quote:Arnhem meet:
Vrijdag 21 feb
- Tamashii & BobbyB
- Faxie?
Vrijdag 28 feb
- Tamashii & BobbyB
- Vinniiee
- PeuRac
- Faxie?
- remlof
Vrijdag 7 maart
- remlof
- Gari en QB
- Tamashii en BobbyB
Ik hoef nu niet echt meer af te vallen, wil nu alleen maar conditie opbouwenquote:Op maandag 17 februari 2014 18:48 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik wandel elke dag 45 min en ben al ruim 2 kilo kwijt.![]()
Alleen dat zal op een gegeven moment ook wel stabiliseren en dan moet ik aan de bak. Maar ik doe het stapje voor stapje om alles rustig routine te laten worden. Ik heb het idee dat in één keer heel streng voor mezelf zijn een averechts effect heeft.
Dat betekent toch dat je harder moet werken, denk ik ... Waarom die aversie tegen sport?quote:Op maandag 17 februari 2014 18:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik verdom het om 4 uur per week te sporten. Daar heb ik straks toch geen tijd meer voor dus is het vergeefse moeite.
[..]
Ik denk dat k er alleen maar verdrietiger van word.
Ik denk dat haar toekomstige echtgenoot daar anders over zou denken.quote:
Maar ik wel. Ik wil nog zeker 12 kilo kwijt.quote:Op maandag 17 februari 2014 18:50 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik hoef nu niet echt meer af te vallen, wil nu alleen maar conditie opbouwen
Niet mijn probleemquote:Op maandag 17 februari 2014 18:51 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat betekent toch dat je harder moet werken, denk ik ... Waarom die aversie tegen sport?
[..]
Ik denk dat haar toekomstige echtgenoot daar anders over zou denken.
Dan heb je nog ff te gaan. Wat is je streefgewicht?quote:[..]
Maar ik wel. Ik wil nog zeker 12 kilo kwijt.Liefst nog iets meer.
quote:
Dank uquote:
Er is niks saaiers dan sporten. Daarnaast moet ik het allemaal zo voorzichtig opbouwen omdat mijn pezen het allemaal niet zo leuk vinden.quote:Op maandag 17 februari 2014 18:51 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat betekent toch dat je harder moet werken, denk ik ... Waarom die aversie tegen sport?
Er zijn zoveel sporten, no-way dat je ze allemaal saai vind.quote:Op maandag 17 februari 2014 18:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Er is niks saaiers dan sporten. Daarnaast moet ik het allemaal zo voorzichtig opbouwen omdat mijn pezen het allemaal niet zo leuk vinden.
Met 73 kilo zou ik geen overgewicht meer hebben, maar ik raak het liefst nog wat meer kwijt. Ik moet even kijken hoe het er tegen die tijd uit ziet. Maar gezondheid is het belangrijkste.quote:Op maandag 17 februari 2014 18:53 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Niet mijn probleemEn ga op haar bruiloft echt niks doen, dat gaat zelfs mij te ver
![]()
Ze heeft wel leuke vriendinnen
[..]
Dan heb je nog ff te gaan. Wat is je streefgewicht?
+1quote:Op maandag 17 februari 2014 18:55 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Er zijn zoveel sporten, no-way dat je ze allemaal saai vind.
Dat zou wel een stunt zijnquote:Op maandag 17 februari 2014 18:53 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Niet mijn probleemEn ga op haar bruiloft echt niks doen, dat gaat zelfs mij te ver
![]()
Ze heeft wel leuke vriendinnen
Maar niet alle sport is hetzelfde. Is er niets wat je leuk vindt dan? En opbouwen is sowieso niet verkeerd. Je hoeft niet meteen extreem te beginnen.quote:Op maandag 17 februari 2014 18:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Er is niks saaiers dan sporten. Daarnaast moet ik het allemaal zo voorzichtig opbouwen omdat mijn pezen het allemaal niet zo leuk vinden.
Dat laatste is herkenbaarquote:Op maandag 17 februari 2014 18:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nouja, alle sporten waarin je moet rennen vallen al af omdat mijn knieën dat niet trekken.quote:Op maandag 17 februari 2014 18:55 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Er zijn zoveel sporten, no-way dat je ze allemaal saai vind.
Dat is een mooi gewicht, tenzij je 1.40 bent of zo.quote:Op maandag 17 februari 2014 18:55 schreef Fera het volgende:
[..]
Met 73 kilo zou ik geen overgewicht meer hebben, maar ik raak het liefst nog wat meer kwijt. Ik moet even kijken hoe het er tegen die tijd uit ziet. Maar gezondheid is het belangrijkste.
Noh, dan wordt het schaken.quote:Op maandag 17 februari 2014 18:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nouja, alle sporten waarin je moet rennen vallen al af omdat mijn knieën dat niet trekken.
Neh, daar zou ik me niet chill over voelen. Het 'probleem' is dat die vriendinnen mij kennen en mn reputatiequote:
gezondheid maar ook fijn in je vel zitten...quote:Op maandag 17 februari 2014 18:55 schreef Fera het volgende:
[..]
Met 73 kilo zou ik geen overgewicht meer hebben, maar ik raak het liefst nog wat meer kwijt. Ik moet even kijken hoe het er tegen die tijd uit ziet. Maar gezondheid is het belangrijkste.
Nee, ik ben geen dwerg.quote:Op maandag 17 februari 2014 18:56 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat is een mooi gewicht, tenzij je 1.40 bent of zo.
Dus?quote:Op maandag 17 februari 2014 18:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nouja, alle sporten waarin je moet rennen vallen al af omdat mijn knieën dat niet trekken.
Voetbal, basketbal, rugby.quote:Op maandag 17 februari 2014 18:56 schreef Fera het volgende:
[..]
Maar niet alle sport is hetzelfde. Is er niets wat je leuk vindt dan? En opbouwen is sowieso niet verkeerd. Je hoeft niet meteen extreem te beginnen.
Dat is dan weer niet erg handigquote:Op maandag 17 februari 2014 18:57 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Neh, daar zou ik me niet chill over voelen. Het 'probleem' is dat die vriendinnen mij kennen en mn reputatie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |