https://www.bitsim.net/quote:If you want to give Bitcoin a try for the first time or want somewhere to test out your trading strategies then we've made this site for you. There's no real money involved at all. Here you can buy and sell Bitcoin in the same way that you would on real exchanges. We have functionality for MtGox and Bitstamp with plans to add in more exchanges if there is enough interest. Using this site is 100% free with no plans to change that. Feedback is greatly appreciated!
quote:Op vrijdag 31 januari 2014 00:22 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Disclaimer: Alle uitspraken gedaan door mij, of door mogelijk anderen die op mijn account zitten kunnen niet worden gewaarborgd. Rois is geen Jomanda die ziet hoe het er de komende week uit zal zien en kan derhalve niet aansprakelijk gesteld worden voor geleden schade.
MaGNetquote:
Ik zal jou eens kapenquote:
quote:Op maandag 17 februari 2014 20:02 schreef TimKuik het volgende:
Welke flikker heeft een referalcode in de OP gezet? (Bitonic link)
Gelijk even aangepast. Ik heb hier laatst wel een user gezien die zo'n referral naar bitonic.nl in zijn sig had staan, maar ik weet niet meer wie.quote:Op maandag 17 februari 2014 20:02 schreef TimKuik het volgende:
Welke flikker heeft een referalcode in de OP gezet? (Bitonic link)
rois weer zekerquote:Op maandag 17 februari 2014 20:06 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Gelijk even aangepast. Ik heb hier laatst wel een user gezien die zo'n referral naar bitonic.nl in zijn sig had staan, maar ik weet niet meer wie.
Hoe zijn de de Vermillion Citygym doorgekomenquote:Op maandag 17 februari 2014 20:03 schreef Toto69 het volgende:
http://www.twitch.tv/twitchplayspokemon
Geen ideequote:Op maandag 17 februari 2014 20:10 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Hoe zijn de de Vermillion Citygym doorgekomen?
Geen idee jong.quote:Op maandag 17 februari 2014 20:45 schreef MichaelScott het volgende:
Welke pokemon heeft hij nu?
#durftevragen
SpangaS?quote:Op maandag 17 februari 2014 20:47 schreef Toto69 het volgende:
Ik was GVD niet snel genoeg vanmiddag, anders had ik mogen acteren in een Z@pp programmamaar ik mailde net te laat
![]()
Problem bra?quote:Op maandag 17 februari 2014 20:06 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Gelijk even aangepast. Ik heb hier laatst wel een user gezien die zo'n referral naar bitonic.nl in zijn sig had staan, maar ik weet niet meer wie.
quote:Op maandag 17 februari 2014 22:30 schreef roislecxe het volgende:
En het topic is alweer een uur in diepe rust
Niet meer, ik ben klaar met werken voor vandaagquote:Op maandag 17 februari 2014 22:30 schreef roislecxe het volgende:
En het topic is alweer een uur in diepe rust
Onnomnomsquote:Op maandag 17 februari 2014 22:35 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Niet meer, ik ben klaar met werken voor vandaag
Nu eerst even noms
Is maar wat je positief noemtquote:Op maandag 17 februari 2014 22:49 schreef edcetera het volgende:
Even wat positief nieuws over GOX:
http://www.coindesk.com/mt-gox-may-headed-bankruptcy/
Goxquote:Op maandag 17 februari 2014 22:49 schreef edcetera het volgende:
Even wat positief nieuws over GOX:
http://www.coindesk.com/mt-gox-may-headed-bankruptcy/
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Forcefield City Bewoner
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 00:02 schreef roislecxe het volgende:
NMC al boven 5.5?BijnaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 00:05 schreef Maxbet het volgende:
[..]
BijnaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Forcefield City Bewoner
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 00:06 schreef roislecxe het volgende:
[..]![]()
Heb jij nog steeds NMC trouwensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dacht dat je daar al lang uit was
![]()
De ergste NMCs van 5.5 heb ik al vanaf 3 februariquote:Op dinsdag 18 februari 2014 00:06 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Heb jij nog steeds NMC trouwensDacht dat je daar al lang uit was
Ik zei nog leave NMC alonequote:Op dinsdag 18 februari 2014 00:07 schreef roislecxe het volgende:
[..]
De ergste NMCs van 5.5 heb ik al vanaf 3 februari
Ik heb de tijd wel. M'n laagste zijn vanaf 3.4 nu, dus ik zou er deels uit kunnen. Maar als ik toch van plan ben te wachten tot de 5.5 kan ik ze net zo goed houden, dan leveren ze nog wat meer op ook als wanneer ik ze nu zou wegdoen en uiteindelijk tóch voor een ander deel op 5.5 ga wachten.quote:
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 00:11 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ik heb de tijd wel. M'n laagste zijn vanaf 3.4 nu, dus ik zou er deels uit kunnen. Maar als ik toch van plan ben te wachten tot de 5.5 kan ik ze net zo goed houden, dan leveren ze nog wat meer op ook als wanneer ik ze nu zou wegdoen en uiteindelijk tóch voor een ander deel op 5.5 ga wachten.
Ervanuitgaande dat het ooit nog 5+ wordt, maar dat zal toch wel
Precies daags voor het hele gedoe met Gox begon dusquote:Op dinsdag 18 februari 2014 00:12 schreef roislecxe het volgende:
Zelfde geintje in PPC trouwens. Hoogste inkoop op 5.8 geloof ik zelfde dag als NMC.
Laagste PPC 4.08.
Dalende zooi
Inderdaadquote:Op dinsdag 18 februari 2014 00:15 schreef Maxbet het volgende:
[..]
[..]
Precies daags voor het hele gedoe met Gox begon dus
Het kan op het moment alle kanten op, ik verwacht weinig echte actie tot donderdag, en dan zullen we eens zien waar Gox mee naar buiten komt.
mcGoxje, jammer van de centen, maar u kunt altijd rein ne va plus double down op ons gaan.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 00:15 schreef Maxbet het volgende:
[..]
[..]
Precies daags voor het hele gedoe met Gox begon dus
Het kan op het moment alle kanten op, ik verwacht weinig echte actie tot donderdag, en dan zullen we eens zien waar Gox mee naar buiten komt.
Zo kun je het ook zien jaquote:Op dinsdag 18 februari 2014 00:17 schreef roislecxe het volgende:
[..]
InderdaadEn tja. Aan de andere kant is het wel lekker rustig om even gewoon de boel te hodlen.
Of het nieuws van Gox nou positief of negatief is, het heeft alleen invloed op de tijd dat het gaat duren voor het weer stijgt. Mag ik hopen tenminste. Van mij hoeft het niet veel lager meer
Laat ze maar met goed nieuws komen.
Tja, voor hun is het wel zuur natuurlijk, en het geeft een flinke deuk in het vertrouwen, ook in andere exchanges.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 00:19 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Zo kun je het ook zien ja
Ik zie Gox nog wel met een nasty surprise komen, hoop het niet voor de mensen die er geld hebben staan
Ode aan de bitcoin!quote:Op dinsdag 18 februari 2014 00:19 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Zo kun je het ook zien ja
Ik zie Gox nog wel met een nasty surprise komen, hoop het niet voor de mensen die er geld hebben staan
Dat bedoel ik, liefst zou ik per gisteren van Gox af zijn. Maar er zit nog erg veel geld vast van mensen, die gun ik het natuurlijk ook niet dat alles weg blijkt te zijn.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 00:21 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Tja, voor hun is het wel zuur natuurlijk, en het geeft een flinke deuk in het vertrouwen, ook in andere exchanges.
ja, datquote:Op dinsdag 18 februari 2014 00:22 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, liefst zou ik per gisteren van Gox af zijn. Maar er zit nog erg veel geld vast van mensen, die gun ik het natuurlijk ook niet dat alles weg blijkt te zijn.
Als het nieuws nou echt zwaar slecht is, en de boel keldert echt tot de grond (<100/150 ofzo) dan gaan alle wisdomvenster dicht en dan zien we het over een tijdje nog wel eens.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 00:22 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, liefst zou ik per gisteren van Gox af zijn. Maar er zit nog erg veel geld vast van mensen, die gun ik het natuurlijk ook niet dat alles weg blijkt te zijn.
Ja, blijquote:Op dinsdag 18 februari 2014 00:26 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Als het nieuws nou echt zwaar slecht is, en de boel keldert echt tot de grond (<100/150 ofzo) dan gaan alle wisdomvenster dicht en dan zien we het over een tijdje nog wel eens.
Is het weg dan is het pech, trekt het bij dan ben ik blij
Ik ben geen trader, maar zijn dat niet juist gouden tijden voor de traders onder ons? Dit halve topic wil juist altijd alles zien crashenquote:Op dinsdag 18 februari 2014 00:26 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Als het nieuws nou echt zwaar slecht is, en de boel keldert echt tot de grond (<100/150 ofzo) dan gaan alle wisdomvenster dicht en dan zien we het over een tijdje nog wel eens.
Is het weg dan is het pech, trekt het bij dan ben ik blij
Ja, geen traderquote:Op dinsdag 18 februari 2014 00:30 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Ik ben geen trader, maar zijn dat niet juist gouden tijden voor de traders onder ons? Dit halve topic wil juist altijd alles zien crashen
Ja eigenlijk wel, maar zonder fiat is dat niet zo lekker, en ik ga er simpelweg niet nog meer opgooien dan ik nu heb.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 00:30 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Ik ben geen trader, maar zijn dat niet juist gouden tijden voor de traders onder ons? Dit halve topic wil juist altijd alles zien crashen
Tegen het wal, vermoed ikquote:Op dinsdag 18 februari 2014 00:36 schreef roislecxe het volgende:
[..]Ik hou het lekker vast voorlopig en we zien wel waar het schip strandt
Precies waarom ik dus geen trader ben, dat gevoel heb ik met alles als ik iets koop/verkoop. Met hodlen hou ik in ieder geval minimaal het aantal BTC dat ik al heb, met minen probeer ik dat een beetje uit te breidenquote:Op dinsdag 18 februari 2014 00:36 schreef roislecxe het volgende:
Stel ik heb 50 NMC's, gekocht op gemiddeld 4.5 en de boel zakt keihard in elkaar en ik ga eruit op 2.5, om laag in te kopen, zoals 1.5 bijvoorbeeld, dan moet ik allereerst het goede moment kiezen om uit te stappen én weer in te stappen, als het ineens gaat stijgen vlak nadat ik uitstapte heb ik een probleem.
Ahquote:Op dinsdag 18 februari 2014 00:42 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Precies waarom ik dus geen trader ben, dat gevoel heb ik met alles als ik iets koop/verkoop. Met hodlen hou ik in ieder geval minimaal het aantal BTC dat ik al heb, met minen probeer ik dat een beetje uit te breidenWat de BTC prijs op de korte termijn doet maakt dan niet zo veel uit, misschien voor wat bijkopen.
Als ik ervan verlost ben ga ik wel weer traden hoorquote:Op dinsdag 18 februari 2014 00:42 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Precies waarom ik dus geen trader ben, dat gevoel heb ik met alles als ik iets koop/verkoop. Met hodlen hou ik in ieder geval minimaal het aantal BTC dat ik al heb, met minen probeer ik dat een beetje uit te breidenWat de BTC prijs op de korte termijn doet maakt dan niet zo veel uit, misschien voor wat bijkopen.
Hoop is goed. Hoop ik.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 00:46 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Als ik ervan verlost ben ga ik wel weer traden hoor
Heeft me tot nu wel gewoon best goed gedaan, nog altijd in de plus in ieder geval.
Heb net een beetje zitten rekenen, en als zowel PPC als NMC 1 vol punt stijgen kan ik er in het geheel zonder verlies uit. En dat komt echt nog wel een keer.
Hoop ik.
Ik had ook niet anders verwacht van jequote:Op dinsdag 18 februari 2014 00:46 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Als ik ervan verlost ben ga ik wel weer traden hoor
Heeft me tot nu wel gewoon best goed gedaan, nog altijd in de plus in ieder geval.
Heb net een beetje zitten rekenen, en als zowel PPC als NMC 1 vol punt stijgen kan ik er in het geheel zonder verlies uit. En dat komt echt nog wel een keer.
Hoop ik.
Ja, datquote:Op dinsdag 18 februari 2014 00:49 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Ik had ook niet anders verwacht van je
Voor jou is het blijkbaar wel weggelegd, voor mij niet
Dus toch wel bij break-even snel naar fiat?
De fork is in ieder geval opgelost, ben benieuwd of ze daarvoor een idee hebben qua oplossing want met die extreem korte blocktime zal het nog wel vaker voorkomenquote:Op dinsdag 18 februari 2014 00:49 schreef roislecxe het volgende:
Doge denkt blokhalvering = koershalvering.
Niet de bedoeling
Nouja ligt eraan, als de koers in een stijgende lijn zit hou ik het misschien wel langer vast.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 00:49 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Ik had ook niet anders verwacht van je
Voor jou is het blijkbaar wel weggelegd, voor mij niet
Dus toch wel bij break-even snel naar fiat?
Doe eens even uitleggen wat hier staatquote:Op dinsdag 18 februari 2014 00:51 schreef Maxbet het volgende:
[..]
De fork is in ieder geval opgelost, ben benieuwd of ze daarvoor een idee hebben qua oplossing want met die extreem korte blocktime zal het nog wel vaker voorkomen
[ afbeelding ]
Cool jpg, bitcoin ftw enzo.En nu nog een inhoudelijke reactie? Kan dat svp? Woof?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 00:51 schreef Maxbet het volgende:
[..]
De fork is in ieder geval opgelost, ben benieuwd of ze daarvoor een idee hebben qua oplossing want met die extreem korte blocktime zal het nog wel vaker voorkomen
[ afbeelding ]
Een fork is als de blockchain in tweeën splitst, waardoor je in plaats van 1 blockchain 2 blockchains aan het bouwen bent. Als jij op fork A coins naar mij stuurt en uiteindelijk is fork B de "winnaar" (dus de langste chain) kan ik dus niks meer met die coins aangezien niemand op fork B ze zal erkennen.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 00:52 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Doe eens even uitleggen wat hier staat
Een fork is imho als iemand het ook niet meer weet.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 00:56 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Een fork is als de blockchain in tweeën splitst, waardoor je in plaats van 1 blockchain 2 blockchains aan het bouwen bent. Als jij op fork A coins naar mij stuurt en uiteindelijk is fork B de "winnaar" (dus de langste chain) kan ik dus niks meer met die coins aangezien niemand op fork B ze zal erkennen.
Bovenstaande is wel heel erg versimpeld, hier is meer en duidelijkere info: http://www.reddit.com/r/Bitcoin/comments/1a51xx/
Probleem met die korte blocktime is dat een fork zich sneller zal opbouwen en daardoor vaker voor zal komen. Die 10 minuten van Bitcoin is niet toevallig gekozen
Heb me nooit verdiept in minen. M'n oude computer trekt dat toch niet, en de laptop helemaal nietquote:Op dinsdag 18 februari 2014 00:56 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Een fork is als de blockchain in tweeën splitst, waardoor je in plaats van 1 blockchain 2 blockchains aan het bouwen bent. Als jij op fork A coins naar mij stuurt en uiteindelijk is fork B de "winnaar" (dus de langste chain) kan ik dus niks meer met die coins aangezien niemand op fork B ze zal erkennen.
Bovenstaande is wel heel erg versimpeld, hier is meer en duidelijkere info: http://www.reddit.com/r/Bitcoin/comments/1a51xx/
Probleem met die korte blocktime is dat een fork zich sneller zal opbouwen en daardoor vaker voor zal komen. Die 10 minuten van Bitcoin is niet toevallig gekozen
Ook voor mensen die niet minen is het wel handig om te weten wat een fork is en wat het doet, zeker als je bezig met met altcoins. Er zijn er heel erg veel die een belachelijk korte blocktime hebben (waaronder Doge helaas) en die coins zullen waarschijnlijk in de toekomst nog wel meer last krijgen van forks. Die van Doge vandaag was geloof ik al de 2e dit jaar.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 01:01 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Heb me nooit verdiept in minen. M'n oude computer trekt dat toch niet, en de laptop helemaal niet
Zal het eens doorlezen, maar nu is het even tl;dr
Ben moe, misschien morgen evenquote:Op dinsdag 18 februari 2014 01:05 schreef roislecxe het volgende:
Psst Max, koop anders even 96000 PPC, dan staat het weer netjes op 5.5
Mooi, dan zet ik een sellorder voor de zekerheid. Straks ben ik te laat wakker en dan heb ik het gemist.quote:
Geen probleem, de labrador zuivert je margin aan!quote:Op dinsdag 18 februari 2014 01:06 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Mooi, dan zet ik een sellorder voor de zekerheid. Straks ben ik te laat wakker en dan heb ik het gemist.
Ik vind die Engelse lappen tekst altijd zo vermoeiend om door te spittenquote:Op dinsdag 18 februari 2014 01:04 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Ook voor mensen die niet minen is het wel handig om te weten wat een fork is en wat het doet, zeker als je bezig met met altcoins. Er zijn er heel erg veel die een belachelijk korte blocktime hebben (waaronder Doge helaas) en die coins zullen waarschijnlijk in de toekomst nog wel meer last krijgen van forks. Die van Doge vandaag was geloof ik al de 2e dit jaar.
Vraag anders Toto even met zijn Hollywood Bollywood geldquote:Op dinsdag 18 februari 2014 01:06 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Mooi, dan zet ik een sellorder voor de zekerheid. Straks ben ik te laat wakker en dan heb ik het gemist.
Die geeft ons vaste klanten vast wel een klein cadeautje als ie doorgebroken is binnenkortquote:Op dinsdag 18 februari 2014 01:08 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Vraag anders Toto even met zijn Hollywood geld
Gelukkig geen last van, lees Engels denk ik ongeveer net zo snel als Nederlands. Van jongs af aan met computers bezig, dan krijg je dat vanzelf.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 01:08 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ik vind die Engelse lappen tekst altijd zo vermoeiend om door te spitten
In het Nederlands scan je er vlot eroverheen maar in het Engels lukt me dat niet zo. Niet dat ik het niet begrijp maar er gaat veel meer tijd inzitten.
Wij hier maar grapjes maken, maar ik ben wel benieuwd naar zijn TV debuut binnenkortquote:Op dinsdag 18 februari 2014 01:09 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Die geeft ons vaste klanten vast wel een klein cadeautje als ie doorgebroken is binnenkort
Laat ik het jou eens vragen. Oei.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 01:08 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Vraag anders Toto even met zijn Hollywood Bollywood geld
Volgens mij had hij toch wat bedenkingen over groots aankondigen hier, kan ik ook wel een beetje inkomen qua privacy enzo. Hoop alsnog wel dat hij hier of desnoods in de DM even wat laat weten, zou het wel leuk vinden om te kijken.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 01:11 schreef roislecxe het volgende:
Hij gaat het toch wel groots aankondigen zeker?
Misschien kun je iemand zo gek krijgen om het op de FP te zetten met programma, datum en tijd op die dag
Klopt idd, mensen die het echt willen zien kan ik DM'en. Het hoeft niet heel FOK! overquote:Op dinsdag 18 februari 2014 01:13 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Volgens mij had hij toch wat bedenkingen over groots aankondigen hier, kan ik ook wel een beetje inkomen qua privacy enzo. Hoop alsnog wel dat hij hier of desnoods in de DM even wat laat weten, zou het wel leuk vinden om te kijken.
Bij deze Toot, wil het graag zienquote:Op dinsdag 18 februari 2014 01:15 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Klopt idd, mensen die het echt willen zien kan ik DM'en. Het hoeft niet heel FOK! over
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |