat het gebaseerd is op een ander programma.quote:Op woensdag 26 februari 2014 11:57 schreef djkoelkast het volgende:
Het is sowieso een slechte uitvoering van het briljante Basta, maar op zich is het best kijkbare tv, vooral omdat Linda
Staat anders elke aflevering ook in de aftiteling. Het is een format in licentie, maar het kan niet eens in de schaduw staan van het briljante origineel en dat is wel jammer.quote:Op woensdag 26 februari 2014 12:45 schreef k_man het volgende:
[..]
Ja, laten we na iedere aflevering nog even noemen dat het gebaseerd is op een ander programma.
Volgens mij weten we dat zo onderhand nou wel.
Reden te meer om er hier niet constant over door te zeuren dus.quote:Op woensdag 26 februari 2014 12:46 schreef djkoelkast het volgende:
Staat anders elke aflevering ook in de aftiteling.
Ik zeur niet en al helemaal niet constant, 1e post in dit topic.quote:Op woensdag 26 februari 2014 12:46 schreef k_man het volgende:
[..]
Reden te meer om er hier niet constant over door te zeuren dus.
Ja dat is hier al zo ongeveer dertigduizend keer gemeld. We weten het nu wel.quote:Op woensdag 26 februari 2014 12:51 schreef SunChaser het volgende:
En het IS ook een slechte uitvoering van Basta.
Het kan niet vaak genoeg gezegd wordenquote:Op woensdag 26 februari 2014 13:05 schreef k_man het volgende:
[..]
Ja dat is hier al zo ongeveer dertigduizend keer gemeld. We weten het nu wel.
Right. Als er nou één iemand geen recht van spreken heeft wat betreft slechte televisie...quote:Op woensdag 26 februari 2014 13:05 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Het kan niet vaak genoeg gezegd worden
quote:Op woensdag 26 februari 2014 13:07 schreef k_man het volgende:
[..]
Right. Als er nou één iemand geen recht van spreken heeft wat betreft slechte televisie...
Aldus iemand die Utopia kijktquote:Op woensdag 26 februari 2014 13:05 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Het kan niet vaak genoeg gezegd worden
Ja dat was 1 seizoen waar ze een jaar aan hadden gewerktquote:Op vrijdag 28 februari 2014 13:48 schreef rubbereend het volgende:
Voor Basta was ook volgens mij veel meer tijd en geld vrijgemaakt.
Krol als koerier inzettenquote:
groenlinks en allochtoon...quote:Op maandag 3 maart 2014 22:14 schreef TUFKAL het volgende:
Hoe heeft Dibi zichzelf in de kamer gewerkt?
en dan 4k per maand opstrijken..quote:Op maandag 3 maart 2014 22:16 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
pijpbeurt van Halsema? Zeg ik ook geen nee tegen
moet ik even met mijn vrouw overleggenquote:
Meneer is op de pik getrapt.twitter:TofikDibi twitterde op maandag 03-03-2014 om 22:32:51Daarnaast weer typisch dat imitatie van een Marokkaan standaard gepaard gaat met het accent van een dombo @rambamtv #karikatuur reageer retweet
Nep. Kan ook niet anders. Als ze echt die trackers openbaar zouden maken, hebben ze echt een privacy-probleem. Bovendien liggen de trackers inmiddels waarschijnlijk ergens in een gracht.quote:
Natuurlijk nep, refresh de pagina maar eens, zijn ze weer op dezelfde plek..quote:Op maandag 3 maart 2014 23:48 schreef k_man het volgende:
[..]
Nep. Kan ook niet anders. Als ze echt die trackers openbaar zouden maken, hebben ze echt een privacy-probleem. Bovendien liggen de trackers inmiddels waarschijnlijk ergens in een gracht.
Wat een hypocriete zakquote:Op dinsdag 4 maart 2014 15:33 schreef Specularium het volgende:
Die Smulders moet eigenlijk gewoon kapot he?
Smulliequote:Op dinsdag 4 maart 2014 15:33 schreef Specularium het volgende:
Die Smulders moet eigenlijk gewoon kapot he?
die imitatie was juist spot on. Blijkbaar vindt hij zelf dat hij het accent van een dombo heeft.quote:Op maandag 3 maart 2014 23:00 schreef Gramulanion het volgende:
Meneer is op de pik getrapt.twitter:TofikDibi twitterde op maandag 03-03-2014 om 22:32:51Daarnaast weer typisch dat imitatie van een Marokkaan standaard gepaard gaat met het accent van een dombo @rambamtv #karikatuur reageer retweet
je bedoelt ook kritisch naar zichzelf?quote:Op dinsdag 4 maart 2014 17:15 schreef MrSweets het volgende:
top programma!
Maar zoals altijd mogen ze wel wat verder gaan, maar goed.
Niet alleen je laatste zin. Je hele stuk is geen touw aan vast te knopen.quote:Op woensdag 5 maart 2014 01:14 schreef Daskaar het volgende:
T programma moet sowieso vernieuwen, die voice over kan beter, maar ook die geensceneerde(?) momenten waar ze plots op n geweldig idee komen, alles is duidelijk voorbereid, en in n programma kritisch jegens poppenspel komt dat wel wat ongeloofwaardig over.
of dat blije gedoe als een plannetje lukt.
das leuk op youtube, maar bij een tv programma is dat soms wat knullig, dial it down.
ik klink wel als een zure ouwe lul zo, maar ik bedoel t opbouwend, want ik vindt de (zogenaamde) luchtigheid en kritische en humoristische tonen juist erg goed samen passen, maar zoals ik al zei in een dergelijk maatschappijkritisch programma richting leugens en oplichting wil je dat de journalisten jou tenminste wel serieus neemt door t niet te geensceneerd(jep ik had m eerst ook al goed. googled it!) te laten zijn.
voor tips over andere programma's moet je pm-en.
oh ja en dus kritischer zijn naar zichzelf, fix die shit en je hebt n echte hit.
sorry voor die laatste zin, das echt kut.
Hoi Dibi, heb je al een baantje?quote:Op woensdag 5 maart 2014 01:14 schreef Daskaar het volgende:
T programma moet sowieso vernieuwen, die voice over kan beter, maar ook die geensceneerde(?) momenten waar ze plots op n geweldig idee komen, alles is duidelijk voorbereid, en in n programma kritisch jegens poppenspel komt dat wel wat ongeloofwaardig over.
of dat blije gedoe als een plannetje lukt.
das leuk op youtube, maar bij een tv programma is dat soms wat knullig, dial it down.
ik klink wel als een zure ouwe lul zo, maar ik bedoel t opbouwend, want ik vindt de (zogenaamde) luchtigheid en kritische en humoristische tonen juist erg goed samen passen, maar zoals ik al zei in een dergelijk maatschappijkritisch programma richting leugens en oplichting wil je dat de journalisten jou tenminste wel serieus neemt door t niet te geensceneerd(jep ik had m eerst ook al goed. googled it!) te laten zijn.
voor tips over andere programma's moet je pm-en.
oh ja en dus kritischer zijn naar zichzelf, fix die shit en je hebt n echte hit.
sorry voor die laatste zin, das echt kut.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |