Goh zou hetquote:Op maandag 17 februari 2014 22:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
Volgens mij is die David Endt ook voor Ajax.
Dat was gewoon een comedy. Ik heb nog nooit zo'n pedante man gezien. Dacht eigenlijk steeds dat ik naar jiskefet aan het kijken was.quote:Op maandag 17 februari 2014 22:15 schreef Karina het volgende:
[..]
Goh zou het![]()
Dit was mooi, die docu over Sjakie. Nog steeds superfanatiek.
Hij is wel een mannetje ja. In ieder geval geen saaie lul daarom ook leuk om naar te kijken. En best nog wel fit voor zijn leeftijd.quote:Op maandag 17 februari 2014 22:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat was gewoon een comedy. Ik heb nog nooit zo'n pedante man gezien. Dacht eigenlijk steeds dat ik naar jiskefet aan het kijken was.
Dat vindt Sjaak waarschijnlijk ook.quote:Op maandag 17 februari 2014 22:20 schreef Karina het volgende:
[..]
Hij is wel een mannetje ja. In ieder geval geen saaie lul daarom ook leuk om naar te kijken. En best nog wel fit voor zijn leeftijd.
Kees is de maat waar Tong het altijd over heeft.quote:Op maandag 17 februari 2014 22:28 schreef Karina het volgende:
Kees stond achter het doel. Klinkt bekend.
quote:Op maandag 17 februari 2014 22:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
Snelle Jelle is mijn voetbalheld.
Precies wat ik dachtquote:Op maandag 17 februari 2014 22:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Kees is de maat waar Tong het altijd over heeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |