quote:
Plaatjequote:
wat is erquote:
is egt soquote:Op maandag 17 februari 2014 21:28 schreef Rodawa het volgende:
Wat las ik nu net, is Tjacka afgezet als moderator (gerucht)?
quote:Op maandag 17 februari 2014 21:27 schreef xcachet het volgende:
[..]
Hoezo falen van je wekker? Had JE hem niet goed ingesteld?
Jep, vandaag 1 van de 2 verslagende uitslag van gekregen.MooiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En ik wilde vroeg opstaan maar besloot toch wat langer te blijven liggen. Vanaf daar ging het ongeveer mis.
Iemand moet het doen.quote:Op maandag 17 februari 2014 21:29 schreef xcachet het volgende:
[..]
Snel topic volposten en een nieuwe openen, kinderachtig to the max.
Lees jij alle topics terug?quote:Op maandag 17 februari 2014 21:28 schreef Rodawa het volgende:
Wat las ik nu net, is Tjacka afgezet als moderator (gerucht)?
Niet je wekker de schuld geven hequote:Op maandag 17 februari 2014 21:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mooi![]()
En ik wilde vroeg opstaan maar besloot toch wat langer te blijven liggen. Vanaf daar ging het ongeveer mis.
Oke. ;squote:Op maandag 17 februari 2014 21:29 schreef xcachet het volgende:
[..]
Snel topic volposten en een nieuwe openen, kinderachtig to the max.
Er is toevallig een "HEE UH JONGENS TJACKA IS GEEN MODERATOR MEER HOOR"-topic in GRTD.quote:Op maandag 17 februari 2014 21:29 schreef xcachet het volgende:
[..]
Lees jij alle topics terug?
Of stak je Tjacka?
Nou ja. De nieuwe tijd was ingesteld. Het bevestigen vervolgens was de boosdoener.quote:Op maandag 17 februari 2014 21:30 schreef xcachet het volgende:
[..]
Niet je wekker de schuld geven he
ohquote:Op maandag 17 februari 2014 21:30 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Er is toevallig een "HEE UH JONGENS TJACKA IS GEEN MODERATOR MEER HOOR"-topic in GRTD.
Even over die remix van Time. Die is echt kut. Out of key, slecht gemastered, en al tevaak geremixed. Maar bedankt voor het delen. Nu ben ik weer hè?quote:Op maandag 17 februari 2014 21:29 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Mooi, heeft yvonne dus toch gehoor gegeven aan mijn klachten.
gewoon lopenquote:Op maandag 17 februari 2014 21:33 schreef xcachet het volgende:
Ik heb mijn voetjes in gemasseerd met crème. Maar het wil maar niet intrekken en ik wil naar de keuken lopen voor drinken. #FML
op je knieënquote:Op maandag 17 februari 2014 21:34 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nee dan gaan alle viezigheidjes van de grond aan mijn voeten plakken
hiij is niet dood hoor.....................quote:Op maandag 17 februari 2014 21:34 schreef Elan het volgende:
Ik mis Tjacka nu al RIP aan de nabestaanden.
okequote:
frans brief schrijven om 15.00quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |